over het als eerste naar de DR gaan. Maar dat heeft Jeffrey wel voor elkaar. daar gaat het amper meer overquote:
nopequote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Flauwe bende, of hebben ze wel kruiden, zout etc.?
hah.. tuurlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Geverfd zei ze en ze haalt de mascara er (bijna) nooit af, dat zit er dus nog op van binnenkomstquote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze heeft er iets aan laten doen voor ze het huis in ging (weet niet of het opplak was of zoiets?)
Nope.jammer dat de moestuin nep isquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nope.jammer dat de moestuin nep is
Ze hadden er op zijn minst kruiden in kunnen zetten
Ach het is alsof je gaat kamperen , niets mis meequote:
Nog steeds beter dan slob.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:54 schreef mario390 het volgende:
deze groene bonen had ik gistern , deze smeken bijna nach niks moet pfeffer over
Ik heb mijn potten met kruiden buiten staan, wel onder een afdak en dat gaat primaquote:Op zondag 12 januari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.
dat vind ik ook armoedigquote:Op zondag 12 januari 2025 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach het is alsof je gaat kamperen , niets mis mee
Dit is allesquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Klopt dat gaat ook niet goedquote:Op zondag 12 januari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |