Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij is nog niet duidelijk of het nou echt over Niels ging.
Ze heeft geen naam genoemd of wel?
Ja dat rijmt niet met hoe ze nu gezellig met hem zit te keuvelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doen
Ze bedoelde volgens.mij jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik durf het ook niet te zeggen. Zeker omdat ze nu weer met hem zit. Net klonk ze alsof ze die persoon af zou maken, nu zit ze weer poeslief te doen
Jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij is nog niet duidelijk of het nou echt over Niels ging.
Ze heeft geen naam genoemd of wel?
Ja kan idd.. ik was even weg, dus heb niet alles gevolgd. Ik kwam erin toen Niels net tegen Milena wat stond te fluisteren over wie er hoeveel geld had gepakt (Linda o,a,). dus dacht dat het daar over ging.quote:
ja dat geluid is echt een stuk harderquote:Op maandag 13 januari 2025 16:47 schreef Ireth het volgende:
En dat gebler in die SL is natuurlijk weer wél kneiterhard
Nee die heeft in gesprek vandaag met milena gesproken over axel en linda dat die 500 hebben gepakt.dus daarom denk ik dat zij hem bedoeldquote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En Jordy heeft iets doorverteld over Niels?
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echtquote:
Het was geen gezellig warm gesprek idd...quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echt
In ieder geval trekt ze hele verkeerde conclusie die ze dus dropt bij anderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk echt eerder Niels want het wantrouwen straalt eraf als ze met hem praat en ze mogen elkaar niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |