Denk je? Ik denk ook vanwege het weg kunnen stemmen..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:33 schreef spapaars het volgende:
Een goedenachtkus was al te gewaagd, een dikke sl.
Tot nu toe de meest saaie streams ooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Epicouros het volgende:
Ik ga afhaken denk ik.
SL vanaf er mogelijk, misschien iets interessants gaat gebeuren...
Waarom nog streams kijken dan?...
Ik geef het op.
Geheime opdracht, is ze vandaag de Molquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:12 schreef danaqui het volgende:
Ze loopt een beetje rondjes van binnen naar buiten en weer terug kijken of alles oke is.
Hey kanjerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geheime opdracht, is ze vandaag de Mol
Ik ben nog gaan kijken ook 👍👍quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:53 schreef Paul het volgende:
Veel gebeurd vannacht als ik salar zn twitter lees
saai is het om dat de regie helemal schlecht isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot nu toe de meest saaie streams ooit.
Geen deelnemers die er bovenuit springen met hun karakter.
De EO zou dit ook kunnen brengen.
Ja en ben nu wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Geen streamverslagen zie ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:53 schreef Paul het volgende:
Veel gebeurd vannacht als ik salar zn twitter lees
niks,zei ik toch,salar is andachtsgeilquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ben nu wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Geen streamverslagen zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |