Ja ik versta de mensen ook slecht, Niels, Elsa en Milena en nog wel een paar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien omdat er nu te veel Belgen bij elkaar zitten dan vergeet je je verstaanbaar te maken voor de Nederlanders.
Hoop dat ze er wat meedoenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in ieder geval de vraag van de kijkers gehad "waarom we zoveel fluisteren.."
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef Tascha071 het volgende:
Zo ik kijk best veel en lees mee hierzo. Maar ik zie ineens een badge bij Nellie. Wat is dit er voor een?
Ik hou van de Vlaamse taalquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik versta de mensen ook slecht, Niels, Elsa en Milena en nog wel een paar.
Elsa mag juist wel wat meer fluisteren. Of wat zachter pratenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in ieder geval de vraag van de kijkers gehad "waarom we zoveel fluisteren.."
Ja maar Jefflien gaat het er niet leuker op maken met elkaarquote:
Linda is in mijn ogen de sterkste speler. Op de achtergrond, maar ondertussen. Het is wel handig als Jolien blijft, dan kan Jeffrey zich op hààr concentreren in plaats van op het winnen van het spel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar Jefflien gaat het er niet leuker op maken met elkaar
Had ze zich moeten inlezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elsa is niet zo goed in het Vlaams
Dat was jouw antwoord op de vraag van Joyce, waar Elsa in genoemd wasquote:
Ohquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was jouw antwoord op de vraag van Joyce, waar Elsa in genoemd was
Fok! stond bol van de verwensingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
Het viel iemand op.. nou.. dat valt wel meer mensen op
Nee Lennie was eerst genomineerd en nu vrijgesteld..quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oeps ik bedoel die badge bij lennie. (Sorry) heb gemist dat ze dm is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |