Ja, dat merk je bij de Poema’s heel erg. De Munnik en vooral Acda zingen zoveel makkelijker.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
Martin Buitenhuis (Van Dik Hout). Vind de muziek prima in z'n algemeenheid maar hij zingt alsof 'ie iedere noot er uit moet persen.
Dat geldt nog meer voor Dinand Woesthoff, die zingt alsof ie met zware constipatie probeert te poepen (en is uiteraard een janksmoel)quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:42 schreef Bargehassus het volgende:
Martin Buitenhuis (Van Dik Hout). Vind de muziek prima in z'n algemeenheid maar hij zingt alsof 'ie iedere noot er uit moet persen.
Dylan heeft een wat Arabeske inslag in de manier waarop hij zingt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:01 schreef Farenji het volgende:
Heel veel mensen denken dat over Bob Dylan, maar ik niet.
Wat is deze dan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:05 schreef BertV het volgende:
Ik moest direct hier aan denken, man man,
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja Yoko…quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:51 schreef OProg het volgende:
Yoko Ono
Voor zo ver je dat gekrijs natuurlijk zingen kan noemen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh ja Yoko…
Nieuwe nummer 1
Zou het goed doen in wat vage obscure en experimentele bands die het van gekras en gekrijs moeten hebben en waar je alleen heen gaat als je stomdronken bent.
John Lennon kon bijna iedere vrouw krijgen die hij wilde.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier begint ze 'normaal' om op 2:10 weer door te schakelen.
Dat klinkt trouwens ook niet.
Dat vind ik sowieso van elke artiest die zijn onvermogen tot zingen gewoon wegmoffelt met een dikke laag autotune. Vanuit hun standpunt, geen talent maar wel een dikke cent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 05:04 schreef Eightyone het volgende:
Bankzitters, vast zo'n grote inkopper dat het daarom nog niet genoemd is.
Yoko Ono klinkt in dat filmpje eerder in dit topic btw alsof ze mishandeld werd.
Qua autotune-gebruik misschien nog wel erger: artiesten waarvan je weet dat ze goed kunnen zingen, en die dat alsnog wegmoffelen met een dikke laag autotune. Omdat dat nou eenmaal zo hoort.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:00 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso van elke artiest die zijn onvermogen tot zingen gewoon wegmoffelt met een dikke laag autotune. Vanuit hun standpunt, geen talent maar wel een dikke cent.
Of nog erger (kan dat? Ja dat kan!):quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Qua autotune-gebruik misschien nog wel erger: artiesten waarvan je weet dat ze goed kunnen zingen, en die dat alsnog wegmoffelen met een dikke laag autotune. Omdat dat nou eenmaal zo hoort.
Ze hebben wel talent, maar de luisteraar kan dat op die manier niet zo goed horen.
Die zingt niet meer toch? Uit een raam gevallen..quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:22 schreef Beathoven het volgende:
Als ik van vele zangstemmen eentje mag kiezen waarvan ik tegelijkertijd denk 'raar/waarom?/beter van niet' dan is dat die van Chet Baker.
Als trompettist is hij prima, niets op aan te merken. Maar heb eens gelezen dat hij zingt omdat z'n moeder vond dat hij mooi kon zingen.
Misschien moet je er van houden, maar het is niet mijn kop thee.
Klopt helaas.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zingt niet meer toch? Uit een raam gevallen..
Bij vrije geluiden van de VPRO zouden ze het geweldig gevonden hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:51 schreef OProg het volgende:
Yoko Ono
Voor zo ver je dat gekrijs natuurlijk zingen kan noemen.
Toch wel een redelijk succesvol bandjequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
Geen fan van de stem van de zanger van Coldplay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |