quote:
Zoals?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef KingRoland het volgende:
Er gaan heel veel dingen verkeerd in dit onderzoek
Ja, verschrikkelijk!quote:Op maandag 13 januari 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Er is nog geen officieel bericht maar de OP is alvast aangepast. Man man.
Dit wilde je toch zo graag? Direct een aangepaste OP?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Er is nog geen officieel bericht maar de OP is alvast aangepast. Man man.
Nee ik zie het, je had het over het werk van haar partner en koppelde daaraan ook nog eens dat ze "dus" geen geldproblemen zou hebben.quote:
Kun je in de OP haar lichaam veranderden in een lichaam? Anders krijgen sommige users hier een Error.quote:
WTF KRALINGSE PLAS?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:52 schreef roos94 het volgende:
[ x ]
Update
Maandagmorgen zijn haar spullen en 1 lichaam gevonden bij de Kralingse Plas.
2.5jquote:Op maandag 13 januari 2025 15:00 schreef tesssssssss het volgende:
Oh wat erg!![]()
![]()
![]()
Dat dochtertje is nog een peuter.
Het is best mogelijk dat een of andere willekeurige gek, die ze niet eens kende, haar het water in probeerde te duwen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Zo‘n prachtige man, die partner. Hoe kan dat nou
Wil niet geloven dat het haar keuze was.
quote:Er wordt gezocht in Rotterdam-Noord, Crooswijk en Kralingen. Bij het Kralingse Bos vanochtend enige tijd een helikopter ingezet. Maar de vrouw is (nog) niet aangetroffen.
https://www.dehavenloods.(...)r-vermiste-marjolein
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. Een moeder met een kindje van 2.5 jaar..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Wat heeft zijn uiterlijk hier mee te maken? Als die lelijk was. Was het dan minder erg of zo?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:08 schreef TowtjeMar het volgende:
Nog niet. Er moet voor sommigen eerst nog een bevestiging komen dat het aangetroffen lichaam dat van de vermiste vrouw is.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dus? De rest van de OP ook.
Topic kan wel dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |