SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
en dan wel echte, die nepperts proeven ook echt nepquote:
ik vind het vrij treurig dat er mensen zijn die zoveel moeite steken in een kloon en dat kloons nog mogen na al het gezeikquote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat topic in FB is echt verreweg het meest treurige wat ik in hele lange tijd voorbij heb zien komen op dit forum. Jezus
Ik vind die van de LIDL op zich ook nog wel okequote:
Huismerk gaat er bij mij net zo goed in hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan wel echte
[..]
ik vind het vrij treurig dat er mensen zijn die zoveel moeite steken in een kloon en dat kloons nog mogen na al het gezeik
Ik heb dat ook gelezen. Je wordt er moedeloos van.quote:
Is dit jouw vijgenboompje?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen nu de vijgenboom gezien
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Ja twee keer nu.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind die van de LIDL op zich ook nog wel oke
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik afquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Huismerk gaat er bij mij net zo goed in hoor.
Neequote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit jouw vijgenboompje?
Slechte ervaringen met vijgen hierquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Geen last van.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik af
Dat kanquote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met vijgen hier
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wil je een derde keer?Ik moet echt leren om niet steeds te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Aww. Een miniboompje.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is belangrijk
Dat is hetzelfde als klagen dat vanilliecola teveel vanilie smaak heeft.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat ik vaak merk is dat de smaak van het vanilleijs echt teveel vanille is bij de nepperts, en dan haak ik af
Kwam van de week een overlijdensbericht van een actieve NWS user en het eerste wat sommigen doen zijn ofwel hun politieke afstand nog even benadrukken (ze stond aan de kant van Israël) of ze zetten een aluhoedje op en vermoeden dat het allemaal nep is.quote:
hahaha, zo voorspelbaar dat we klikken hequote:Op maandag 13 januari 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet echt leren om niet steeds te klikken.
Misschien een wiegje omheen bouwenquote:
Met extra vlinder? Ik!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan nu door met de volgende ronde!
Wie lust er een vlindersoesje?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |