SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
nou ja voor de rest hoef je hier niet te rekenen op de overheid dus denk dat je zelfs met je betaalde zorgverzekering in NL af bent, zeker als je nog maximale zorgtoeslag krijgtquote:Op maandag 13 januari 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O slechte opbouw dus voor je ouwe dag.
Gratis verzekering mogen ze hier ook wel eens gaan invoeren
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor de rest hoef je hier niet te rekenen op de overheid dus denk dat je zelfs met je betaalde zorgverzekering in NL af bent, zeker als je nog maximale zorgtoeslag krijgt
nopesquote:Op maandag 13 januari 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat Bal iets van AOW opbouwt in Thailand hoor
Palingquote:Op maandag 13 januari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontbijt van 7 tot 10, dus ik ben de eerste.
[ link | afbeelding ]
Eet smakelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontbijt van 7 tot 10, dus ik ben de eerste.
[ link | afbeelding ]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
en dan trappen er alsnog mensen in?
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zitquote:Op maandag 13 januari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..
zodat je de schade niet hoeft te repareren? snap ikquote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zit
en gewoon totaal niet lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zit
Zo mistig?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er vloog een vogel tegen het raam.
Die kwam erachter dat hij boven Zeeland vloog "dan maar keihard tegen het raam"quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*tok*quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |