Mits het zelfmoord was en de persoon alleen maar verward het water in is gelopen ga ik mee met je aanname, maar water en lijken blijven een lastige combi, en de oorzaak is ook nog niet bekend (bij ons dan) :quote:Op maandag 13 januari 2025 13:36 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat lijkt me in deze niet zo heel moeilijk eigenlijk. Het is een optelsommetje namelijk en met deze temperatuur vergaat een lichaam wat minder snel. Makkelijk te identificeren dus waarschijnlijk.
Kletskoek,quote:
Excuses.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Het is zelfs nog niet eens zeker dat zij het is.
Je kunt niet constant alle media-updates lezen dan is zo'n topic op zich wel praktisch. Ware het niet dat 9/10 puur speculatief van karakter zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en intussen zitten hier allerlei moraalridders mee te lezen ipv braaf de feiten uit de media te vernemen
Hou je vergezochte speculaties maar voor je Sherlock. Het enige wat bekend is is dat ze bij een kookwinkel is geweest.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ze daar eerder woonde en pas recent verhuisd was?
Ja, idd. Het zou ook haar tweelingzus kunnen zijn waarvan niemand van haar bestaan afwist die net exact dezelfde spullen als de vermiste Marjolein bij zich had.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn antwoord j.l. ging in zijn algemeenheid over het afhalen van medicamenten. Nergens neem ik de stelling in dat zij daar gebruik van zou hebben gemaakt. Wellicht bent u abuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kletskoek,
Het enige wat er bekend is gemaakt is dat ze bij "een kookwinkel" is geweest.
Het is een aanname dat ze zichzelf met medicijnen van het leven is beroofd.
Het is een aanname dat ze bij de apotheek is geweest.
Het is een aanname dat ze bij die apotheek medicijnen heeft gekocht.
Het is een aanname dat ze die vermeende medicijnen heeft gebruikt om zelfmoord te plegen, als ze al medicijnen heeft gekocht want zelfs dat is een aanname.
Het is aanname op aanname op aanname. Eigenlijk totaal krankzinnig als je dat hier serieus durft te posten als ik eerlijk ben.
Ik gebruik een Oujia bord.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Excuses.
Ik was de kristallenbollenkijkers en tarotleggers vergeten.
Misschien wel haar lievelingsbroodje ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
eet je op de terugweg nog een broodje, gaat nog even naar een winkel om vervolgens zelfmoord te plegen?? Ik kan dat niet geloven en denk eerder aan een misdrijf.
Ik denk dat u abuis bent want de discussie alhier gaat niet over het afhalen van medicamenten in zijn algemeenheid maar over Marjolein van 38 die vermist is en voor het laatst in de omgeving van het noordplein is gezien.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:44 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Mijn antwoord j.l. ging in zijn algemeenheid over het afhalen van medicamenten. Nergens neem ik de stelling in dat zij daar gebruik van zou hebben gemaakt. Wellicht bent u abuis.
O ja, volgens jou was het haar onbekende tweelingzus…quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hou je vergezochte speculaties maar voor je Sherlock. Het enige wat bekend is is dat ze bij een kookwinkel is geweest.
Daar hoef je niet bij te fantaseren dat ze dan dus daar naar de apotheek is geweest, medicijnen heeft gekocht en zich daarmaa van het leven heeft beroofd.
Ik zie u zich niet mengen in het gesprek waarbij ik op gereageerd hebt dus u bent voor mij geen partij in deze, graag bepaal ik zelf de waarde van mijn uitgesproken woorden. Wellicht toch abuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat u abuis bent want de discussie alhier gaat niet over het afhalen van medicamenten in zijn algemeenheid maar over Marjolein van 38 die vermist is en voor het laatst in de omgeving van het noordplein is gezien.
Dat doe je niet bij al die FOK!rechercheurs die al uitgaan van zelfdoding ivm verwardheid.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal altijd blijven reageren op kansloze FOK!rechercheurs die het uitgeplozen denken te hebben op basis van nul informatie. Dus, nee.
Het is in een van de eerste berichten wel bekend gemaakt dat ze recent verhuisd waren en dat het haar zwaar was gevallen (dacht dat broer dat zei). De verhuizing zelf is geen speculatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hou je vergezochte speculaties maar voor je Sherlock. Het enige wat bekend is is dat ze bij een kookwinkel is geweest.
Daar hoef je niet bij te fantaseren dat ze dan dus daar naar de apotheek is geweest, medicijnen heeft gekocht en zich daarmaa van het leven heeft beroofd.
Als zij het niet was zouden ze wel verder zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen mij in gaan = zeikerdsquote:Op maandag 13 januari 2025 13:44 schreef Tengano het volgende:
Wat een zeikerds heb je toch op dit forum
Ik heb het over je fantasie die weer op hol slaat. Waar haal je vandaan dat ze bij een apotheek is geweest? Dat verhaal heeft maar 1 oorsprong en dat is de fantasie van bepaalde users.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja, volgens jou was het haar onbekende tweelingzus…
Dat ze bij aan apotheek is geweest wel. Kan je er van alles omheen bedenken, het blijft speculatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het is in een van de eerste berichten wel bekend gemaakt dat ze recent verhuisd waren en dat het haar zwaar was gevallen (dacht dat broer dat zei). De verhuizing zelf is geen speculatie.
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)8-bij-kralingse-plas
Weten dat je niets weet is het soms beter weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:00 schreef Tengano het volgende:
Het topic is er qua kwaliteit wel op vooruit gegaan met al die users die het beter weten dan wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |