Geen slimme actie van overvaller, wie loopt er tegenwoordig nou nog met contant geld op zak?quote:Neergestoken man op Singel ligt nog in het ziekenhuis, 'willekeurig gestoken'
De man die gisteravond zwaargewond raakte bij een steekpartij op het Singel ligt nog altijd in het ziekenhuis. Dat bevestigt een woordvoerder van de politie. Er is nog geen dader aangehouden.
De melding van de steekpartij kwam rond 19.30 uur binnen. Ter plaatse troffen de hulpdiensten vervolgens het zwaargewonde slachtoffer aan, dat met spoed naar het ziekenhuis is gebracht.
Volgens Het Parool is het slachtoffer een 41-jarige Amsterdammer. De krant sprak met zijn broer, die anoniem wil blijven. Hij vertelt dat zijn broer over het Singel naar huis wandelde toen een onbekende hem vroeg om 'money, money'. Zijn broer weigerde en wilde doorlopen, waarna de man zijn capuchon op zou hebben gezet en hem in zijn borst zou hebben gestoken. "Hij stak heel gericht", aldus zijn broer tegen Het Parool. "Hij is enorm geschrokken, maar het gaat op zich goed met hem en hij is aanspreekbaar."
De politie kan de informatie in Het Parool in het kader van het lopende onderzoek niet bevestigen. Iedereen die meer weet over de steekpartij wordt opgeroepen contact op te nemen met de politie.
Alsof jij met naam en toenaam voor zoiets in alle kranten wilt komen. Voegt echt helemaal niks toe dit.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:57 schreef Nyamuk het volgende:
"sprak met zijn broer die anoniem wou blijven"
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik snap het “willekeurig gestoken” niet.
De overval was misschien willekeurig, maar het steken was gericht op de persoon die zijn geld niet geven wilde.
Lees het nog eens zonder je maandagochtend bluesquote:Op maandag 13 januari 2025 09:18 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Alsof jij met naam en toenaam voor zoiets in alle kranten wilt komen. Voegt echt helemaal niks toe dit.
Ja wat wil je insinueren? Anoniem dus het is direct een crimineel? Wat boeit de naam en toenaam van z'n broer?quote:Op maandag 13 januari 2025 09:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Lees het nog eens zonder je maandagochtend blues
Lees het artikel nóg eens en denk eens hard na.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:26 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja wat wil je insinueren? Anoniem dus het is direct een crimineel? Wat boeit de naam en toenaam van z'n broer?
Ik sprak net je moeder en onder voorwaarde van anonimiteit wil ze zeggen dat je niet zo raar moet doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:04 schreef sp3c het volgende:
Als je nu gewoon een keer zegt wat je wil zeggen ipv de hele tijd vaag te doen ... Niemand snapt wat je wil zeggen
Ik weet toch hoe mijn moeder heetquote:Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik sprak net je moeder en onder voorwaarde van anonimiteit wil ze zeggen dat je niet zo raar moet doen.
Wat ben jij voor rare vogel johquote:Op maandag 13 januari 2025 11:30 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Lees het artikel nóg eens en denk eens hard na.
God allemachtig
Als ik die user zo af en toe voorbij zie komen. Dat kan niet anders dan een psychose zijn, wat een debieltje.quote:
De rest van de wereld gelukkig niet op het moment dat het een zaak gaat worden.quote:
Nee inderdaad. Die komt je alleen op straat in Amsterdam neersteken.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef sp3c het volgende:
Ja de rest van de wereld gaat deze zaak ook echt volgen
Kan hij dit nog rechtzetten door de voordeur van de dader eruit te blazen? #maatschappijanno2025quote:Op maandag 13 januari 2025 13:58 schreef Twiitch het volgende:
Wanneer een wildvreemde jou vanuit het niets op straat aanspreekt dan moet je er tegenwoordig vanuit gaan dat het een probleem gaat worden. Dan moet je dus ready zijn (#altijdready). Deze meneer was overduidelijk niet ready en is dus ongeschikt (ngmi) om deel te nemen aan de low trust maatschappij van anno 2025.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |