Heeft Linda die nog niet gebruikt voor haar nominatie??quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
aankoop van sleutels en Gamechangers.
Iedereen kocht een sleutel behalve Lennie en Elsa, Linda had al een sleutel.
Linda kocht 2 Gamechangers ('de verzamelaar' ¤350 & 'de dubbele stem' ¤250)
Mattheüs kocht 1 Gamechanger ('de redding' ¤1000). Een sleutel kost ¤500.
En Mattheüs had 400 euro betaald voor het eten.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef chufi het volgende:
Kun je de sleutel van je eigen kast niet gewoon kopen ?
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.quote:
ze hebben het er nu wel overquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.
Volgens mij moeten ze daarna in DBK vertellen wie de sleutel krijgt, en dan pas krijgen ze de echte sleutel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje raar toch? Meerdere kasten zijn nog op slot en dan moeten ze nu kiezen welke ze open maken met die sleutel? Als die sleutel op alle kasten past dan gewoon snel alles van het slot af denk ik dan.
Toch vragen he aan BBquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje raar toch? Meerdere kasten zijn nog op slot en dan moeten ze nu kiezen welke ze open maken met die sleutel? Als die sleutel op alle kasten past dan gewoon snel alles van het slot af denk ik dan.
Okee, dat zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze daarna in DBK vertellen wie de sleutel krijgt, en dan pas krijgen ze de echte sleutel.
Ik vind dat hele gedoe sowieso veel te lang durenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |