Dat mag je idd van mij. Moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag prima, ik mag je dan ook een gekkie vinden.
Laat hem gewoon lekker reageren zoals alle amateurdetectives ook reageren.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in de lurkstand?
Waarom zou iemand die in hillegersberg woont in hemelsnaam bij een apotheek in Noord zitten?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef Dimlicht123 het volgende:
Heeft iemand al bedacht dat ze misschien niks gekocht heeft bij de kookwinkel, maar gepind heeft bij de apotheek? En daarmee een overdosis genomen heeft, waardoor ze in staat was te doen wat ze deed.
Wie zegt dat ze iets op recept heeft gehaald?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die in hillegersberg woont in hemelsnaam bij een apotheek in Noord zitten?
Veel spannends zonder recept kan je toch niet halen daar?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op recept heeft gehaald?
Nee, dat dacht ik ook. Anders zou het daar wel erg druk worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Veel spannends zonder recept kan je toch niet halen daar?
Medicijnen kunnen afgehaald worden bij een andere apotheek op aanvraag.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die in hillegersberg woont in hemelsnaam bij een apotheek in Noord zitten?
Nee.quote:
Omdat medicijnen waarmee je zellfmoord kan plegen niet vrij over de toonbank verkrijgbaar zijn. En de middelen die wel verkrijgbaar zijn vrij over de toonbank die kan je ook bij 1 van de vele drogisten kopen die dichterbij station Noord zitten dan het noordplein.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op recept heeft gehaald?
Ik kan zonder recept toch wel bv (!!) paracetamol halen bij de apotheek?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg speculeren.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:31 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Medicijnen kunnen afgehaald worden bij een andere apotheek op aanvraag.
Ik kan met mijn diabetes bij elke apotheek zonder recept insuline mee krijgen. Hoef ik dan weer niet voor te betalen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de staat van het lichaam, en je wilt er toch echt wel 1000% zeker van zijn voor je het gesprek met mogelijke nabestaanden aangaat....quote:Op maandag 13 januari 2025 13:28 schreef Tengano het volgende:
Dus wss eerst het slecht nieuwsgesprek en daarna het nieuws naar buiten.
Die agenten zullen na vier dagen toch zelf ook wel vast kunnen stellen of het om Marjolein gaat.
U maakt hier een aanname van.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg speculeren.
het is een vergezochte aanname.
Daar is niks speculeren aan.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg speculeren.
het is een vergezochte aanname.
Zelfmoord plegen met paracetamol? Zou in theorie kunnen maar is zeer onwaarschijnlijk. Verder zitten er denk ik 7 supermarkten dichter bij station noord dan de apotheek op noordplein. Dus wie loopt er in hemelsnaam vanaf station noord naar Noordplein terwijl je vanaf station noord de Lidl kan zien waar je ook paracetamol kan kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan zonder recept toch wel bv (!!) paracetamol halen bij de apotheek?
(Bij kruidvat is natuurlijk veel goedkoper)
Dat lijkt me in deze niet zo heel moeilijk eigenlijk. Het is een optelsommetje namelijk en met deze temperatuur vergaat een lichaam wat minder snel. Makkelijk te identificeren dus waarschijnlijk. Over de exacte doodsoorzaak zullen ze waarschijnlijk nog niets kunnen loslaten. Dr zal ongetwijfeld wel een sectie worden verricht.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef ToaQ het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de staat van het lichaam, en je wilt er toch echt wel 1000% zeker van zijn voor je het gesprek met mogelijke nabestaanden aangaat....
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Elan het volgende:
Wat een shitload aan aannames weer hier.
Vind het vooral heel triest en ben benieuwd naar de doodsoorzaak.
Het is aan aanname dat ze zelfmoord met medicijnen heeft gepleegdquote:Op maandag 13 januari 2025 13:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Daar is niks speculeren aan.
Een aanname is dat ze daar medicijnen heeft gehaald en dat die medicijnen zijn gebruikt om uit het leven te stappen te vergemakkelijken. Over de hele doodsoorzaak heb ik nog niets gelezen.
Ja, en intussen zitten hier allerlei moraalriddersquote:Op maandag 13 januari 2025 13:34 schreef Elan het volgende:
Wat een shitload aan aannames weer hier.
Vind het vooral heel triest en ben benieuwd naar de doodsoorzaak.
Bijzonder wel. Het is zelfs nog niet eens zeker dat zij het is.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit.
Het sterft achter de Nederlandse voordeuren van de Baantjers en de Columbo's.
Omdat ze daar eerder woonde en pas recent verhuisd was?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |