Dat snap ik, maar ze hoeft er niet voor omgelopen te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' aangerand is, dan was ze allang terecht.
Klopt, daarom zei ik ook ligt eraan waar je moet zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar als je vanaf de soetendaalseweg komt en ergens tussen de straatweg en de rotte moet zijn loop je waarschijnlijk niet eerst naar de bergweg. Dan steek je daar gewoon over.
Wel bizar dat een van de personen op die foto een vrijwel identieke (maar iets kortere) jas aanheeft als degene die ze zoeken...quote:Op maandag 13 januari 2025 11:11 schreef Kim-Holland het volgende:
"We zijn met name op zoek naar mensen die haar hebben gezien in het gebied tussen Rotterdam-Noord en het Kralingse Bos"
https://www.rijnmond.nl/n(...)der-in-kralingse-bos
Zouden ze een spoor gevonden hebben, gezien de markering in de grond?
[ afbeelding ]
Mwah ik zie tegenwoordig echt wel veel vrouwen met zo'n jas lopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bizar dat een van de personen op die foto een vrijwel identieke (maar iets kortere) jas aanheeft als degene die ze zoeken...
Is ze ook op haar werk geweest die ochtend?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, was benoemd in een van de artikelen dat beiden naar hun werk gingen die morgen.
Wat is daar precies bizar aan? Het is een jas.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bizar dat een van de personen op die foto een vrijwel identieke (maar iets kortere) jas aanheeft als degene die ze zoeken...
Vanochtend op Radio Rijnmond zei iemand van het zoekteam dat het punt is in een vrij stedelijke omgeving dat je altijd van alles vindt. Ook dingen die niet met deze zaak te maken hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:11 schreef Kim-Holland het volgende:
"We zijn met name op zoek naar mensen die haar hebben gezien in het gebied tussen Rotterdam-Noord en het Kralingse Bos"
https://www.rijnmond.nl/n(...)der-in-kralingse-bos
Zouden ze een spoor gevonden hebben, gezien de markering in de grond?
[ afbeelding ]
Ja, in Hilversum met de trein.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is ze ook op haar werk geweest die ochtend?
Helemaal niets.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat is daar precies bizar aan? Het is een jas.
Echt, meen je dat nou?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:23 schreef Tengano het volgende:
De kans dat ze 'ondergedoken' zou zitten bij een kennis wordt dus ook steeds kleiner. Iemand die je onderdak biedt en al die berichten ziet wordt daar wss ook niet bepaald senang van en gaat vervolgnes toch wel op je inpraten of neemt zelf contact op,.
Half Nederland voor mijn gevoel zelfs.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Het is hooguit onhandig, gezien ze ook blond is en daarmee enigzins met de persoon die gezocht wordt zou kunnen worden verward. Tijdens het zoeken niet erg, maar onderweg naar wellicht wel als ze in dr eentje is en niet verder duidelijk herkenbaar dat ze bij de speurders hoort.
Maar goed, iemand schreef dat de halve randstad in zo'n jas loopt.
Als ik met lang blond haar in een zoekteam of bij de politie zat en aan deze zaak werkte had ik denk ik een andere jas uit de kast getrokken.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wat is daar precies bizar aan? Het is een jas.
Ik denk dat de meesten aan iets anders zitten te denken...quote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Joppiez het volgende:
Ernstig verward en zelfmoord gepleegd in het bos denk ik.
Je dochter voor dagen achterlaten en niet terugkomen.
Die is dus niet meer levend.
Jouw profielplaatje heeft wel wat weg van de gezochte vrouw. Blond, groenige kleding:+quote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik met lang blond haar in een zoekteam of bij de politie zat en aan deze zaak werkte had ik denk ik een andere jas uit de kast getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |