abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:24:04 #126
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216293762
Waarom is dit geen groot nieuws?
graag op anoniem
pi_216293954
Wie zou er wel verkracht willen worden door een paar tienermeiden?
pi_216293989
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 21:34 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ik moest ff twee keer lezen :`)
[..]
Hoe kan je een verkrachting nou nuanceren, lijkt bijna op goedpraten dit…

https://nos.nl/artikel/25(...)oze-vrouw-in-helmond

Echt niet normaal dit.
Heb net een aflevering van Father Brown gezien. Leuke serie, speelt zich af in Engeland van de jaren 50.
In deze aflevering vertelt een pubergrietje aan haar vriendje dat ze een tijdje in de gevangenis heeft gezeten.
Omdat ze een jurk gestolen had van een waslijn. Ze moest hiervoor twee jaar zitten.

En als je dit dan leest, pubers zonder begeleiding die een vrouw verkrachten, krijgen dezelfde straf.

Ik ben haar naam even kwijt, maar jaren geleden was er ook zoiets. Een dakloze vrouw die doodgeslagen werd door supermarktmacho kereltjes omdat ze bier 'gestolen' zou hebben.
pi_216294072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is onzin, Marokko doet dat sinds enkele jaren wel.

User haalt een achterhaalde bron uit 2022 aan.
Klopt zie dat ze toen wat meer zijn gaan mee werken, maar lees nergens dat marokko volledig mee werkend is en ze nu zonder slag of stoot iedereen weer terug nemen
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:53:25 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216294173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:46 schreef 111210 het volgende:

[..]
Klopt zie dat ze toen wat meer zijn gaan mee werken, maar lees nergens dat marokko volledig mee werkend is en ze nu zonder slag of stoot iedereen weer terug nemen
https://nos.nl/artikel/25(...)oopt-nagenoeg-ideaal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216294247
quote:
Bij wnl is het iets genuanceerder

quote:
250 klinkt veel, maar op alles wat hier komt aan veiligelanders en overlastgevers met name, is dat nog heel weinig."
https://wnl.tv/2024/01/22(...)estuurd-naar-marokko
  dinsdag 14 januari 2025 @ 14:59:53 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216294257
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:58 schreef 111210 het volgende:

[..]
Bij wnl is het iets genuanceerder
[..]
https://wnl.tv/2024/01/22(...)estuurd-naar-marokko
Daar staat bijna exact hetzelfde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216294305
quote:
Ter nuancering wees de rechtbank wel op het feit dat de daders alleenstaande, minderjarige vreemdelingen zijn in Nederland, waardoor gebrek aan toezicht en begeleiding mogelijk een rol hebben gespeeld bij de delicten.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 16:06:18 #134
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216295118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:08 schreef Frutsel het volgende:
Dat stukje "nuanceringsverhaal" heeft de NOS inmiddels weer even fijntjes uit hun bericht gehaald
althans, ik neem aan dat de bron het bericht van de NOS is? Want die staat niet in de OP? @:111210 ?
Misschien namen ze hun eigen gekozen tekst onder de loep :{
Het stond in ieder geval in het Eindhoven's Dagblad.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216296336
Walgelijk. En dan verbaasd zijn dat je een klote samenleving creeert
pi_216296431
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:27 schreef nixxx het volgende:
Een rechter zou dat gewoon eens moeten doen, de maximale straf opleggen in zo’n zaak. Dat kan gewoon, niets houdt ze tegen.. een vlammende onderbouwing erbij en laat een hof in hoger beroep zichzelf maar eens in de spiegel kijken of ze van 12 jaar naar een jaar terug willen brengen bijv.. verandering begint bij jezelf
Het gaat je misschien verbazen, maar soms wordt wel degelijk de maximum straf voor verkrachting opgelegd .Dit gebeurde bij de Utrechtse serieverkrachter. Die kreeg in eerste aanleg 16 jaar gevangenisstraf opgelegd, en dat bleef in hoger beroep en in cassatie ook staan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_serieverkrachter
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBMNE:2016:700
  dinsdag 14 januari 2025 @ 18:01:20 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216296503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het gaat je misschien verbazen, maar soms wordt wel degelijk de maximum straf voor verkrachting opgelegd .Dit gebeurde bij de Utrechtse serieverkrachter. Die kreeg in eerste aanleg 16 jaar gevangenisstraf opgelegd, en dat bleef in hoger beroep en in cassatie ook staan.

Nogal wiedes dat daar de maximumstraf werd opgelegd. De dader was een blanke autochtoon, die kreeg natuurlijk geen excuusje aangemeten door de linksen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 14 januari 2025 @ 18:04:04 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216296536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:21 schreef Homey het volgende:
De echte vraag die hier opdoemt: zijn de daders wel echt minderjarig? Of stiekem toch volwassen?
Maakt niks uit, de rechter gaat er natuurlijk alles aan doen zodat hun verblijfsvergunning niet in gevaar komt.
pi_216297459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Dat is een zeldzaamheid. Het gezwel dat de rechterlijke macht moet voorstellen heeft richtlijnen die als uitgangspunt vaak niet eens tot 10% van de maximumstraf uitkomen.

Rechters zijn goed in het vaststellen van de schuldvraag. De strafoplegging in dezelfde handen leggen is absurd. Ze hebben aangetoond dat ze hun onafhankelijkheid niet verdienen.
pi_216298533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]
In het jeugd- of adolescentenstrafrecht wordt er eigenlijk altijd extra uitgebreid gekeken naar persoonlijke omstandigheden. Daar valt ook wel iets voor te zeggen.
Desondanks betwijfel ik dat je van groepsverkrachtende minderjarige dieven gezagsgetrouwe burgers gaat maken met een beetje toezicht en begeleiding. Ik begrijp ook niet waarom je daar überhaupt geld en energie aan zou willen spenderen als samenleving; de enige bijdrage die deze vier hyena's met een laag IQ immers ooit aan Nederland kunnen leveren is in de criminaliteitscijfers.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 20:10:39 #141
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216298570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:11 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat is een zeldzaamheid. Het gezwel dat de rechterlijke macht moet voorstellen heeft richtlijnen die als uitgangspunt vaak niet eens tot 10% van de maximumstraf uitkomen.

Rechters zijn goed in het vaststellen van de schuldvraag. De strafoplegging in dezelfde handen leggen is absurd. Ze hebben aangetoond dat ze hun onafhankelijkheid niet verdienen.
Dan hebben wij verschillende ervaringen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216298977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Standaard riedeltje weer van deze rechter dat asielzoekers geen eigen verantwoordelijkheid zouden hebben, niet kunnen nadenken etc etc. Nee, dat moeten wij allemaal voor ze doen.

Toen ik 16 of 17 was kwam het ook niet in mij op om met een stel vrienden wat meiden te gaan verkrachten. Daar had ik geen leerkracht, studiebegeleider of coach voor nodig.
Ik denk dat de rechter gewoon een beetje racistisch is door te stellen dat asielzoekers helemaal niet in staat zijn tot normaal menselijk gedrag, maar eigenlijk losgeslagen beesten zijn die enkel onder begeleiding van een dompteur in de buitenwereld losgelaten kunnen worden.
pi_216300335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 14:21 schreef Homey het volgende:
De echte vraag die hier opdoemt: zijn de daders wel echt minderjarig? Of stiekem toch volwassen?
Ja "tieners" met zware baardgroei en beginnende kraaienpootjes.
-
pi_216300430
Veel boze reacties op de geringe straf die vijf minderjarige asielzoekers kregen na een groepsverkrachting in Helmond. Door ingrijpen van asielminister Faber (PVV) hangt ze nóg een straf boven het hoofd: de jongens kunnen hun asielstatus kwijtraken. Vlotte uitzetting van criminele vreemdelingen heeft ’zeer hoge prioriteit’, aldus Faber.
Voor een groepsverkrachting in het Burgemeester Geukerspark in Helmond werden vijf minderjarige asielzoekers veroordeeld.

quote:
Voor een groepsverkrachting in het Burgemeester Geukerspark in Helmond werden vijf minderjarige asielzoekers veroordeeld.

Op grove wijze misbruikten vijf minderjarige asielzoekers in december 2023 een 31-jarige dakloze vrouw in het Geukerspark in Helmond. De beschrijving van de rechtbank wat er die vroege ochtend plaatsvond, is misselijkmakend: „Ze sloten haar in, pakten haar armen vast en sleepten haar mee naar een grasveld. Daar drukten zij het slachtoffer tegen de grond, sloegen haar en drukten haar mond dicht. Vervolgens is zij op brute wijze meerdere malen en in meerdere rondes verkracht door de verdachten.”

De rechter legde de jongens tussen de 4 en 15 maanden jeugddetentie op voor vaginale en anale verkrachting en aanranding. Een ’fopstraf’ voor een zeer ernstig misdrijf, reageert senator Annabel Nanninga (JA-21). Er is veel ophef over de lage straf – voor verkrachting staat maximaal 12 jaar cel.
Ben heel erg benieuwd of het Faber deze keer wel gaat lukken. Ik zet mijn geld op "nee" want de sabotage door linkse rechters en de machtige asielindustrie zal wel weer roet in het eten gooien.

Achter de betaalmuur https://www.telegraaf.nl/(...)zeer-hoge-prioriteit
-
pi_216301041
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:44 schreef quo_ het volgende:
Veel boze reacties op de geringe straf die vijf minderjarige asielzoekers kregen na een groepsverkrachting in Helmond. Door ingrijpen van asielminister Faber (PVV) hangt ze nóg een straf boven het hoofd: de jongens kunnen hun asielstatus kwijtraken. Vlotte uitzetting van criminele vreemdelingen heeft ’zeer hoge prioriteit’, aldus Faber.

[..]
Ben heel erg benieuwd of het Faber deze keer wel gaat lukken. Ik zet mijn geld op "nee" want de sabotage door linkse rechters en de machtige asielindustrie zal wel weer roet in het eten gooien.

Deze rechters mogen bij zichzelf te rade gaan voor de maatschappelijke onrust die ze hebben veroorzaakt. Wat een ontzettende prutsers. Zou me niets verbazen als deze zaak nog een staartje gaat krijgen.
pi_216301165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 22:16 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Deze rechters mogen bij zichzelf te rade gaan voor de maatschappelijke onrust die ze hebben veroorzaakt. Wat een ontzettende prutsers. Zou me niets verbazen als deze zaak nog een staartje gaat krijgen.
Zelfs de immer politiek correcte Duitsers lukt het inmiddels om criminele asielzoekers retour afzender te sturen, dus ik snap niet helemaal waarom rechters hier te lande daar nou zo'n moeite mee hebben.
  woensdag 15 januari 2025 @ 16:58:21 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216309526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:44 schreef quo_ het volgende:

[..]

De reden dat het niet lukt is omdat ons eigen rechtssysteem tegen ons werkt. Het is niet meer ingericht op de huidige tijd. Ieder weldenkend mens weet dat je dit soort types per direct moet deporteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door RamboDirk op 15-01-2025 17:09:26 ]
  woensdag 15 januari 2025 @ 18:44:19 #148
3542 Gia
User under construction
pi_216310880
Snap het ook niet van deze kinderen. Er staan leuke, leerzame speeltoestellen in het Burgemeester Geukerspark! Waarom niet gewoon braaf gaan spelen?
  FOK!fotograaf woensdag 15 januari 2025 @ 21:36:31 #149
842 Zorro
Z
pi_216314059
Het COA noemt het een "negatieve uitzondering"

Een struisvogel is er jaloers op.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216314888
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:36 schreef Zorro het volgende:
Het COA noemt het een "negatieve uitzondering"

Een struisvogel is er jaloers op.
Op basis van de Duitse cijfers (die hier niet veel anders zullen zijn) lijkt me dat een leugen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')