Ik was eens op vakantie in Kroatië lekker gezwommen in de zee daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Snap echt niet hoe mensen niet gevaccineerd kunnen zijn tegen Hepatitis A... Gaan die nooit op vakantie ofzo??
@Viesdikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Snap echt niet hoe mensen niet gevaccineerd kunnen zijn tegen Hepatitis A... Gaan die nooit op vakantie ofzo??
Je gaat om één product lopen janken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik haal daar nooit meer wat bij die stronttoko.
Hm dat geeft te denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:30 schreef halfway het volgende:
Veel overbodige luxe zooi komt uit alle hoeken van de wereld, met bijbehorende hygiëne.
Oh ja wie was dat ook alweerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Die user die een superhekel heeft aan de jumbo en ah kan zijn lol niet op nu.
Absoluutquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je gaat om één product lopen janken?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Gadverdammequote:
Dat zou wel een sterke move zijn, zo veel reputatieschade en het kost je eennpaar duizend euro.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat iemand van de Jumbo in de bosbessenbak in Polen heeft gekakt
Woeste grondquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook al is het de enige strontsupermarkt die pepertjes in pot verkoopt (ga 'ns naar een willekeurige Duitse super) kom ik er ook nooit en boycot ik waar mogelijk.
Walgelijk land.
Als dat jouw tong is, dan zou ik toch eens een afspraak bij de dokter makenquote:
quote:Er zat dus mensenschijt op de blauwe bessen en daardoor worden mensen ziek.
Zijn het nou bosbessen of blauwe bessen?quote:Inmiddels 9 users die bosbessen hebben gegeten
Hm scherpquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[..]
Zijn het nou bosbessen of blauwe bessen?
Ah vandaar dat er altijd zoveel poep uit jouw mond komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:12 schreef damsco het volgende:
Kontbesseneens wat anders dan die anal beads.
Zo met mijn tong in jouw holletjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er altijd zoveel poep uit jouw mond komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |