@tong80, er wordt over je gesprokenquote:Op zondag 3 december 2000 05:28 schreef tong80 het volgende:
ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum
quote:wou m&m zakjes halen, want die waren ¤2.02 vandaag, had 8 euro bij me, dus zette ik er 4 apart achter elkaar. als ik ze in een keer zou betalen zou het 8,08 euro kosten. maar dat mens achter de kassa vond het ongein en wou niet dat ik 4 aparte booodschapjes op de band zou zetten. toen dreigde ik hun winkel op facebook ten schande te maken, en ik mocht gelijk apart gaan betalen.
(goede manier van korting krijgen. lol)
klacht= dieren achter de kassa zijn onvriendelijk
Mycroft gebruikt zeker, vuige valsspelerquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:tong80, er wordt over je gesproken
Magemaya (de grote superuser)quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
Welke legendarische superuser maakte dit topic?
[..]
yvonnequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef PotjeSambal het volgende:
leuke test,moet nu een hangbuikzwijntje aanschaffen 100% maar die heb ik al(3 kids,=hetzelfde),honden(heb ik niet) of katten 87% nu, die hebben we genoeg, siamezen, ze slopen alles!!!!!!!!!!!!En maken erg veel lawaai.May the cats be with you!!!!!!!!
Post uit 1999, nog altijd aanwezig
een mod, 2011quote:Ik ben al altijd neutraal gebleven... Echt supporteren doe ik niet. Gewoon genieten van het spel.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:tong80, er wordt over je gesproken
ULX ? Oh, al geraden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef PotjeSambal het volgende:
leuke test,moet nu een hangbuikzwijntje aanschaffen 100% maar die heb ik al(3 kids,=hetzelfde),honden(heb ik niet) of katten 87% nu, die hebben we genoeg, siamezen, ze slopen alles!!!!!!!!!!!!En maken erg veel lawaai.May the cats be with you!!!!!!!!
Kloptquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:37 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dan capuchon_jongensupporteren
Belgen
roosquote:
Dat moet ik zijn, 54434 uitroeptekens, interpunctie, nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef PotjeSambal het volgende:
quote:Feyenoord wordt kampioen
quote:Pleur je ouders uit huis...en leg een kabel aan dwars door het huis...wie zijn dan joh
of nog beter, door het raam gewoon langs de muren buitenlangs naar je eigen raam.
Betalen je ouders je internetkosten trouwens?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |