SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
nou ja voor de rest hoef je hier niet te rekenen op de overheid dus denk dat je zelfs met je betaalde zorgverzekering in NL af bent, zeker als je nog maximale zorgtoeslag krijgtquote:Op maandag 13 januari 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O slechte opbouw dus voor je ouwe dag.
Gratis verzekering mogen ze hier ook wel eens gaan invoeren
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor de rest hoef je hier niet te rekenen op de overheid dus denk dat je zelfs met je betaalde zorgverzekering in NL af bent, zeker als je nog maximale zorgtoeslag krijgt
nopesquote:Op maandag 13 januari 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat Bal iets van AOW opbouwt in Thailand hoor
Palingquote:Op maandag 13 januari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontbijt van 7 tot 10, dus ik ben de eerste.
[ link | afbeelding ]
Eet smakelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontbijt van 7 tot 10, dus ik ben de eerste.
[ link | afbeelding ]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..quote:Op maandag 13 januari 2025 09:06 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
en dan trappen er alsnog mensen in?
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zitquote:Op maandag 13 januari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..
zodat je de schade niet hoeft te repareren? snap ikquote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zit
en gewoon totaal niet lezenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yes want mensen zijn echt HEEL dom, zeker op IT gebied..
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 13 januari 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet in de IT zit
Zo mistig?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er vloog een vogel tegen het raam.
Die kwam erachter dat hij boven Zeeland vloog "dan maar keihard tegen het raam"quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*tok*quote:Op maandag 13 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Flauwquote:
Omdat kat.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Waarom wil mijn kat altijd vechten als ik het bed verschoon
Is toch leuk, zoals ze helemaal in het beddengoed kruipenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Is goed vermaak.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
quote:
Lijkt net alsof ik zijn habitat bedreig. Geur wegnemen of zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch leuk, zoals ze helemaal in het beddengoed kruipen
je stond voor een spiegel?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Knettergekke collega komt in de lucht "heb je even voor mij?"
- Of hij verwacht zijn zesde baby.
- Of hij heeft ontdekt dat de Maan praat tegen hem.
- Of hij heeft nieuws over QAnon en de babyhandel met Hillary Clinton.
Je moet wat.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Rijdt hier een vrachtwagen voorbij met een graafmachine er op. Op die graaf machine zit een Thai met een lange stok de stroomkabels weg te duwen![]()
Daarom staan er ook geen Thai op de Maan in een ruimtepak.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Rijdt hier een vrachtwagen voorbij met een graafmachine er op. Op die graaf machine zit een Thai met een lange stok de stroomkabels weg te duwen![]()
Over een paar minuten heb je geen stroom meer dus.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Je kat is verslaafd aan je zweetgeur.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Lijkt net alsof ik zijn habitat bedreig. Geur wegnemen of zo.
nee maar wat als dat rubber van die kabel kapot is , dan staat hij toch onder stroomquote:Op maandag 13 januari 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
andere optie is stroom uitschakelen en kabels tijdelijk weghalen?
Dit klinkt best ranzigquote:Op maandag 13 januari 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kat is verslaafd aan je zweetgeur.
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/winterw(...)en-te-ontdooien.html
creatiefquote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook weer zoiets waar ik me niet bij kan voorstellen dat iemand zoiets bedenkt.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets zag ik gisterenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook weer zoiets waar ik me niet bij kan voorstellen dat iemand zoiets bedenkt.
Net als iemand die een emmer heet water over zijn ruiten gooit.
Carglass repareert, Carglass vervangt.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets zag ik gisterenPersoon had een jerrycan met warm water wat hij over de autoruit goot
Ook op zo'n oud barrel jaquote:Op maandag 13 januari 2025 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Carglass repareert, Carglass vervangt.
Volgens mij als het niet een te groot temperatuurverschil is.... maar ja, daar kom je pas achter als het te laat is.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie wel filmpjes van mensen die zo'n diepvrieszakje met lauw water over de voorruit halen, zou dat wel een beetje veilig zijn?
Ik heb zo'n spuitfles met ruitenontdooier. Werkt makkelijker en sneller dan krabbenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon krabben in plaats van trucjes gebruiken waarvan je eigenlijk weet dat het niet verstandig is.
En geen flauwekulletjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon krabben in plaats van trucjes gebruiken waarvan je eigenlijk weet dat het niet verstandig is.
gewoon je EV op ontdooistand zetten 10 minuten voor je vertrektquote:Op maandag 13 januari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag er net een die maakt zakjes met warm water en haalt die over de bevroren ruit, hij is bang voor krassen op zijn ruit als hij het er afkrabtquote:Op maandag 13 januari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets zag ik gisterenPersoon had een jerrycan met warm water wat hij over de autoruit goot
Ja dat zag ik dus net ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie wel filmpjes van mensen die zo'n diepvrieszakje met lauw water over de voorruit halen, zou dat wel een beetje veilig zijn?
Nee, in Brabant.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam erachter dat hij boven Zeeland vloog "dan maar keihard tegen het raam"
Het is ook dat ik niet heel veel kracht in m'n handen heb. Ik kreeg zaterdag het ijs niet goed van m'n dak, en tijdens het rijden smelt het natuurlijk en vliegt het eraf. Vind ik niet zo netjes naar de mensen achter me, maar ik krijg het er niet af met mijn kromme klauwen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag er net een die maakt zakjes met warm water en haalt die over de bevroren ruit, hij is bang voor krassen op zijn ruit als hij het er afkrabt
ja is een kat niets voor jou?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=963220729012598
#wilikook (kat en sneeuw)
Dichtbij zo.quote:
Amaquote:
O dat is vervelend, misschien zo mat voor je ramen doen?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook dat ik niet heel veel kracht in m'n handen heb. Ik kreeg zaterdag het ijs niet goed van m'n dak, en tijdens het rijden smelt het natuurlijk en vliegt het eraf. Vind ik niet zo netjes naar de mensen achter me, maar ik krijg het er niet af met mijn kromme klauwen.
Of zo'n zak!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend, misschien zo mat voor je ramen doen?
Of zo spuitbus?
Een kat kan juist wel poosje alleen zijn. Tuin kan een ding zijn ja.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een tuin had en meer thuis was wel..
nu niet
Jij hebt toch helemaal geen tuin man.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Een kat kan juist wel poosje alleen zijn. Tuin kan een ding zijn ja.
ik weet dat katten dat wel kunnen, maar dat wil ik weer nietquote:Op maandag 13 januari 2025 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Een kat kan juist wel poosje alleen zijn. Tuin kan een ding zijn ja.
Twee katten nemen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een tuin had en meer thuis was wel..
nu niet
Voorruitverwarming.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wacht, ik heb voorruitverwarming
Deze dame weetquote:
Leuken woordgrapquote:Op maandag 13 januari 2025 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen tuin man.
Dat winterpack is z'n extra kosten echt zo enorm waard.quote:
Dan loop je je rot heen en weer om nieuwe zakken te pakken om alle ramen te doen.quote:
Precies, zit er nu weer in als ik de auto ophaal morgenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat winterpack is z'n extra kosten echt zo enorm waard.
Nee, je hebt zo'n zak die je over de auto heen trekt en vastmaakt aan de wielen/velgen/wielkassen. Trek je eraf en je auto is vorstvrij. Ik heb er twee, een voor de auto en een voor de motor (al is die meer om al ie binnen staat schoon te houden).quote:Op maandag 13 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan loop je je rot heen en weer om nieuwe zakken te pakken om alle ramen te doen.
Lijkt mij stug dat je dat met een zak red. Dat koelt toch hard af volgens mij?
Volgens mij hoeft er ook niet zozeer heel heel water in, als het maar warmer is dan ijs en dat is het al snelquote:Op maandag 13 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan loop je je rot heen en weer om nieuwe zakken te pakken om alle ramen te doen.
Lijkt mij stug dat je dat met een zak red. Dat koelt toch hard af volgens mij?
Lekker sociaal beest:quote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)atten/4149820-nessie![]()
![]()
quote:Kan bij kinderen Nee
Moet bij soortgenoten Nee
Kan bij honden Nee
Kan bij katten Nee
Een... hoes?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je hebt zo'n zak die je over de auto heen trekt en vastmaakt aan de wielen/velgen/wielkassen. Trek je eraf en je auto is vorstvrij. Ik heb er twee, een voor de auto en een voor de motor (al is die meer om al ie binnen staat schoon te houden).
Even je hand erop leggenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft er ook niet zozeer heel heel water in, als het maar warmer is dan ijs en dat is het al snel
Ja dat, stom geheugen.quote:
Oooh, zo'n soort hoeslaken voor je voertuig bedoel je.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, je hebt zo'n zak die je over de auto heen trekt en vastmaakt aan de wielen/velgen/wielkassen. Trek je eraf en je auto is vorstvrij. Ik heb er twee, een voor de auto en een voor de motor (al is die meer om al ie binnen staat schoon te houden).
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, zo'n soort hoeslaken voor je voertuig bedoel je.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat, stom geheugen.
Bij mijn kat is gewoon alles nee.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja prima toch?
Dit is belangrijker:
Moet naar buiten Nee
Wordt graag aangehaald Ja
Zou in mijn geval allemaal kunnen, ik zie het probleem niet.quote:
Dat is jouw probleem, zou mijn kat denken.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje kroelen hoor.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, zou mijn kat denken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou in mijn geval allemaal kunnen, ik zie het probleem niet.
quote:Kan bij IJsdraakjes Nee
Ze komt van mijn zus. Die had twee zusjeskatten die altijd ruzie hadden. Mijn kat werd steeds het trappenhuis ingejaagd en zat daar dan vaak de hele dag.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe kom je aan jouw kat eigenlijk?
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze komt van mijn zus. Die had twee zusjeskatten die altijd ruzie hadden. Mijn kat werd steeds het trappenhuis ingejaagd en zat daar dan vaak de hele dag.
De totale geschiftheid van die beesten?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden jullie het leukste aan het hebben van een kat?
Niet dat die met je komt knuffelen?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
De totale geschiftheid van die beesten?
Dat je niet tegen jezelf hoeft te pratenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Soms, maar dat is vaak weer zo dwingend. Als ik thuiskom, moet dat knuffelen eerst voordat ik de boodschappen naar de keuken kan brengen of naar de WC kan. En als het koud is, wil ze wel op schoot zitten, maar dan alleen omdat ik warm ben.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet dat die met je komt knuffelen?
Ahhhwwquote:Op maandag 13 januari 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze komt van mijn zus. Die had twee zusjeskatten die altijd ruzie hadden. Mijn kat werd steeds het trappenhuis ingejaagd en zat daar dan vaak de hele dag.
De interactie (dat ze ook naar jou toe komen en ze jou waarderenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze bij/op je komen zitten/liggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
De natte harige lieve neusjes die ik af en toe zomaar krijg.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms, maar dat is vaak weer zo dwingend. Als ik thuiskom, moet dat knuffelen eerst voordat ik de boodschappen naar de keuken kan brengen of naar de WC kan. En als het koud is, wil ze wel op schoot zitten, maar dan alleen omdat ik warm ben.
En als ze bij je op schoot zitten en je moet even opstaan of zo dan willen ze daarna niet meer terug.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms, maar dat is vaak weer zo dwingend. Als ik thuiskom, moet dat knuffelen eerst voordat ik de boodschappen naar de keuken kan brengen of naar de WC kan. En als het koud is, wil ze wel op schoot zitten, maar dan alleen omdat ik warm ben.
's Ochtends is ook erg. Dan wil ze alles tegelijkertijd. Eten, knuffelen, spelen, op het balkon, op de bak. En ik wil alleen maar rustig een kop koffie drinken.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]als ik thuiskom wil de ene dat ik zo snel mogelijk eten geef!!! En de ander wil eerst knuffelen
Aaah dus de liefde is een beetje eenzijdig?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan blijf je veel te lang zitten terwijl je naar de WC moet of trombose aan het oplopen bent.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als ze bij je op schoot zitten en je moet even opstaan of zo dan willen ze daarna niet meer terug.
Ja, die denken "Kans gehad, lul" en gaan elders heen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als ze bij je op schoot zitten en je moet even opstaan of zo dan willen ze daarna niet meer terug.
Nou ja, het gaat niet echt in overleg eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaah dus de liefde is een beetje eenzijdig?
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet echt in overleg eigenlijk.
Waar is de vijver nu dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:52 schreef Crack_ het volgende:
OOOOHHH, de vijver is weg trouwens!! Wat een hel van een klus maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohneeee, heb jij een ochtendkat?!?!!? En nachtkat?!!? Wat is ditquote:Op maandag 13 januari 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
's Ochtends is ook erg. Dan wil ze alles tegelijkertijd. Eten, knuffelen, spelen, op het balkon, op de bak. En ik wil alleen maar rustig een kop koffie drinken.
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:53 schreef gianni61 het volgende:
avonturen uit de buurtapp dit weekend:
1 buurtgenoot had een kat in zn tuin, maar koud en sneeuw enz. dus zielig, maar hij had 2 honden dus kat kon niet naar binnen.
uiteindelijk dierenambu gebeld om de chip te lezen.
Dier bleek 1 dorp verderop (4km) in september te zijn weggelopen tijdens een verhuizing.
Baasje woonde nu in Brabant en kwam zn kat ophalen.
Wel actief begonnenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Ontbijt was dus goed. Niks mis mee. Zat keuze, zeker voor hoe weinig mensen er in het hotel zitten (er zijn van de 50 kamers geloof ik 6 bezet). Daarna nog even flink gezwommen zodat de kamerdames mijn kamer konden doen. Dus als het goed is loopt morgen het water in de douche ook WEL fatsoenlijk weg![]()
En nu blijk ik helemaal geen zin te hebben om naar buiten te gaanNou ja voor een kop koffie moet ik sowieso de straat over naar het tankstation (makes me feel at home
Ze hebben hier trouwens precies dezelfde wekkerradio als ik thuis
) En dan maar eens even kijken of ik in de loop van de middag nog naar de winkel ga. Maaltijdsalade is ook geen optie want ik heb geen bestek meegenomen en het restaurant is inmiddels weer gesloten. Moet toch ook even kijken hoe het staat met de gladdigheid buiten.
toen ik het huis van mn vader overkocht, had ik de eerste 2 weken ook nog 1 van de katten. dat beest maakte me wel standaard om 5 uur wakkerquote:Op maandag 13 januari 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohneeee, heb jij een ochtendkat?!?!!? En nachtkat?!!? Wat is dit
[..]![]()
hopen dat ie niet te veel heeft meegemaakt
[..]
Wel actief begonnen
Vooral een ochtendkat. Ze gaat eerder naar bed dan ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
Ohneeee, heb jij een ochtendkat?!?!!? En nachtkat?!!? Wat is dit
Je kunt ook nog naar de Karibik Sun Sonnenstudio.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En al 1400 stapjes ook omdat alles hier zo ver van elkaar verwijderd is. Heel misschien ga ik ook nog wel de sauna proberen
Slapen katten niet de hele dag?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral een ochtendkat. Ze gaat eerder naar bed dan ik.
Ja dat kan ook ja. Of een keuken uitzoeken. Er zitten hier ook diverse zaken in autobanden. Kan allemaalquote:Op maandag 13 januari 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook nog naar de Karibik Sun Sonnenstudio.
Ja, dat wel, maar dan lopen ze ook wel wat rond ondertussen om naar buiten te kijken en naar vogels te ekken en zo.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik het huis van mn vader overkocht, had ik de eerste 2 weken ook nog 1 van de katten. dat beest maakte me wel standaard om 5 uur wakker
En ja, toch 4 maanden buiten doorgebracht.
Heb je wel zon in de ochtend in huis? Misschien is dat hier de redding, als er zon is dan liggen ze in de zonquote:Op maandag 13 januari 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral een ochtendkat. Ze gaat eerder naar bed dan ik.
Er zit ook een bakker verderop.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan ook ja. Of een keuken uitzoeken. Er zitten hier ook diverse zaken in autobanden. Kan allemaal
Ik heb nog nooit echt een saaie kat meegemaakt thoquote:Op maandag 13 januari 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met saaie katten zijn zelf ook saai.
Ja, lekker veel zon en een goede vensterbank boven de verwarming. Maar het beest zit nu al bij de keuken te wachten op de lunch.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Heb je wel zon in de ochtend in huis? Misschien is dat hier de redding, als er zon is dan liggen ze in de zon
Mijn kat ziet mij graag spelen. Die rent er twee keer achteraan en gaat daarna kijken hoe ik met het balletje bezig ben.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ene kat kan zichzelf goed vermaken met speeltjes. Die heeft een favoriete speelplek; de badkamer en de gang. Na een tijdje moet je daar weer even alle speeltjes weghalen
Geniet er vanquote:
Nou waar wacht jij op danquote:Op maandag 13 januari 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lekker veel zon en een goede vensterbank boven de verwarming. Maar het beest zit nu al bij de keuken te wachten op de lunch.
Recce is zelf het zonnetje in huisquote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat doen ze schijnbaar standaard, wist ik ook niet.. Daarom heb ik nu twee katten ipv 1
![]()
En na die twee weken, naar iemand anders toe?
[..]
Heb je wel zon in de ochtend in huis? Misschien is dat hier de redding, als er zon is dan liggen ze in de zon
Eerst maar eens zien dat ik wat te pakken krijg want hier is niets zeker.quote:
Ja die staat op in het Oooooost'n hahaatjesquote:Op maandag 13 januari 2025 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Recce is zelf het zonnetje in huis
en dan vier pagina's dieper "Betriebsferien 12.1.25 bis 15.1.25quote:
Waar is hier?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat ik wat te pakken krijg want hier is niets zeker.
Het mondaine Steinfurt-Borghorst. Tussen Enschede en Münster.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lekker veel zon en een goede vensterbank boven de verwarming. Maar het beest zit nu al bij de keuken te wachten op de lunch.
Jouw kat heeft dit leven wel goed in de smiezen hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat ziet mij graag spelen. Die rent er twee keer achteraan en gaat daarna kijken hoe ik met het balletje bezig ben.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan vier pagina's dieper "Betriebsferien 12.1.25 bis 15.1.25"
ohja, uiteraardquote:Op maandag 13 januari 2025 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Recce is zelf het zonnetje in huis
Dat is mooi op tijd wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]Ze beloven ook vanaf 5.30 uur open te zijn. Dat lijkt me sterk, gezien je ervaringen daar.
Jawel daar wil ik ook even heen. Morgen of woensdag. Of donderdag. Hoezo?quote:
Ja mij ook. Maar goed, ze hebben een Tagesangebot voor vandaag dus dan denk je dat ze open zijn. Dus ik kan daar best even gaan lunchen. Is niet ver weg.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]Ze beloven ook vanaf 5.30 uur open te zijn. Dat lijkt me sterk, gezien je ervaringen daar.
quote:De stad Steinfurt is niet alleen Kreis-, recreatie- en hogeschoolstad, maar ook een mooie woon- en leefomgeving voor haar inwoners.
Goedkoop verzorgingsproducten kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel daar wil ik ook even heen. Morgen of woensdag. Of donderdag. Hoezo?
Fijne winkel.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel daar wil ik ook even heen. Morgen of woensdag. Of donderdag. Hoezo?
Ja ik was wel van plan om wat voetencreme te gaan scoren ja. Alleen al om te zien wat het daar kostquote:
Ze zit heel keurig rechtop te wachten. Al een half uur. Als ik in beeld kom, gaat ze wel direct mauwen en rondrennen natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]beter op tijd bij zijn, wie weet is het straks op
Ze heeft me goed afgericht.quote:[..]
Jouw kat heeft dit leven wel goed in de smiezen hoor
Koop meteen ook even 10 flessen shampoo dan.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was wel van plan om wat voetencreme te gaan scoren ja. Alleen al om te zien wat het daar kost
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont op drie keer struikelen van de grens.
Gezocht, ik krijg 2 verschillende dorpen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mondaine Steinfurt-Borghorst. Tussen Enschede en Münster.
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mij ook. Maar goed, ze hebben een Tagesangebot voor vandaag dus dan denk je dat ze open zijn. Dus ik kan daar best even gaan lunchen. Is niet ver weg.
Voor 3 jaar shampoo?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Koop meteen ook even 10 flessen shampoo dan.
Of met jou als Vrouwtje Tayleepel optreedtquote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je er met je kinderen naar toe gaat is het een krijsstad
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met jou als Vrouwtje Tayleepel optreedt
Dat wel, maar geen avondeten. En alle restaurants in de buurt hebben of vakantie of Montag Ruhetag.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezocht, ik krijg 2 verschillende dorpen.
Maar je hotel heeft geen ontbijt?
ja, die heeft een nieuw huis gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat doen ze schijnbaar standaard, wist ik ook niet.. Daarom heb ik nu twee katten ipv 1
![]()
En na die twee weken, naar iemand anders toe?
[..]
Succesquote:
Ga tegenwoordig 1x per 2 maanden naar de Kaufland en haal echt een shitload aan boodschappen. Zelfs met een volle tank daar ben ik nog goedkoper uit dan in NLquote:Op maandag 13 januari 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
En ik haal het gewoon daar in de supermarkt want in de Duitse supermarkt heb je vaak ook wel een groot aanbod met shampoo enz.
Oh ja ik moet weer conditioner halen. Ik vergeet het steeds. Niet in de DM of zo. Gewoon ergens.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Koop meteen ook even 10 flessen shampoo dan.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
In Nederland is alles bijna twee keer zo duur als in Duitsland door alle 1 + 1 gratis-acties bij de drogisterijen hier. Dat soort acties hebben ze in Duitsland niet, waardoor je daar altijd de normale prijs betaalt.
Oh wow vanuit daar ook nog ja?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga tegenwoordig 1x per 2 maanden naar de Kaufland en haal echt een shitload aan boodschappen. Zelfs met een volle tank daar ben ik nog goedkoper uit dan in NL
Trots op jouquote:Op maandag 13 januari 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik moet weer conditioner halen. Ik vergeet het steeds. Niet in de DM of zo. Gewoon ergens.
Ik ben bijna een functionerende volwassene.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik moet weer conditioner halen. Ik vergeet het steeds. Nie tinnde DM of zo. Gewoon ergens.
Ik ben bijna een functionerende volwassene.
Een volle tank scheelt gewoon 25 euroquote:
HET KAN DUS WELquote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een volle tank scheelt gewoon 25 euroScheelt wel met zo'n zuinige auto
Ik rij voor 30 euro heen/terug.
Had in Oktober boodschappen gedaan daar, was iets van 120 euro kwijt. Ik maak gisteren m'n laatste zak groenten openVerbaast mij echt hoeveel goedkoper dingen als vlees/vis daar zijn.
Ik weet niet of ik vlees echt goedkoper vind op veel vlakken maar veel andere dingen wel of het is lekkerder.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een volle tank scheelt gewoon 25 euroScheelt wel met zo'n zuinige auto
Ik rij voor 30 euro heen/terug.
Had in Oktober boodschappen gedaan daar, was iets van 120 euro kwijt. Ik maak gisteren m'n laatste zak groenten openVerbaast mij echt hoeveel goedkoper dingen als vlees/vis daar zijn.
Het broodbeleg is zelfs lekkerder. Smaakt "voller" voor mijn gevoelquote:Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vlees echt goedkoper vind op veel vlakken maar veel andere dingen wel of het is lekkerder.
Saint-Barthélemy, daar kun je nog met je ijsje met goud rondlopen zonder dat het plebs je aan zit te staren.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Beelden van @:uitstraling op vakantie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saint-Barthélemy, daar kun je nog met je ijsje met goud rondlopen zonder dat het plebs je aan zit te staren.
Ja broodbeleg koop ik daar wel graag.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het broodbeleg is zelfs lekkerder. Smaakt "voller" voor mijn gevoel
Heb ik ook gezien die aflevering, het ligt dus gewoon aan de gierigheid van het Nederlandse plebs.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze een keer uitgezocht bij de Keuringsdienst van Waarde.
zit je nu op www.koopeenvliegtuig.nl ?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien die aflevering, het ligt dus gewoon aan de gierigheid van het Nederlandse plebs.
Mooi vliegveldje daar.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saint-Barthélemy, daar kun je nog met je ijsje met goud rondlopen zonder dat het plebs je aan zit te staren.
Lol goedkope Cesna. Dit kun je niet met een G7quote:Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Beelden van @:uitstraling op vakantie
[ afbeelding ]
heb jij een duurder vliegtuig?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol goedkope Cesna. Dit kun je niet met een G7
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voor piloten met enorme ballen.
Er woont ook een hoer, hoerenstadquote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je er met je kinderen naar toe gaat is het een krijsstad
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zit heel keurig rechtop te wachten. Al een half uur. Als ik in beeld kom, gaat ze wel direct mauwen en rondrennen natuurlijk.
[..]
Ze heeft me goed afgericht.
Als je het niet wil moet je het vooral niet doenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die heeft een nieuw huis gekregen.
Ik vind huisdieren wel leuk, maar ik wil er geen, want dat vind ik zielig als die zo veel alleen thuis zit
Dan vlieg je toch even op en neer met de PJ?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Krijg door jullie zin om boodschappen te gaan doen in Duitsland
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah precies op tijd ik ging net rond met plakjes vlindercake
probeer beetje duurzaam te doen in 2025quote:Op maandag 13 januari 2025 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan vlieg je toch even op en neer met de PJ?
Neem gelijk wat voor mij mee. En kom maar naar m'n hotel brengen als je toch in de buurt bentquote:Op maandag 13 januari 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Krijg door jullie zin om boodschappen te gaan doen in Duitsland
Ik heb niks nodigquote:Op maandag 13 januari 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem gelijk wat voor mij mee. En kom maar naar m'n hotel brengen als je toch in de buurt bent![]()
quote:
Topvakantie.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. 16 minuten, 1100 stapjes en 2,50 Euro verder: 1 kop koffie. Wel half koud inmiddels want dekseltjes voor deze maat beker waren natuurlijk op.
50%?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
50% korting op meergranenbrood bij de bakker daar.
Wel lekker weer. Zo even wat lezen, dan lunchen bij die bakker van Recce, en dan door naar de Edeka en de DM. EN dan weer terug naar hier. Bij daglichtquote:
Gewoon een hele dag van maken in 't weekend. Vroeg weg. Even de stad in, lunchen. Daarna je boodschappen doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n benzine kost me niets, maar het kost zo teringveel tijd om even boodschappen te gaan doen in Duitsland.
Goede tipquote:Op maandag 13 januari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon een hele dag van maken in 't weekend. Vroeg weg. Even de stad in, lunchen. Daarna je boodschappen doen.
Ik vertrok de laatste x met m'n moeder om 11 uur was om half 5 thuis.
weet niet of jij dat kanquote:Op maandag 13 januari 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe thermostaatkraan hangt ook weer, en hij lekt niet
kan ik weer normaal douchen
Is wel zo. Mijn favoriete manier om naar Londen te komen is wel met de boot. OMDAT het het langste duurtquote:Op maandag 13 januari 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede tipAls je vindt dat iets te veel tijd kost, gewoon nķg meer tijd aan besteden!
Nee maar ik bedoel. Als je het zonde vind om alleen voor boodschappen zo'n trip te maken, dan maak je er toch voor jezelf even een uitje van?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede tipAls je vindt dat iets te veel tijd kost, gewoon nķg meer tijd aan besteden!
Als we niets meer horen weten we genoeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe thermostaatkraan hangt ook weer, en hij lekt niet
kan ik weer normaal douchen
Dat is toch wat anders dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is wel zo. Mijn favoriete manier om naar Londen te komen is wel met de boot. OMDAT het het langste duurt
Geen idee of dat zo is in IJs haar geval. Als je echt puur voor de boodschappen gaat (zoals ik zou doen) heb ik geen zin om dan aan andere dingen mn tijd te besteden, want het duurt al lang genoegquote:Op maandag 13 januari 2025 11:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel. Als je het zonde vind om alleen voor boodschappen zo'n trip te maken, dan maak je er toch voor jezelf even een uitje van?
Ik vind het ook zonde om alleen voor boodschappen naar Duitsland te gaan.
Laatste x dat ik er was hebben we eerst even rondgelopen in het centrum, toen wat gaan lunchen (Bagel met mozzarella en tomaat) zijn daarna naar de supermarkt gecrosst, hebben na 't boodschappen doen een curryworst gehaald en getankt.
morgenochtend pas weer douchenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we niets meer horen weten we genoeg.
Vind ik niet echt. Gewoon er een uitje van maken, en zorgen dat je er veel meer plezier aan beleeft dan alleen boodschappen doenquote:
Misschien is er nog iets van een kasteeltje in de buurt om even te bewonderen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon een hele dag van maken in 't weekend. Vroeg weg. Even de stad in, lunchen. Daarna je boodschappen doen.
Ik vertrok de laatste x met m'n moeder om 11 uur was om half 5 thuis.
De eerste keer dat ik deze had, waren ze ontzettend taai en was ik bang dat ik m'n kiezen zou verliezen. Niet meer gekocht daarna, heb die verpakking volgens mij niet eens opgemaakt. Zo allejezus taai.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze geprobeerd, ik vond het niks. De structuur is enkel creamy, alsof je pindakaas met een laagje chocola eet. Ik mis die snickers-crunch
Wat voor kaas?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
Verse broodjes gehaald bij de Lidl. Ik heb nog een blok kaas.
Ik leef voor Mars ijsjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:14 schreef Grotetijd het volgende:
Had met m'n ex vaak Snickers ijsjes, waren erg goed te eten. Hadden ook die typische Snickers structuur en crunch.
Al heb ik ze sinds het uit is niet meer gehaald omdat zij vooral een ontzettende zoetekauw was (lunch was standaard een kaasstengel en croissant met een starbucks en na het avondeten een ijsje) en ik heb daar dus he-le-maal niks mee
Jong belegen beste belegenquote:
Die zijn ook lekker jaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:14 schreef Grotetijd het volgende:
Had met m'n ex vaak Snickers ijsjes, waren erg goed te eten. Hadden ook die typische Snickers structuur en crunch.
Al heb ik ze sinds het uit is niet meer gehaald omdat zij vooral een ontzettende zoetekauw was (lunch was standaard een kaasstengel en croissant met een starbucks en na het avondeten een ijsje) en ik heb daar dus he-le-maal niks mee
Geef mij maar gewoon een bak kwark met cruesli of een tosti
liever extra belegenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jong belegen beste belegen
Al hou ik ook van oude kaas
Je bent zelluf jong belegen!quote:
Ik vind oude kaas meer lekker om gewoon zo op te eten in blokjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jong belegen beste belegen
Al hou ik ook van oude kaas
Al die opgespoten banen in de media creëeren wel onrealistische ijsstandaarden bij de jeugd.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/winterw(...)pgespoten-banen.html
Voor de liefhebbers.
Die zijn ook lekker jaquote:
Oh dat heb ik dan weer met jonge kaasquote:Op maandag 13 januari 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oude kaas meer lekker om gewoon zo op te eten in blokjes.
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die opgespoten banen in de media creëeren wel onrealistische ijsstandaarden bij de jeugd.
Ik heb iedere zomer een ijsjesverslaving.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
Laatste keer dat ik ijs at (naast kerst) was letterlijk het laatste weekend met haardat moet eind Maart geweest zijn. Blij dat ik geen ijsverslaving heb overgehouden aan al ijsjes die er toen doorheen zijn gegaan
Ja, daar moet eigenlijk een waarschuwing bij.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die opgespoten banen in de media creëeren wel onrealistische ijsstandaarden bij de jeugd.
Ik doe altijd jonge kaas op tosti.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer met jonge kaas
Oude kaas hoort toch gewoon op een tosti? Heerlijk
Alsof de jeugd het ook maar iets interesseertquote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en in de winter?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb iedere zomer een ijsjesverslaving.
Wat voor ijs?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, deze was inderdaad ook hard. Heb er nog drie.. Even opwarmen in de magnetronquote:Op maandag 13 januari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik deze had, waren ze ontzettend taai en was ik bang dat ik m'n kiezen zou verliezen. Niet meer gekocht daarna, heb die verpakking volgens mij niet eens opgemaakt. Zo allejezus taai.
Nu kreeg ik er een tijdje geleden weer eentje in m'n handen gedrukt en die was veel zachter en smeuīger. En nu wil ik ze vaker.
Dan heeft ze een openhaard verslavingquote:
Ligt aan mijn mood. Heb vorige week nog de laatste chocosticks opgegeten.quote:
Ditquote:Op maandag 13 januari 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Chocosticksquote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt aan mijn mood. Heb vorige week nog de laatste chocosticks opgegeten.![]()
Oh van alles. Peren ijsjes, nep Cornettos en Magnums enz.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat voor ijs?
Ik heb altijd een "water uit de vriezer" verslaving in de zomer
Iedereen toch?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan heeft ze een openhaard verslaving
Ik had afgelopen zomer een keer die Twix ook meegenomen en ik vind Twix normaal hartstikke lekker maar ik vond die in ijsvorm weer een beetje tegenvallen.quote:
Cornettosquote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh van alles. Peren ijsjes, nep Cornettos en Magnums enz.
Gewoon een perenijsje wat iedereen zo lekker vindt.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zomer een keer die Twix ook meegenomen en ik vind Twix normaal hartstikke lekker maar ik vond die in ijsvorm weer een beetje tegenvallen.
Ik doe zelfs de openhaard aan op m'n tvquote:
Eh?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat topic in FB is echt verreweg het meest treurige wat ik in hele lange tijd voorbij heb zien komen op dit forum. Jezus
Ik weet niet zo goed wat ik erbij moet denken tbh.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Dat topic in FB is echt verreweg het meest treurige wat ik in hele lange tijd voorbij heb zien komen op dit forum. Jezus
Ik zou ze nooit afwijzenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een perenijsje wat iedereen zo lekker vindt.
Oh nou, dat doe ik dan weer nietquote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik doe zelfs de openhaard aan op m'n tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |