SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Voor Zwabbie zou je dat wel zijnquote:
Nee, klopt, Trump is niet blij met z'n kleine handjes bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik moet nu aan veel dingen denken die wat leuker zijn als ze klein zijn, en aan dingen waarvan ik denk '.. dat wil je niet klein hebben'
I know. En het mag verder ook wel allemaal hier hoor. Wilde alleen niet hier kwijt waar het was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ok dat mag maar als je maar weet dat ik slecht ben in dmen, dus als ik ineens niet meer reageer dan ligt dat niet aan jou /disclaimer
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ook niet niet-lief maar ja, bij lieve mensen verwacht ik ook acties die daar bij passen. Dat doe ik niet.
Lief past meer bij Essie denk ik
en in de poppewieg slaapt nu de kat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb boerenkool opgebakken
En verdronken in jus
Jullie zijn allebei op een eigen manier raar, dus dat past wel bij elkaarquote:
Nee, een pop natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in de poppewieg slaapt nu de kat?
Alle soldaatjes die ik hadquote:
Oh dat ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alle soldaatjes die ik had
Heb ik verzopen in het bad
In de poppenwieg
Slaapt nou de kat...
Weer wat geleerd.quote:
Schnie schna schnappieeeeequote:
Ik moet nog even kiezen. Want ik heb jarenlang opgekropte moestuinenergie en dat kan ik niet in 3m² kwijt, of opeten voor het bederft.quote:
Weinig. Ik ben een weekendje alleen dus ik ga denk ik vooral lekker bezig in huis. Even kijken of de Wibra een geschikte vaas heeft voor mijn LEGO boeket.quote:
Kun je niet met verdiepingen werken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen. Want ik heb jarenlang opgekropte moestuinenergie en dat kan ik niet in 3m² kwijt, of opeten voor het bederft.
Eerste gedachte die in me opkwam was aubergines. Want dat lijkt me grappig. Mijn moeder begon over erwtjes. Maar moet even kijken wat allemaal tegelijk kan en past.
Zegquote:
Dit kan allemaal!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog even kiezen. Want ik heb jarenlang opgekropte moestuinenergie en dat kan ik niet in 3m² kwijt, of opeten voor het bederft.
Eerste gedachte die in me opkwam was aubergines. Want dat lijkt me grappig. Mijn moeder begon over erwtjes. Maar moet even kijken wat allemaal tegelijk kan en past.
is uit de oudheidquote:
Trump is uberhaupt niet gauw blij volgens mijquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, klopt, Trump is niet blij met z'n kleine handjes bijvoorbeeld.
snap ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. En het mag verder ook wel allemaal hier hoor. Wilde alleen niet hier kwijt waar het was.
Ja jij doet actief lieve dingenquote:
Hier kan ik me in vindenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei op een eigen manier raar, dus dat past wel bij elkaar
oh, niet?quote:
nu niet wilde je zeggen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
Oh bah morgenochtend is het wel weer koud.
En dan een broeikas, bed, keuken. Hoef ik geen huis meer te zoeken ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet met verdiepingen werken?
Ja maar hier binnen in huis is het niet zo koud dus zolang ik niet naar buiten hoef heb ik er niet zo last van.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier kan ik me in vindenzwab vast ook
[..]
oh, niet?
[..]
nu niet wilde je zeggen?
Hopen dat die 3 m2 geen vierkantje is dan, anders moet je een schuin bed er in gaan bouwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan een broeikas, bed, keuken. Hoef ik geen huis meer te zoeken ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier kan ik me in vindenzwab vast ook
Ja ik ben volgende week pas jarigquote:
Accepteer gewoon het compliment johquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waren jouw standaarden niet heel laag?![]()
grapje grapjeeee, thanks
je hebt nu toch zo'n insta die animaties maakt van home renovations van kamers van 2 m2 waar ze dan een hele woning in proberen te stoppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 m2 geen vierkantje is dan, anders moet je een schuin bed er in gaan bouwen
Awww thanksquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trump is uberhaupt niet gauw blij volgens mij
[..]
snap ik
[..]
Ja jij doet actief lieve dingendat vind ik lief, en iemand die dat niet doet zit bij mij meer in de 'aardig' hoek. Wat ook prima is trouwens.
Maar jij doet echt dingen uit jezelf voor anderen, dat is super lief.
Lol ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt nu toch zo'n insta die animaties maakt van home renovations van kamers van 2 m2 waar ze dan een hele woning in proberen te stoppeninklapbaar wc boven het toilet wat tevens dient als bureau als je de klep naar beneden doet, enzo
doe ik toch, uiteindelijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Accepteer gewoon het compliment joh
Waarom zou je jezelf dat aandoenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt nu toch zo'n insta die animaties maakt van home renovations van kamers van 2 m2 waar ze dan een hele woning in proberen te stoppeninklapbaar wc boven het toilet wat tevens dient als bureau als je de klep naar beneden doet, enzo
Waarschijnlijk staat het pussygrabben op een laag peil de laatste jaren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trump is uberhaupt niet gauw blij volgens mij
het is niet echtquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aandoenDegene die die huisjes bouwen dan he
Kun je morgen weer iets anders lekkers makenquote:
ohchristus, wtfquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het pussygrabben op een laag peil de laatste jaren.
Nou ja er zijn ook wel mensen die het in het echt doen, denk dat je dat programma Tiny Houses wel kentquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is niet echtzijn animaties
![]()
en waarom? weenie, die filmpjes zijn best populairsoms ook een bed in met een hoek van 45 graden
Buren wat bijbetalen zodat de hogere verdiepingen buiten m'n perceel mogen hangen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 m2 geen vierkantje is dan, anders moet je een schuin bed er in gaan bouwen
Soort omgekeerde piramide?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buren wat bijbetalen zodat de hogere verdiepingen buiten m'n perceel mogen hangen.
truequote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja er zijn ook wel mensen die het in het echt doen, denk dat je dat programma Tiny Houses wel kent
Leuk! Wil je voorzitter worden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vanaf vandaag een moestuintje voor een jaar.
Drie vierkante meter. Maar toch.
Nee ik bedoel mijn portie voor vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je morgen weer iets anders lekkers maken
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waren jouw standaarden niet heel laag?![]()
grapje grapjeeee, thanks
Een nicht van mij woont in een tiny housequote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja er zijn ook wel mensen die het in het echt doen, denk dat je dat programma Tiny Houses wel kent
hee, ik ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben volgende week pas jarig
Lekker een overhang van 50 m2 en dan 6 hoog makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buren wat bijbetalen zodat de hogere verdiepingen buiten m'n perceel mogen hangen.
Ik nietquote:
Vorig jaar ook alquote:
Jaquote:
Nee denk het niet, wil ook mijn zooi kwijt kunnen en in de belangrijkste ruimtes gewoon niet teveel hebben staan. Hoef ook geen groot huis, qua formaat wat ik nu heb is prima (iets van 90m2 geloof ik). Zou het wel fijner vinden als ik een groot landgoed had om het huis op te zettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueal zijn sommige daarvan oprecht nog wel mooi en fucntioneel
zou het zelf niet willen trouwens, niet met het leven dat ik nu leef. Jij?
Klinkt wel een beetje als zo'n speciaaltje, zo'n moderne hippiequote:Op donderdag 16 januari 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
Ze was eerst buren met "Marjolein in het klein", schijnbaar een vrij bekende
Maar toen boterde het niet meer met andere buren in dat stukje. Nu zijn ze allebei ergrns naar het oosten van het land verkast
Maar wonen ze iets verder bij elkaar vandaan
Dat de buren alleen nog maar champignons kunnen kweken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een overhang van 50 m2 en dan 6 hoog maken
Ben er een paar keer geweest, best leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als zo'n speciaaltje, zo'n moderne hippie
Schnitzeltje met champignonsausquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de buren alleen nog maar champignons kunnen kweken.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gepiep en dacht "muis!!!! Waar!!!"
Het was een vogel buiten
Heel Utrecht Centraal nabouwen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, ik kan natuurkijk ook gewoon een modelbaan starten op dat perceeltje.
Heeft er weer een vogel een muisje opgegetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Het was een vogel buiten
De achterdeur van onze buren piept op exact dezelfde manier als onze leenkat miauwt. Dus af en toe vals alarm, dat we denken dat de kat bij voor de deur zit, maar eigenlijk de buurman naar buiten gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Het was een vogel buiten
Als je het 6 hoog maakt kun je er ook een soort alpen-express van maken die van boven naar beneden gaatquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Wel hopen dat er daar geen katten zijn dan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Met van die open wagons zodat je daar je oogst van bessen en erwtjes in kan doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Of een bordeel. Meer dan een bed heb je toch niet nodigquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Even naar Knokke gaan.quote:
Zegquote:
Sowquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veeg eerst je chocomel-snor even af. Anders neemt niemand je serieus.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft er weer een vogel een muisje opgegeten
Hihiquote:
Choo choo, eggplant express.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met van die open wagons zodat je daar je oogst van bessen en erwtjes in kan doen
Place your bets.quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veeg eerst je chocomel-snor even af. Anders neemt niemand je serieus.
I'm a train I'm a chickpea trainquote:
Ik kan hem niet bekijken maar het plaatje ziet er veelbelovend uitquote:
90m2 is ook zeker niet klein. Best ruim voor een persoon toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk het niet, wil ook mijn zooi kwijt kunnen en in de belangrijkste ruimtes gewoon niet teveel hebben staan. Hoef ook geen groot huis, qua formaat wat ik nu heb is prima (iets van 90m2 geloof ik). Zou het wel fijner vinden als ik een groot landgoed had om het huis op te zetten
"Can I fight?"quote:
Je bent zelf aardigquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
90m2 is ook zeker niet klein. Best ruim voor een persoon toch?
En dacht dat jij best een aardig tuintje had?
Ja, kennelijk kunnen ze nu ook al tegenhouden dat je YouTube video's kan embedden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bekijken maar het plaatje ziet er veelbelovend uit
78, jong.quote:
Oh ja, eergisteren vlamde het erin hierquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Ineens zo koud dat mn rug er pijn door doet, van het krampachtig samentrekken
Herkenbaar?
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Herkenbaar?
Ja mijn tuin is redelijk ruim als je het vergelijkt met die postzegels die ze tegenwoordig bij rijtjeshuizen doen. In de tijd dat deze huizen werden gebouwd was het nog heel normaal om je eigen groenten in de tuin te verbouwen dus waren de tuinen ook allemaal groterquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
90m2 is ook zeker niet klein. Best ruim voor een persoon toch?
En dacht dat jij best een aardig tuintje had?
Hoe warm is het daar en heb je al gegeten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Herkenbaar?
*Leest mee vanonder thermoshirt, dikke jurk, gevoerde panty, snugglehoodie en dekenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Herkenbaar?
quote:
Het vrije internetquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kennelijk kunnen ze nu ook al tegenhouden dat je YouTube video's kan embedden.
Oh Twin Peaks heb ik gezien denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Regisseur. Maffe films, Twin Peaks, etc
Blue velvetquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Regisseur. Maffe films, Twin Peaks, etc
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Leest mee vanonder thermoshirt, dikke jurk, gevoerde panty, snugglehoodie en deken
Koud? Nee
Ik draai snel de deuren op slot.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even @:Ama's nieuwe keuken en toilet inspecteren
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even @:Ama's nieuwe keuken en toilet inspecteren
quote:
Iedereen zegt maar wat hè?quote:
PEOPquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen zegt maar wat hè?
koen, de man van 56 goudstaven én een van de weinige rendabele bitcoinsquote:
Ja dan snap ik dat je het koud hebt, je moest onder alle laagjes vandaan om naar de waterkoker te gaanquote:
soms wel, soms nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen zegt maar wat hè?
krijg je het daar warm van?quote:
welcome backquote:
ik las goudslavenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koen, de man van 56 goudstaven én een van de weinige rendabele bitcoins
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan snap ik dat je het koud hebt, je moest onder alle laagjes vandaan om naar de waterkoker te gaan
That sucksquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
affijn ik verrek van de klotepijn.
Wel van de thee die ik zet van het gekookte waterquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
[..]
krijg je het daar warm van?
[..]
welcome back
Oh, het is weer niet goed genoegquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn tuin is redelijk ruim als je het vergelijkt met die postzegels die ze tegenwoordig bij rijtjeshuizen doen. In de tijd dat deze huizen werden gebouwd was het nog heel normaal om je eigen groenten in de tuin te verbouwen dus waren de tuinen ook allemaal groter. Maar zou gewoon vrijstaand willen wonen, en dan echt ruim, beetje formaat landgoed als perceel, alleen dan met gewoon een niet met een villa er op
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
koud en neen maar het eten is bijna klaar en dan in bed liggen met verwarmd dekentje en dan komt alles goedquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar en heb je al gegeten?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Leest mee vanonder thermoshirt, dikke jurk, gevoerde panty, snugglehoodie en deken
Koud? Nee
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koud en neen maar het eten is bijna klaar en dan in bed liggen met verwarmd dekentje en dan komt alles goed
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
hahahaha essie
waar is dat plaatje van gisterenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PEOP
hahahahahaha!!!!!!!!!!!!
Ook nog een lekker smaakje?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar daarna heb ik wel hete thee
ik heb trouwens zo'n theezeefje gekocht!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar daarna heb ik wel hete thee
Die had ik vanmiddagquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog een lekker smaakje?in had net groene met sinaasappel
In een draad van gisterenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb trouwens zo'n theezeefje gekocht!nog niet uitgeprobeerd maar hij ziet er goed uit
hahahahaahah xdxdxdxdquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In een draad van gisteren
ahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
en zo.
Humor
voor te lachen
Ik vind in de tuin werken nooit zo boeiend nee, maar onderhoud het wel met snoeien en onkruid wieden en zulks ongein, maar zou liever gewoon een wat natuurlijkere tuin om mijn landgoed willen. En loterij is heel zelden een keer een staatslot, daar ga ik het niet mee winnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het is weer niet goed genoegjij deed neit zo veel met je huidige tuin toch?
Wie weet gaat het je ooit lukken. Deed je nou mee aan de loterij of niet?
Tenzij je wel wint natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind in de tuin werken nooit zo boeiend nee, maar onderhoud het wel met snoeien en onkruid wieden en zulks ongein, maar zou liever gewoon een wat natuurlijkere tuin om mijn landgoed willen. En loterij is heel zelden een keer een staatslot, daar ga ik het niet mee winnen
ik vind dat echt heerlijk aan fokquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:nizno had ze ook gekocht
Half Foqueville aan dezelfde theezeefjes zo
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koud en neen maar het eten is bijna klaar en dan in bed liggen met verwarmd dekentje en dan komt alles goed
Dat klinkt als zwarte thee, ben ik meestal niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag
Nu heb ik lady grey
Ik moet morgen sowieso een bed makenquote:
Ja dat is zwarte theequote:Op donderdag 16 januari 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als zwarte thee, ben ik meestal niet zo'n fan van
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet morgen sowieso een bed maken
Is las Mus-kraket en dacht "wat is dat nou weer”quote:
Ik heb ook nog wat lady grey in de koelkast liggen denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag
Nu heb ik lady grey
Ja gisteren mijn nieuwe matrassen gehad, moeten nog een paar daagjes 'uitrusten' van het vacuum waar ze in verpakt zatenquote:
Ik las muskusraketquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is las Mus-kraket en dacht "wat is dat nou weer”
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat lady grey in de koelkast liggen denk ik.
Ik heb een keer muskus-ossen gezien in Noorwegen?quote:
Ahjaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren mijn nieuwe matrassen gehad, moeten nog een paar daagjes 'uitrusten' van het vacuum waar ze in verpakt zaten
Lijkt me niet heel lekker als je dat in een glas heet water doet en daarna opdrinktquote:
Misschien dat die in die rare hoorntjes verstopt zitten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer muskus-ossen gezien in Noorwegen?
Wist niet dat die raketten hadden
Gelukkig ligt er geen grey lady in de koelkastquote:
Topdekmatras had ik een paar weken geleden al een nieuwe van, dus die is al een beetje ingeslapenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lekker als je dat in een glas heet water doet en daarna opdrinkt
Hmm, nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel lekker als je dat in een glas heet water doet en daarna opdrinkt
Omdat ik vanmorgen alles had afgehaald en daarna lekker heb laten luchtenquote:
Je bent zelf een airfryer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
verrek, is geen lamp.. is een airfryer
wat gek
Zit daar stiekem zilver in danquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
Fun fact, je kan wel met thee film ontwikkelen. Met koffie ook trouwens.
Ahhhh op die fietsquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat ik vanmorgen alles had afgehaald en daarna lekker heb laten luchten
Nee mijn bedquote:
Dat dit kan in Foquevillequote:
Oeh.quote:
Kolere Slow Chat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Kip Slow Chat
Kaas Slow Chat
Koffie Slow chat
Krokettenslowchatquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Kip Slow Chat
Kaas Slow Chat
Koffie Slow chat
Krokettenquote:
Of gewoon de Koen66SlowChatquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Kip Slow Chat
Kaas Slow Chat
Koffie Slow chat
Een user met een eigen SCquote:
Vlinders?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaag ga ik het niet over bepaalde beesten hebben
Naaktslakken?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaag ga ik het niet over bepaalde beesten hebben
Wil je nog een update over de spinaziesoep? Nee? Oke komtie, het was echt heeerrrlijk en het was alsnog een volle komquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]Lekker vooruitzicht. Nog even rillen dan maar.
Hahahaha jaaaaaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koen is gewoon een en al SCquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een user met een eigen SC
Niet verwachtquote:
Er zijn ook niet al teveel slowchats waar ik jou niet ook tegenkomquote:
Compenseer ik welquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, hooguit een handvol posts buiten slowchats
Hij racet erdoorheen natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook niet al teveel slowchats waar ik jou niet ook tegenkom
Zo nu en dan kom ik op plekken waar ik blijf hangen jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn ook niet al teveel slowchats waar ik jou niet ook tegenkom
Some say...quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij racet erdoorheen natuurlijk.
Oh ik las weer broekquote:
Nee. In de film zitten zilverhalide kristallen. Als je die ontwikkelt veranderen de kristallen die belicht zijn in normaal zilver. Dat is het zwart op een negatief.quote:
Je wel moet zelfquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. In de film zitten zilverhalide kristallen. Als je die ontwikkelt veranderen de kristallen die belicht zijn in normaal zilver. Dat is het zwart op een negatief.
Maar dat doe je dmv fenolen in een ontwikkelaar. En in zowel thee als koffie zitten geschikte fenolen. Je wel moet ook nog wat soda toevoegen.
KSC is sinds 2010 wel zo'n beetje m'n thuis slowchat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo nu en dan kom ik op plekken waar ik blijf hangen ja
*vist fotorolletje weer uit kopje thee*quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. In de film zitten zilverhalide kristallen. Als je die ontwikkelt veranderen de kristallen die belicht zijn in normaal zilver. Dat is het zwart op een negatief.
Maar dat doe je dmv fenolen in een ontwikkelaar. En in zowel thee als koffie zitten geschikte fenolen. Je wel moet ook nog wat soda toevoegen.
@Nattekat heeft me hierheen gelokt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is sinds 2010 wel zo'n beetje m'n thuis slowchat.
Ben af en toe wel eens heel even weggeweest door ergernissen maar kom altijd wel weer terug hier
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je nog een update over de spinaziesoep? Nee? Oke komtie, het was echt heeerrrlijk en het was alsnog een volle komwas 150g spinazie, 100g was wel echt karig geweest
Ja! Wat wel verrassend was na twee weken in de koelkast.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een prangende vraag, was de avocado nog goed?!
Die van mij was wel helemaal zacht gisteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Wat wel verrassend was na twee weken in de koelkast.
nee, het was echt zo makkelijk dat ik nu al weet dat ik dit veel vaker ga doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]Dat klinkt goed. Was het veel werk?
Die is hier ergens vorig jaar een keer binnengeslopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft me hierheen gelokt.
Iemand had het kattenluik niet op slot gedaan zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is hier ergens vorig jaar een keer binnengeslopen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet als veel werk. Wat voor bouillon gebruik je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, het was echt zo makkelijk dat ik nu al weet dat ik dit veel vaker ga doen
ui en knoflook fruiten, dan water, bouillen en spinazie toevoegen. Vijf minuutjes laten koken, staafmixer erop, room toevoegen, klaarrrr
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had het kattenluik niet op slot gedaan zeker?
En hij was ready to eat stond eropquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]is wat dat betreft net een sinaasappel, kan super snel gaar worden of blijft heel lang goed
Er zat vandaag spinazie in m'n pasta, komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je nog een update over de spinaziesoep? Nee? Oke komtie, het was echt heeerrrlijk en het was alsnog een volle komwas 150g spinazie, 100g was wel echt karig geweest
gewoon groentebouillonblokjequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet als veel werk. Wat voor bouillon gebruik je?
Dat klopt volgens mij bijna nooitquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hij was ready to eat stond erop
misschien was het van dezelfde oogst!!quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zat vandaag spinazie in m'n pasta, komt wel heel dichtbij zo.
ik ben redelijk georganiseerd in dat soort dingen: staan zelden lang openquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je een dag hebt gesc't dat je allemaal random tabbladen open hebt?ik heb er net wat gesloten over britney, proteïnetoetjes, houten rammelaars, spinaziesoep en makkelijke moestuin
![]()
Nee niet echt eigenlijk, ik sluit tabbladen vaak snel af, heb er nooit teveel open staanquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je een dag hebt gesc't dat je allemaal random tabbladen open hebt?ik heb er net wat gesloten over britney, proteïnetoetjes, houten rammelaars, spinaziesoep en makkelijke moestuin
![]()
Ik maak bijna nooit soep, dus niet echt. Ik zag wel laatst dit: https://kleinstesoepfabriek.nl/product-categorie/bouillons/quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon groentebouillonblokjede goedkoopste
Die vind ik eigenlijk niet al te best, heb je tips voor andere?
Over katten gesproken. Lekkere tokkies bij Quick Boys - Heerenveenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had het kattenluik niet op slot gedaan zeker?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben redelijk georganiseerd in dat soort dingen: staan zelden lang open
ik ken ook mensen die gewoon 80-90 tabs open hebben staan en dan afvragen waar de porno geluiden vandaan komen ofzo
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben redelijk georganiseerd in dat soort dingen: staan zelden lang open
ik ken ook mensen die gewoon 80-90 tabs open hebben staan en dan afvragen waar de porno geluiden vandaan komen ofzo
overzichtelijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, ik sluit tabbladen vaak snel af, heb er nooit teveel open staan
Ohquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik maak bijna nooit soep, dus niet echt. Ik zag wel laatst dit: https://kleinstesoepfabriek.nl/product-categorie/bouillons/
En dat precies op kantoor zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nojoke
dan is er een of andere rare advertentie geladen die dan opeens geluid gaat maken
Ik heb nog een mango buiten mijn koelkast liggen. Die ik 2 dagen geleden had genomen had ik tegelijkertijd gehaald en die was echt perfect, maar zat wel op het randje van overrijp, ben benieuwd hoe die andere morgen isquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens meerdere browservensters open met hun eigen tabbladenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, ik sluit tabbladen vaak snel af, heb er nooit teveel open staan
nee, dat nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat precies op kantoor zeker?.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Makkelijke moestuin app geïnstalleerd. Eens kijken wat het is.
Einde van de dag sowieso alle tabbladen sluitenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef Crack_ het volgende:
overzichtelijkik heb op het eind van de dag vaak een standaard 'even alles sluiten' rondje. Ook met mn telefoon trouwens
Normaal heb ik nooit goede ideeën op eetgebied.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Hmm, wilde zeggen dat dat meteen zo'n grote pot is maar volgens mij kun je dat gemakkelijk invriezen
dus goed idee van jou
Living on the edge.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een mango buiten mijn koelkast liggen. Die ik 2 dagen geleden had genomen had ik tegelijkertijd gehaald en die was echt perfect, maar zat wel op het randje van overrijp, ben benieuwd hoe die andere morgen is
dat wil hier soms nog wel eens gebeuren..quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens meerdere browservensters open met hun eigen tabbladenen dan vaak nog dezelfde ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens meerdere browservensters open met hun eigen tabbladenen dan vaak nog dezelfde ook.
Zo ben ik, super ruige jongenquote:
Wow helemaal uit je comfort zonequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Normaal heb ik nooit goede ideeën op eetgebied.Hun linzensoep was wel behoorlijk lekker trouwens.
'elk scherm', hoeveel zijn dat erquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wil hier soms nog wel eens gebeuren..
sowieso altijd meerdere vensters open, elk scherm heeft 1 venster minstens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |