abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 januari 2025 @ 04:56:42 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_216289283
KARLSRUHE - De Duitse politie is een onderzoek begonnen naar flyers van de rechts-radicale partij Alternative für Deutschland, melden regionale Duitse media zoals de zender SWR en de krant Badische Neueste Nachrichten. Mensen met een migratieachtergrond in de stad Karlsruhe zouden die pamfletten hebben ontvangen met daarop zogenaamde „deportatietickets.”

„Van: Duitsland - Naar: Veilig land van herkomst”, staat onder meer op de flyers, die eruitzien als vliegtickets. De vertrekdatum is 23 februari, de dag van de Duitse verkiezingen. „Alleen remigratie kan Duitsland nog redden.”

De QR-code op het ticket linkt naar de website van de AfD in Karlsruhe. Daar was de flyer ook te zien. Bovendien werden die verspreid op het partijcongres van afgelopen weekend. Het is niet duidelijk hoeveel mensen de flyer in de brievenbus hebben gekregen, maar volgens Duitse media zouden er 30.000 exemplaren zijn gedrukt.

Illegale migratie
Het gaat om een actie van de lokale tak, laat de landelijke partij weten. Volgens de AfD in Karlsruhe is de flyer niet alleen bedoeld voor mensen met een migratieachtergrond, maar voor alle kiesgerechtigden. De bedoeling was om de aandacht te vestigen op illegale migratie. Een groot deel van de pamfletten zou nog bezorgd moeten worden.

https://www.telegraaf.nl/(...)ckets-op-af-d-flyers

Gelijk weer bagataliseren voor de bühne. Net als het zgn opheffen van de jeugdafdeling. Die "gewoon" later terugkomt onder een andere naam. ''U kunt rustig gaan slapen landgenoten." :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216289288
Ik ben net wakker. :+

dinsdag 14 januari 2025 @ 06:12:27 #3
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216289414
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 05:00 schreef Socios het volgende:
Ik ben net wakker. :+

Goedemorgen.

Bekijk deze YouTube-video

:D
  dinsdag 14 januari 2025 @ 06:18:54 #4
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216289428
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 04:56 schreef tong80 het volgende:
KARLSRUHE - De Duitse politie is een onderzoek begonnen naar flyers van de rechts-radicale partij Alternative für Deutschland, melden regionale Duitse media zoals de zender SWR en de krant Badische Neueste Nachrichten. Mensen met een migratieachtergrond in de stad Karlsruhe zouden die pamfletten hebben ontvangen met daarop zogenaamde „deportatietickets.”

[ afbeelding ]

„Van: Duitsland - Naar: Veilig land van herkomst”, staat onder meer op de flyers, die eruitzien als vliegtickets. De vertrekdatum is 23 februari, de dag van de Duitse verkiezingen. „Alleen remigratie kan Duitsland nog redden.”

De QR-code op het ticket linkt naar de website van de AfD in Karlsruhe. Daar was de flyer ook te zien. Bovendien werden die verspreid op het partijcongres van afgelopen weekend. Het is niet duidelijk hoeveel mensen de flyer in de brievenbus hebben gekregen, maar volgens Duitse media zouden er 30.000 exemplaren zijn gedrukt.

Illegale migratie
Het gaat om een actie van de lokale tak, laat de landelijke partij weten. Volgens de AfD in Karlsruhe is de flyer niet alleen bedoeld voor mensen met een migratieachtergrond, maar voor alle kiesgerechtigden. De bedoeling was om de aandacht te vestigen op illegale migratie. Een groot deel van de pamfletten zou nog bezorgd moeten worden.

https://www.telegraaf.nl/(...)ckets-op-af-d-flyers

Gelijk weer bagataliseren voor de bühne. Net als het zgn opheffen van de jeugdafdeling. Die "gewoon" later terugkomt onder een andere naam. ''U kunt rustig gaan slapen landgenoten." :{

Ik ben blij dat AfD EU-sceptisch is en de Nord-Stream wil heractiveren en voor vrede is (althans dat beweren ze), maar verder vind ik die partij helemaal niets en inderdaad ze komen op mij wel behoorlijk racistisch over.

Wagenknecht lijkt me een veel beter alternatief.

Het kan zijn dat Frau Weidel het hier persoonlijk niet mee eens is, maar het is wel een (onder)afdeling van haar die dit verspreidt. Het is zo dat de reguliere media veel desinformatie verspreidt dus ik wacht e.e.a. af, maar vooralsnog vind de AfD in veel opzichten niet echt mijn partij. Alice zelf heeft dat weer een lesbische relatie met een vrouw van kleur, wat dan wel weer heel apart is voor een racistische partij.

Die flyers met die vliegbiljetten vind ik in elk geval verwerpelijk.
pi_216289467
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 06:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben blij dat AfD EU-sceptisch is en de Nord-Stream wil heractiveren en voor vrede is (althans dat beweren ze), maar verder vind ik die partij helemaal niets en inderdaad ze komen op mij wel behoorlijk racistisch over.

Wagenknecht lijkt me een veel beter alternatief.

Het kan zijn dat Frau Weidel het hier persoonlijk niet mee eens is, maar het is wel een (onder)afdeling van haar die dit verspreidt. Het is zo dat de reguliere media veel desinformatie verspreidt dus ik wacht e.e.a. af, maar vooralsnog vind de AfD in veel opzichten niet echt mijn partij. Alice zelf heeft dat weer een lesbische relatie met een vrouw van kleur, wat dan wel weer heel apart is voor een racistische partij.

Die flyers met die vliegbiljetten vind ik in elk geval verwerpelijk.
Niet zo gek toch dat pro russen racistisch zijn? Kijk alleen al hoeveel pagina's aan propaganda tactiek ze hebben overgenomen van de Nazi's. Hele land hangt inimddels vol met 'Z' posters en op de kleuterschool leren ze daar nu al in leger uniformpjes hoe ze met wapens om moeten gaan om vervolgens kleurplaten te maken waarin Oekrainers worden vernietigd.

Maar gelukkig zijn ze pro-Vrede.. ofzo.. mentaal ziek als je dat zelf ook echt gelooft.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:00:01 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216289726
In menig fatsoenlijk land zou deze partij allang verboden zijn. In een groot deel van Europa laten we fascistisch gedachtegoed gewoon zegevieren. Niets geleerd van de geschiedenis...
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:02:23 #7
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216289744
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 06:32 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Niet zo gek toch dat pro russen racistisch zijn? Kijk alleen al hoeveel pagina's aan propaganda tactiek ze hebben overgenomen van de Nazi's. Hele land hangt inimddels vol met 'Z' posters en op de kleuterschool leren ze daar nu al in leger uniformpjes hoe ze met wapens om moeten gaan om vervolgens kleurplaten te maken waarin Oekrainers worden vernietigd.

Maar gelukkig zijn ze pro-Vrede.. ofzo.. mentaal ziek als je dat zelf ook echt gelooft.
Het lijkt Amerika wel met hun overdreven vlagvertoon en junior ROTC.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216289864
quote:

[..]

Progressieve sulletjes moeten ze ook een ticket geven :X
Heel veel sambal
pi_216289897
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:00 schreef Mikeytt het volgende:
In menig fatsoenlijk land zou deze partij allang verboden zijn. In een groot deel van Europa laten we fascistisch gedachtegoed gewoon zegevieren. Niets geleerd van de geschiedenis...
We hebben dan ook nog nooit in onze hele geschiedenis te maken gehad met een influx van miljoenen ons ronduit vijandig gezinde immigranten uit niet verenigbare culturen. Deze partij is daar een gevolg van, het komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:06:35 #10
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216290060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
We hebben dan ook nog nooit in onze hele geschiedenis te maken gehad met een influx van miljoenen ons ronduit vijandig gezinde immigranten uit niet verenigbare culturen. Deze partij is daar een gevolg van, het komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Daarnaast is het net zo absurd om miljoenen mensen een one-way ticket hierheen te willen geven dan miljoenen mensen het land uit te schoppen. Misschien nog wel absurder gezien het inderdaad vijandige karakter.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:16:35 #11
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216290108
quote:

[..]

Kun jij dit aantonen dat dit op niet incidentele basis gebeurt?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:17:26 #12
201761 phpmystyle
pi_216290112
De AFD moet leren haar verhaal op een nettere manier onder het voetlicht te brengen.
Dit soort zaken zijn totaal onnodig.
pi_216290124
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kun jij dit aantonen dat dit op niet incidentele basis gebeurt?
Toon jij anders lekker aan dat het wel op incidentele basis zou gebeuren. Maar goed, je stelt gewoon vragen natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:20:44 #14
201761 phpmystyle
pi_216290136
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toon jij anders lekker aan dat het wel op incidentele basis zou gebeuren. Maar goed, je stelt gewoon vragen natuurlijk.
Ik kan geen dingen aantonen die niet gebeuren. Ik kan alleen dingen aantonen die wel gebeuren.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:21:34 #15
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216290141
_O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216290142
Ludiek.
-nee-
pi_216290261
Racistisch omdat je de mening hebt dat mensen die gevlucht zijn uit een land terug kunnen vanwege de nu veilige situatie aldaar?

Ok. Raar.
U MAD?
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:38:43 #18
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216290288
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zelfde niveau als aantonen dat God NIET bestaat. Zo werkt het natuurlijk niet. Deze user doet een kwalijke uitspraak over een bevolkingsgroep.

Vragen om bewijs dat dit dan ook klopt is dan niet heel gek.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216290334
Grappige actie
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet.
Stuk verdriet.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:50:01 #20
28167 matthijst
pi_216290395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:00 schreef Mikeytt het volgende:
Misschien moeten die vluchtelingenvriendjes van je zich wat meer als tandartsen en wat minder als verkrachtende hyenas gaan gedragen?
Dat opsporing verzicht weer eens 50 tinten blank wordt?
pi_216290396
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Racistisch omdat je de mening hebt dat mensen die gevlucht zijn uit een land terug kunnen vanwege de nu veilige situatie aldaar?

Ok. Raar.
De Racisme kaart wordt er wel heel snel bij gehaald tegenwoordig.
Als iets echt racistisch is prima maar dat merk je ook in Nederland dat zo gauw men het heeft over de mindere kanten van massa immigratie dan staan er een paar meteen met het vingertje racisme te roepen.
pi_216290431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:

Ok. Raar.
Ieder mens heeft het recht om te gaan wonen waar hij/zij wil, mogen dus hetzelfde doen als de rijken en de hogere inkomens.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:55:06 #23
28167 matthijst
pi_216290457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Ieder mens heeft het recht om te gaan wonen waar hij/zij wil, mogen dus hetzelfde doen als de rijken en de hogere inkomens.
Prima, maar waarom moet ik betalen voor die gelukszoekende paupers?
pi_216290626
quote:
Ieder mens heeft het recht om te gaan wonen waar hij/zij wil
uh nee :')
U MAD?
pi_216290634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef matthijst het volgende:

[..]
Prima, maar waarom moet ik betalen voor die gelukszoekende paupers?
Dat moet je de autoriteiten vragen, die maken namelijk deals met de rijken en hogere inkomens.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:20:03 #26
201761 phpmystyle
pi_216290643
quote:

[..]
Nee hoor.
pi_216290696
quote:

[..]
Dat is wel heel naïef en in een perfecte wereld kan dat misschien, maar de wereld is niet perfect.
pi_216290725
quote:

[..]
Hoho, de deal is dat hogere inkomens dat mogen en het gepeupel mag van deze hogere inkomens afgeven op mensen die nog minder hebben dan het gepeupel zodat het gepeupel de hogere inkomens met rust laat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:58:00 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216291094
quote:

[..]
Wist je wie precies dit argument ook gebruikte?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216291098
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor.
Toch belet men de grotere mensen niet om te gaan wonen bij de kleinere vrouwen en de zwakkere mannen. Hoe wil jij dat dan verklaren met je "nee dat mag niet"? Want het lijkt mij dat het een selectief "nee" is. Hij (het boven) wel en zij (het beneden) niet.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:00:36 #31
201761 phpmystyle
pi_216291133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Toch belet men de grotere mensen niet om te gaan wonen bij de kleinere vrouwen en de zwakkere mannen. Hoe wil jij dat dan verklaren met je "nee dat mag niet"? Want het lijkt mij dat het een selectief "nee" is. Hij (het boven) wel en zij (het beneden) niet.
De meeste culturen met elkaar mengen werkt niet. Bovendien grote verschillen in onderwijs e.d.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:10:00 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216291223
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:17 schreef phpmystyle het volgende:
De AFD moet leren haar verhaal op een nettere manier onder het voetlicht te brengen.
Dit soort zaken zijn totaal onnodig.
De achterban lijkt dit soort smakeloze acties wel te waarderen, ook te zien aan de reacties in dit topic.
Huilen dan.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:11:21 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216291236
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoho, de deal is dat hogere inkomens dat mogen en het gepeupel mag van deze hogere inkomens afgeven op mensen die nog minder hebben dan het gepeupel zodat het gepeupel de hogere inkomens met rust laat.
Ja iets met een cultuurstrijd aanwakkeren om te voorkomen dat het een klassenstrijd wordt. Beproefde tactiek.
Huilen dan.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:14:35 #34
201761 phpmystyle
pi_216291287
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De achterban lijkt dit soort smakeloze acties wel te waarderen, ook te zien aan de reacties in dit topic.
Sommige wellicht. De meeste houden hun schouders op bij dit soort stomme acties.
De meeste mensen zijn gewoon hartstikke netjes en correct en waarderen dit helemaal niet.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:21:03 #35
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216291370
quote:

[..]
Nee. De instroom aan migratie is al jaren normaal. Dit is duidelijk nep nieuws oftewel desinformatie.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:23:09 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216291387
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Sommige wellicht. De meeste houden hun schouders op bij dit soort stomme acties.
De meeste mensen zijn gewoon hartstikke netjes en correct en waarderen dit helemaal niet.
Als je 'hartstikke netjes en correct' bent dan moet je je verre houden van de AfD en haar ranzigheid.
Huilen dan.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:23:44 #37
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216291394
Als je van mening bent dat Syrie veilig is omdat Assad daar weg is en een ISIS strijder daar de baas nu is. Dan ben je of niet helemaal goed in je hoofd of een fascist. En in het laatste geval niet beter dan een NSB'er, nazi of collaborateur.
pi_216291398
Ik denk dat een rechtste partij die echt wat aan de immigratie wilt doen maar verder erg professioneel en netjes is het goed zou kunnen doen.
Zonder allerlei wappies erin.
Zeker als ze verder ook niet pro-russisch zijn.

Ik weet niet waarom maar schijnbaar is elke extreem-rechtse partij ook Pro-Russisch om 1 of andere reden.
Blijkbaar moet men kiezen tussen Amerika en Rusland wat natuurlijk onzin is.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:26:29 #39
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216291422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:24 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk dat een rechtste partij die echt wat aan de immigratie wilt doen maar verder erg professioneel en netjes is het goed zou kunnen doen.
Zonder allerlei wappies erin.
Zeker als ze verder ook niet pro-russisch zijn.

Ik weet niet waarom maar schijnbaar is elke extreem-rechtse partij ook Pro-Russisch om 1 of andere reden.
Blijkbaar moet men kiezen tussen Amerika en Rusland wat natuurlijk onzin is.
Het Kremlin heeft natuurlijk aardig wat invloed in de EU. Kijk alleen al naar Baudet en Kornilov net voordat FVD groot werd. Notabene indirect Geenpeil gefinancierd.

'Baudet werd door AIVD gewaarschuwd voor Russische spionnen' - https://nos.nl/l/2464926

Zou het Iem Al Biyati zijn?
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:30:32 #40
201761 phpmystyle
pi_216291465
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je 'hartstikke netjes en correct' bent dan moet je je verre houden van de AfD en haar ranzigheid.
Gebrek aan alternatief. Ik zou mijn stemmotief ook niet laten afhangen van een onsmakelijke campagne uiting.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:30:52 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216291473
AfD gaat weer over-the-top.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:32:30 #42
201761 phpmystyle
pi_216291485
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:26 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Het Kremlin heeft natuurlijk aardig wat invloed in de EU. Kijk alleen al naar Baudet en Kornilov net voordat FVD groot werd. Notabene indirect Geenpeil gefinancierd.

'Baudet werd door AIVD gewaarschuwd voor Russische spionnen' - https://nos.nl/l/2464926

Zou het Iem Al Biyati zijn?
Onzin, misinformatie, en laster wat je hier uitbraakt.
pi_216291530
quote:

[..]
Nee dat recht hebben ze niet. Dat is nog nooit zo geweest en dat moet het ook vooral nooit worden. Het is hier geen duiventil.
pi_216291534
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Wist je wie precies dit argument ook gebruikte?
Kan me niet schelen wie het gebruikte, dit is gewoon mijn mening.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:40:45 #45
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216291545
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Onzin, misinformatie, en laster wat je hier uitbraakt.
Baudet verwijst in apps naar Russische betalingen - Zembla - BNNVARA https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingen

Notabene Henk Otten ex penningmeester van FvD bevestigt dit
pi_216291550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee. De instroom aan migratie is al jaren normaal. Dit is duidelijk nep nieuws oftewel desinformatie.
Er zijn inmiddels al meer dan een miljoen Syriers in Duitsland, noem dat maar normaal.
pi_216291565
De AfD is natuurlijk een twijfelachtige partij waar van alles mis mee is. Maar deze actie mag er wel zijn. De vele migranten die hier niets te zoeken hebben in het Westen terugsturen naar hun eigen land zou fantastisch beleid zijn. Het is dan ook raar dat dit geproblematiseerd wordt.
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, niet helemaal.

Wat we vooral zien is dat mensen met een nogal kosmopolitisch wereldbeeld afgeven op de mensen die gebonden zijn aan de natiestaat en deze dus willen beschermen en diens cultuur behouden. Deze groep is hoogopgeleid, progressief en liberaal of links van politieke signatuur, pro-EU in de meest radicale vormen en men omarmd ook multiculturalisme, migratie en de Islam.

Die groep is het probleem, niet de mensen die zij willen vertrappen. Dat zijn immers de mensen die juist vaak moeten lezen met de nadelige gevolgen van het door hun geprefereerde beleid zoals een verlies van cultuur, het uithollen van de natiestaat en de enorme influx van kansarme migranten uit voornamelijk niet-Westerse en Islamtische landen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Probeer eens te onderbouwen wat er smakeloos zou zijn aan deze actie .. Een veilige terugkeer naar het land van herkomst zou voor veel gelukszoekers een prima oplossing zijn, vind je van niet dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:44:24 #48
201761 phpmystyle
pi_216291576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Baudet verwijst in apps naar Russische betalingen - Zembla - BNNVARA https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingen

Notabene Henk Otten ex penningmeester van FvD bevestigt dit
Henk Otten is een verzuurd omdat ie de partij uit is.
Laten we even helder zijn: dat gedweep van Baudet met Rusland in die apps e.d vind ik onhandig, m isschien zelfs dom. Maar er nimmer aangetoond dat hij betaald wordt om zaken te beïnvloeden hier.
pi_216291584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er zijn inmiddels al meer dan een miljoen Syriers in Duitsland, noem dat maar normaal.
Correct. Dit is inderdaad ook niet normaal.

Syriërs hebben helemaal niets te zoeken in Europa. Het is natuurlijk jammer dat deze mensen van hun eigen land een rotzooi hebben gemaakt, maar het zou niet aan het Westen moeten zijn om dit op te lossen of deze mensen op te vangen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216291599
quote:

[..]
Je moet je geschiedenis eens beter leren. Grote kans dat jij ook afstamt van een groep vijandig gezinde immigranten.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')