SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat was wel een beetje weinigquote:
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaatquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef gianni61 het volgende:
Spareribsfactory klinkt wel als iets voor deze sc
Roddelgrootte ja. Maar je kon ook over de mensen die mee waren roddelenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Was het dan een hele grote meet?
Of juist Klein zodat je goed kon roddelen?
Spareribsquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef gianni61 het volgende:
Spareribsfactory klinkt wel als iets voor deze sc
Hey, heb jou niet echt hier gezien waar zit jij normaal?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaat
Volgens mij niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaat
Ik kom hier al járen maar vaak ook heul lang niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hey, heb jou niet echt hier gezien waar zit jij normaal?
Ah oké lol nou ja behalve als er over je geroddeld werd en je Ving wat opquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Roddelgrootte ja. Maar je kon ook over de mensen die mee waren roddelenstuk of 10 mensen dus.
quote:
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @DaMart is er ook zo 1quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom hier al járen maar vaak ook heul lang niet.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
Sparibs
In het dorp waar ik woonde hebben ze heerlijke malse die zo van je bot afglijden
Schuldigquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @:damart is er ook zo 1
Dat word toch allemaal nooit zo mals he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
Pas diepvriesspul op maar dat was een stuk minder
En toch blijven we altijd weer terugkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @:damart is er ook zo 1
Ik zie hier de afgelopen dagen vooral allemaal mensen die ik niet kenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso de oude rotten uit deze SC zie ik hier niet meer. Zoals Pien.
Wie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso de oude rotten uit deze SC zie ik hier niet meer. Zoals Pien.
Nee, qua drukte is het niets meer vergeleken bij vroegah. Laatst werd er zowaar in GRTD wat geroepen maar dat is intussen weer doodquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch blijven we altijd weer terugkomen.Maar de SC's zijn ook niet echt meer zoals het was natuurlijk. (Denk ik) Dit is ongeveer de enige SC waar nog een hoop mensen die ik 'ken'. Volgens mij bestaan niet eens alle SC's van toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |