Wellicht heeft ze iets teruggebracht en is er retourgepind.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje vreemd dat je eerst speciaal naar een kookwinkel in Rotterdam gaat.
Hij post dat onder zijn politie account.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Virgil is niet 24/7/365 in dienst he?
Om vervolgens te gaan denken: 'Ik ga nu naar het Kralingse Bos om een frisse duik te nemen'..quote:Op maandag 13 januari 2025 12:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze iets teruggebracht en is er retourgepind.
Bij zelfdoding kun je je eigen leiden en wanhoop niet meer handelen. Je ziet geen toekomst meer, je weet niet hoe het verder moet en ziet het niet meer zitten. Het is teveel; much too much waardoor je er vanaf wil. En dit lijkt dan de beste oplossing; gewoon even het water inlopen bijvoorbeeld even de kou voelen en daarna ben je van je ondraagbare last af.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vraag me altijd wat er in zulke mensen om gaat.
Kan me er niks bij voorstellen.
Omdat ie politieagent is en het werkgerelateerd is. Maar wil dus niet zeggen dat ie ook aan het werk is en dus boeven moet vangen.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij post dat onder zijn politie account.
Denk ik ook ja. Zou me niet verbazen als ze idd een mes heeft gehaald bij die winkel.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je de berichten van de familie zag dan is het 'gewoon' zelfdoding.
Soort losse eindjes misschien, om haar partner te ontlasten met iets? Ik vind het vooral bijzonder dat ze eerst ergens rustig een broodje gaat eten voordat ze zoiets zou doen. Mensen kunnen rare sprongen maken. Ik had ooit een buurjongen die overdag een krat vol verse boodschappen kocht en zichzelf die nacht ophing. Misschien knapte er ineens iets.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan denken: 'Ik ga nu naar het Kralingse Bos om een frisse duik te nemen'..
Ik vind het vooral zeer apart allemaal.
Oke Hans, bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Omdat ie politieagent is en het werkgerelateerd is. Maar wil dus niet zeggen dat ie ook aan het werk is en dus boeven moet vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oke Hans, bedankt.Graag gedaan RamboDirkPietNico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meld je aan bij de recherche, je bent hier duidelijk heel goed in.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
Ik vind het allemaal zo raar! Ze heeft een achtergrond van depressies, maar was nu gelukkig met partner en dochtertje van 2,5. De partner heeft een heel goede baan als CEO van een goedlopend bedrijf, dus geldzorgen zullen er niet zijn. Maar iets speelt er aangezien die broer zegt: "Het komt allemaal weer goed." Dat zeg je niet zomaar.
Maar waarom ga je eerst braaf naar je werk, eet je op de terugweg nog een broodje, gaat nog even naar een winkel om vervolgens zelfmoord te plegen?? Ik kan dat niet geloven en denk eerder aan een misdrijf.
Doe niet zo lullig joh. Tief lekker op als je niks te melden hebt.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
Meld je aan bij de recherche, je bent hier duidelijk heel goed in.
Vind ik ook, vooral omdat als je op Soetendaalsekade bent je dan wel bij die Soetendaalsebocht de Rotte in kan springen. Waarom dan nog helemaal naar Kralingse Bos lopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan denken: 'Ik ga nu naar het Kralingse Bos om een frisse duik te nemen'..
Ik vind het vooral zeer apart allemaal.
He bah.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:58 schreef NedKelly het volgende:
Spullen van vermiste Marjolein (38) gevonden in Kralingse Bos
In het Kralingse Bos in Rotterdam zijn maandagochtend spullen van de vermiste Marjolein gevonden. Om wat voor spullen het gaat en waar in het bos vondst precies was, wil de politie nog niet zeggen.
De zoektocht naar de vermiste vrouw is al enkele dagen bezig en richtte zich zondagavond op het bos. Daar gingen de hulpdiensten maandag verder met zoeken.
De 38-jarige Marjolein werd donderdagmiddag voor het laatst gezien in Rotterdam-Noord. De politie maakt zich zorgen om haar welzijn en is daarom een grote zoekactie begonnen.
Eerder op de dag werd nog een oproep gedaan om camerabeelden te delen met de politie. "We zijn met name op zoek naar mensen die haar hebben gezien in het gebied tussen Rotterdam-Noord en het Kralingse Bos", zei Peter, een vriend van Marjolein, tegen Rijnmond.
Bron: https://www.rijnmond.nl/n(...)den-in-kralingse-bos
Dan loop je echt niet helemaal van station Noord naar Noordplein, dan koop je gewoon een mes bij de action die vlakbij station noord zit of je koopt er eentje bij 1 van de vele supermarkten die in de buurt zitten.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zal vast prima messen hebben gehad, maar als haar man haar telefoon nog thuis zag liggen dan was het hem misschien ook opgevallen als er een mes ontbrak.
Plus dat ik me kan voorstellen dat je zoiets niet uit huis wilt meenemen, er blijft dan toch voor je nabestaanden iets dat dagelijks zichtbaar is.
Stel dat ze een prachtig messenblok met messen hadden, en ze had er daar een van meegenomen?
Dan ga je het mes waarmee ze zelfmoord gepleegd heeft (als dat het geval is) niet in het blok terug zetten, als je het überhaupt al terugkrijgt.
Dus moet er een ander mes, of een heel nieuw messenblok.
Ik snap de gedachtengang wel dat je daar niet 1 deel van een set mee uit huis meeneemt, om diverse redenen.
En onderweg zijn met een serieus mes in je tas is ook niet altijd handig.
Blijkbaar niet het touw om zijn nek.....quote:Op maandag 13 januari 2025 13:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Soort losse eindjes misschien, om haar partner te ontlasten met iets? Ik vind het vooral bijzonder dat ze eerst ergens rustig een broodje gaat eten voordat ze zoiets zou doen. Mensen kunnen rare sprongen maken. Ik had ooit een buurjongen die overdag een krat vol verse boodschappen kocht en zichzelf die nacht ophing. Misschien knapte er ineens iets.
Je quote de verkeerde persoonquote:Op maandag 13 januari 2025 13:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig joh. Tief lekker op als je niks te melden hebt.
Ik zal altijd blijven reageren op kansloze FOK!rechercheurs die het uitgeplozen denken te hebben op basis van nul informatie. Dus, nee.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig joh. Tief lekker op als je niks te melden hebt.
Stelt ze een rare vraag hier? Naar mijn idee totaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Meld je aan bij de recherche, je bent hier duidelijk heel goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |