Gefeli met je nieuwe inzichtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:04 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Hierbij bied ik dus mijn excuses aan aan alle mensen die last hebben gehad van mijn rook
Rokers zijn ook niet zo incasseerderig aangelegd, dus dat heeft sowieso geen nut.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:04 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Ik ben niet zo zeurderig aangelegd, dus zal er niemand op aanspreken.
Bedanktquote:
Dankjewelquote:
Ja peuken in het milieu is gewoon asociaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rokers zijn ook niet zo incasseerderig aangelegd, dus dat heeft sowieso geen nut.
Bijvoorbeeld iemand aanspreken op peuken gewoon als zwerfafval van zich afgooien moet je alleen doen als je uitgescholden wil worden. Er komt geen peuk minder in het milieu terecht.
Moet je maar eens proberen om een paar dagen niet te roken en dan bij een bushalte naast een roker gaan staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen last van, maar ik ben dan ook zelf een roker.
Dan heb je geluk, ik vind het echt vet stinken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:53 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het nog steeds lekker ruiken na 9 maanden
We zullen zien maar ik denk het wel (in een verkoude bui hoeste ik opeens bloed, dan is de zin om te roken best snel weg)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ex rokers die plotseling anti zijn en claimen over hun nek te gaan van de geurdie houden het nooit vol
misschien wel, maar aan de andere kant. ik maak me ook niet zo druk. ik bekijk het per dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:31 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ik vind het echt vet stinken.
Maar als je het nog lekker vindt ruiken dan is de kans op terugval misschien wel groter. Tenminste dat zou bij mij wel zo zijn denk ik
Ik krijg nog wel eens boze blikken als ik moet hoesten wanneer iemand in mijn buurt rookt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rokers zijn ook niet zo incasseerderig aangelegd, dus dat heeft sowieso geen nut.
Bijvoorbeeld iemand aanspreken op peuken gewoon als zwerfafval van zich afgooien moet je alleen doen als je uitgescholden wil worden. Er komt geen peuk minder in het milieu terecht.
Dat is vervelend voor je, maar vooral gewoon boos terug kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens boze blikken als ik moet hoesten wanneer iemand in mijn buurt rookt.
Ik doe het niet expres, ik heb astma maar ze denken dan dat ik het als statement doe ofzo
Ik heb geen astma, maar wel gevoelige luchtwegen, dus ik heb weleens een hoestbui gekregen van iemand die heel royaal deodorant op deed in de bus.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens boze blikken als ik moet hoesten wanneer iemand in mijn buurt rookt.
Ik doe het niet expres, ik heb astma maar ze denken dan dat ik het als statement doe ofzo
Ik geloof het best hoor, maar ik ben het gewoon niet van plan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Moet je maar eens proberen om een paar dagen niet te roken en dan bij een bushalte naast een roker gaan staan.
Daarna moet je eens aan de adem van iemand ruiken die net gerookt heeft
Je mag het best aanstellerij vinden, jij bent waarschijnlijk een rokerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:02 schreef ems. het volgende:
Pure aanstellerij. Tenzij iemand echt in je gezicht blaast doet dat beetje rook op straat echt helemaal niets. Echt van dat jankerige korfbalvolk wat daar moeilijk over doet.
Een overdaad aan parfum of deodorant is inderdaad ook heel vies (zeker als ze dat doen om andere vieze luchtjes te verbergen)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik heb geen astma, maar wel gevoelige luchtwegen, dus ik heb weleens een hoestbui gekregen van iemand die heel royaal deodorant op deed in de bus.
Het was niet bedoeld als statement, maar vind het prima als dat zo is overgekomen, want doe dat gewoon even voordat je instapt.
Een wolkje rook wat voorbij komt zal je niet meteen dood aan gaan maar het is wel vreselijk irritant en je ruikt het wel degelijk anders zou niemand er op reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:02 schreef ems. het volgende:
Pure aanstellerij. Tenzij iemand echt in je gezicht blaast doet dat beetje rook op straat echt helemaal niets. Echt van dat jankerige korfbalvolk wat daar moeilijk over doet.
Dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:02 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben nooit echt een roker geweest, maar ik vind het nogal per merk verschillen hoe hard het stinkt (zowel bij peuken als bij shag zijn er onderlinge verschillen tussen de merken). Ik heb alleen niet geanalyseerd wat de mensen die het hardst meuren precies roken en vice versa.
Al lang niet meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:45 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Je mag het best aanstellerij vinden, jij bent waarschijnlijk een roker
Ik vind het ook niet lekker ruiken. 1 meter verderop ruik je het niet meer. Boeiend. Ik vind andermans parfum kunnen ruiken persoonlijk veel storender. Of uitlaatgassen oid.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:50 schreef 215 het volgende:
[..]
Een wolkje rook wat voorbij komt zal je niet meteen dood aan gaan maar het is wel vreselijk irritant en je ruikt het wel degelijk anders zou niemand er op reageren.
Maar goed, overmatig deodorant gebruik is ook niet schadelijk voor de omgeving net als strontlucht. Maar vervelend is het echt wel. Waarom gaat vrijwel iedereen in de tuin roken als het toch niets doet? Dan kan je toch ook binnen gaan paffen?
Wat jij vind moet je lekker zelf weten. Maar je hoeft niet voor anderen te bepalen of het op tien meter afstand ook stinkt. Ik ruik het roken in de tuin van de achterburen ook als ik in bed lig. Dat is zeker 25 meter verder. En ja, om die reden ben ik zelfs aan de andere kant van het huis gaan slapen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:05 schreef ems. het volgende:
Ik vind andermans parfum kunnen ruiken persoonlijk veel storender. Of uitlaatgassen oid.
Dat bepaal ik ook niet voor anderen, dat bepaal ik zelf. Meningen verschillen ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:21 schreef 215 het volgende:
[..]
Wat jij vind moet je lekker zelf weten. Maar je hoeft niet voor anderen te bepalen of het op tien meter afstand ook stinkt. Ik ruik het roken in de tuin van de achterburen ook als ik in bed lig. Dat is zeker 25 meter verder. En ja, om die reden ben ik zelfs aan de andere kant van het huis gaan slapen.
Je hoeft niet voor anderen te bepalen wat stinktquote:Dat andere dingen ook stinken maakt niet opeens dat roken niet stinkt.
Idem na 10 jaar. Maar enkel wanneer ik wat gedronken heb.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:53 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het nog steeds lekker ruiken na 9 maanden
Hahaha. Nee. Dat hebben de ex-rokers toch niet nodig. Niet meer roken is winst genoeg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:23 schreef R_Nest het volgende:
Krijg toch vaak het idee dat mensen die klagen dat het stinkt en het dan ook nodig vinden te melden dat ze zelf hebben gerookt, dat stink verhaal eigenlijk gebruiken voor kijk mij eens zijn gestopt.
En dat is dan weer om het grote gemis te verbloemen voor zichzelf.
Nee, tot nu toe mis ik het echt niet en ben blij gestopt te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 15:23 schreef R_Nest het volgende:
Krijg toch vaak het idee dat mensen die klagen dat het stinkt en het dan ook nodig vinden te melden dat ze zelf hebben gerookt, dat stink verhaal eigenlijk gebruiken voor kijk mij eens zijn gestopt.
Ja sigaren en pijp winnen het van allesquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef herverwijderd het volgende:
Sigarettenrook vind ik niet zo erg, al ben ik al 10+ jaar gestopt. Sigarenrook though... daar kan ik echt niet tegen, zelfs als iemand twee terrassen verder een sigaar rookt dan ruik ik dat nog en moet ik een beetje kotsen in mijn mond
Ik heb me meer dan eens laten vertellen dat veel Marlboro rokers vinden dat Camel stinkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:02 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben nooit echt een roker geweest, maar ik vind het nogal per merk verschillen hoe hard het stinkt (zowel bij peuken als bij shag zijn er onderlinge verschillen tussen de merken). Ik heb alleen niet geanalyseerd wat de mensen die het hardst meuren precies roken en vice versa.
Ha, dat kunnen die zenuwachtige rokers niet, binnen een uur gaat de volgende al weer in de brand.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Moet je maar eens proberen om een paar dagen niet te roken
En toch is het makkelijker dan dat een roker denkt. Ik dacht ook altijd dat het onmogelijk was dat ik kon stoppen, en toch is het geluktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:39 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ha, dat kunnen die zenuwachtige rokers niet, binnen een uur gaat de volgende al weer in de brand.
Moet je het eens mixen, een naar zweet ruikende roker 🤐quote:
De grootste anti rokers zijn dan ook ex rokers.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:23 schreef R_Nest het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |