Nee ook hardquote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is altijd als je iets uit blik haalt
Zodra je het verwarmt wordt de structuur meer vloeibaar..
Ik zie toch echt geen klomp beton op hun bord liggenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ook hard
De lepel zou bijna afbreken
Ja en ik denk in water gekookt en zonder suiker.quote:
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..quote:Op zondag 12 januari 2025 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en ik denk in water gekookt en zonder suiker.
Daarom is het vieze smurrie
In melk gekookt en met bruine suiker is het goed te eten en heel gezond.
Slob geef je aan de varkens toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..
Maar ik het ook fout hebben.. Waar het mij om ging is dat slob niets meer dan Havermoutpap is en dat is best te eten..
Varkens krijgen vaak alles aan restjesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slob geef je aan de varkens toch?
of paardenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slob geef je aan de varkens toch?
Er zit proteïne in als ik het goed begreepquote:Op zondag 12 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..
Maar ik kan het ook fout hebben.. Waar het mij om ging is dat slob niets meer dan Havermoutpap is en dat is best te eten..
En als je havermout tijdens het opwarmen te lang roert wordt het kleverig, gaat het plakken (stopverf)quote:Op zondag 12 januari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit proteïne in als ik het goed begreep
Remi zit er doorheen ?
Ahh!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit proteïne in als ik het goed begreep
Remi zit er doorheen ?
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
In Brabant worden varkens kuuskes genoemd
Oh bah jaquote:Op zondag 12 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu en z'n player praatjes. dikke afknapper. Ik weet dat het bij de leeftijd zou horen volgens veel mensen, of zo. Maar nee.
Rhosyn heeft gesproken!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Dit moet idd niet te lang gaan duren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Je bedoelt de SLquote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik walg altijd van dit soort verhalen, ook toen ik die leeftijd had.
Nee?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt de SL![]()
Ik snel van stream wisselen
ik had het over het slettengedrag van Keanuquote:
Ik dacht dat hij wat on stream zeiquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
Het was voor de SL op 1quote:Op zondag 12 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat on stream zei
Maar ik heb op 1 SL
En op 2 Elsa
Ja Elsa is weggelopenquote:
Puber gedrag van tieners denken alles te weten hoe het in wereld werktquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |