Die heb ik al gehaald hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je vond 6 topics over je rijbewijs nog niet genoeg?
Mwah ik kan het wel lijequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou ik niet doen als ik jou was.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald hoor
Hoeveel euro heb jij?quote:
das wel lekker dichtbij !!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
BMW Driving Experience in Zandvoort, voortgekomen uit de antislipschool van Rob Slotemaker, biedt verschillende rijvaardigheidstrainingen aan.
https://bmwdrivingexperience.nl/
Als jij niet serieus kan reageren gaat dit topic op slot hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard euro en één omdat @:Document1 mij één euro verschuldigd is.
TS heeft aandachttekort.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als jij niet serieus kan reageren gaat dit topic op slot hoor
Degene die jou moderator heeft gemaakt is nog gekker dan de CBR examinator die mij heeft laten slagenquote:
Valt wel mee, ik heb nooit voor mijn DUO-schuld het land uit hoeven te vluchten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Degene die jou moderator heeft gemaakt is nog gekker dan de CBR examinator die mij heeft laten slagen
Bash jij nou @yvonnequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Degene die jou moderator heeft gemaakt is nog gekker dan de CBR examinator die mij heeft laten slagen
Ooooh is hij datquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb nooit voor mijn DUO-schuld het land uit hoeven te vluchten.
Als TS maar niet een vlog maken tijdens rit.quote:
Da's een goeie tipquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:35 schreef loveli het volgende:
De goedkoopste slipcursus is die je boekt voor je de vangrails hebt gekust.
Zoek er 1 waar je met een auto rijdt die vergelijkbaar is met de jouwe. Dus als je voorwielaandrijving hebt, is een BMW leuk, maar minder nuttig.
@Maikuuulquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:46 schreef ReplaR het volgende:
ONZ / Hendig Sjieke Slip Filmpjes !!!!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://suno.com/song/09e1db5e-c0fe-4543-91da-1f6db198b4d8
Ben je geslaagd? Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard euro en één omdat @:Document1 mij één euro verschuldigd is.
In één keerquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben je geslaagd? Gefeliciteerd.
'Al' of 'eindelijk'?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald hoor
Hij vond dat ik niet goed keek maar ik zag een bepaalde fietser wel dus daarom toch geslaagdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat het komt omdat je of je rijbewijs al had dan wel dagen eerder hebt gehaald of omdat dat hele drama over wat je allemaal niet kon of fout deed gewoon aandachttrekkerij was.
Geen enkele fatsoenlijke rijschool had jou je examen laten doen als je niet eens een bocht kon maken zoals je deed voorkomen. Kom op zeg.
Gefeliciteerd maat, het kan meezitten en het kan tegenzitten. Toen ik voor het eerst rijexamen deed voor de auto vond ik alleen de eerste keer echt een draak van een rit, maar kon ik mezelf erna niet vinden in het oordeel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hij vond dat ik niet goed keek maar ik zag een bepaalde fietser wel dus daarom toch geslaagd
Die fietser zag ik al van 3 km afstand overigens maar ok
Ik stond voor mijn exmaen even buiten. Ik hoorde een AM rij examen aankomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij vond dat ik niet goed keek maar ik zag een bepaalde fietser wel dus daarom toch geslaagd
Die fietser zag ik al van 3 km afstand overigens maar ok
Gefeliciteerd maat, het kan meezitten en het kan tegenzitten. Toen ik voor het eerst rijexamen deed voor de auto vond ik alleen de eerste keer echt een draak van een rit, maar kon ik mezelf erna niet vinden in het oordeel.
Bij de motor was het bij de AVD ook een draa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |