Maar owee als je in Friesland een bus tegenhoudt, er wordt met 2 maten gemeten wat dat betreftquote:Op zondag 12 januari 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die er ook werk van maakt.
Zou je haast denken hèquote:
Nou ja. Blijkbaar heeft hij met z'n drumstick wel een paar keer buiten z'n drumstel geslagen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en hij vind zichzelf maar een middelmatige drummer
quote:
Ze schijnen een nieuwe zanger te hebben eindelijk en ze gaan weer bezig.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Typ ik in Spotify bij zoeken in Least Listened bands (weet niet of dat echt correct Engels is.
Krijg ik Kensington als zoekresultaat
Sowieso weet jij best wel hoe ik eruit zie. Volgens mij weet echt iedereen dat hier wel.quote:
Is dit de voormalige woning van Nel Veerkamp?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik was eerder.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit de voormalige woning van Nel Veerkamp?
Ja, dat welquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso weet jij best wel hoe ik eruit zie. Volgens mij weet echt iedereen dat hier wel.
Veel van ons wel jaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso weet jij best wel hoe ik eruit zie. Volgens mij weet echt iedereen dat hier wel.
Even getest en die krijg ik dan ook als resultaat. Samen met wat singer-songwriters, die niet eens een band zijn dusquote:Op zondag 12 januari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Typ ik in Spotify bij zoeken in Least Listened bands (weet niet of dat echt correct Engels is.
Krijg ik Kensington als zoekresultaat
Ik zou liggend proberen, dat werkt vaak het bestequote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Goed... ik ga eens kijken hoe lekker ik op mn bedje in slaap kan vallen.
Gute Nacht Freunde
successquote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Trustenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Jaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou liggend proberen, dat werkt vaak het beste.
Ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
volgens mij wel eens een smiley foto voorbij zien komenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Even afhankelijk van hoelang het nog is voordat je gaat kan het ook gewoon handig zijn om alvast te boeken. Kan zijn dat de prijs nog gewoon daalt en dan kun je opnieuw boeken en de oude boeking zo annuleren.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de totaalprijs voor vier nachten. Dan is met gratis annuleren 200 euro duurder.
Ik ben redelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel eens een smiley foto voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |