met de kracht van god is blijkbaar alles mogelijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest vreemde is toch wel die 12 minuten, dat lijkt me nagenoeg onmogelijk.
Keiler is ook een zuipschuit, het is wel heel verwarrend allemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
warmtespotter
keiler
ketel
God hem daar de kracht voor gaf
raar verhaal
Ze hadden natuurlijk ook nog een stopwatch op zak om eventuele gevechten met keilers te klokken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het meest vreemde is toch wel die 12 minuten, dat lijkt me nagenoeg onmogelijk.
Biblebelt hequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
warmtespotter
keiler
ketel
God hem daar de kracht voor gaf
raar verhaal
Zijn ook niet zo van het uit de weg gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:51 schreef Beathoven het volgende:
Wilde zwijnen zijn zeer gevaarlijk. Het is nog geen lijstaanvoerend nijlpaard, maar net als Pitbulls zeer onvoorspelbaar.
Dit leest alsof Gerjan en het zwijn uiteindelijk samenwerkten om de zoon te verslaan. Ja, dan kan ik me voorstellen dat die verbaasd was.quote:Gerjan was inmiddels opgestaan en kon nu zijn zoon te hulp schieten. "Ik schopte hem keihard tussen zijn benen. Hij krijste het uit. Wij zijn toen achter een boom gaan staan. Hij keek ons verbaasd aan en droop af."
Kom persoonlijk liever een wolf tegen dan een wild zwijn. Vroeger weleens met school tentjes opgezet in een bos voor een week. Werd er ook aangegeven dat er vlakbij zwijnen waren geweest omdat je de wroetsporen nog kon zien. Blij dat er niemand rondliep.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn ook niet zo van het uit de weg gaan.
ja dat kan, het wilde zwijn is een hele slechte zaak, omdat ie varkenspest verspreid, daarmee mede verantwoordlijk is voor de massa varkens die soms geruimd moeten wordenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik vind dat we een thread hierover moeten beginnen: De plaats van het wilde zwijn in Nederland.
@:michaelmoore Kun jij dat organiseren?
nee zijn niet gevaarlijk, tenzij die man een eikel isquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:51 schreef Beathoven het volgende:
Wilde zwijnen zijn zeer gevaarlijk. Het is nog geen lijstaanvoerend nijlpaard, maar net als Pitbulls zeer onvoorspelbaar.
nee dat gaat niet , een wild zwijn is een wolf dik de baasquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef OProg het volgende:
Wolven kunnen dit probleem blijkbaar aanpakken.
ja logisch moet je kijke wat jij zegt als er een rare iemand aan jouw kinderen zitquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Hey Willem, moet je kijken een roedel (nest?) zwijnen, daar moeten we dichter bij komen. Laten we door het bos sluipen. Kut pa-zwijn komt achter ons aan, snel naar de weg rennen en 112 bellen
Dat gebeurt ook als er een zware varkenspest besmetting is in een gebied en ze lopen buiten de toegestane delenquote:
quote:Wilde zwijnen mogen alleen voorkomen in speciaal aangewezen leefgebieden, de Veluwe en De Meinweg.
In de rest van Nederland geldt een nulstandbeleid: wilde zwijnen zijn daar in principe niet gewenst en worden afgeschoten.
In verdediging is alles geoorloofd. Maar bovenstaande komt wel erg over als iemand die ter opvoeding graag dieren een trap geeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zijn niet gevaarlijk, een harde trap op de snuiit is afdoende , maar dat zal wel niet mogen van Groen Slinks
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
Jullie zijn ook geen zak gewend he?
Het is hier (gemeente Nunspeet) gebruikelijk dat je, tijdens het wandelen in de uitgestrekte wildernis, er rekening mee houdt dat je in gevecht kan geraken met allerlei soorten wild. Waarom zij daar zo’n verhaal van hebben willen maken in de pers snap ik dan weer niet.
Met name het flikkerbos is levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
De Veluwe is blijkbaar gevaarlijker dan de Savanne.
Zeer gevaarlijk, inderdaad. Je ziet het ook aan de cijfers van zwijnengeweld op de Veluwe. Elke dag wordt er wel iemand gedood door zwijnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:51 schreef Beathoven het volgende:
Misbruiken ook? Ik geloof niet dat God dat goed zou vinden hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef Harvest89 het volgende:
TT moet zijn, vader en zoon mishandelen en misbruiken slapend zwijntje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |