Ploffende motor?quote:
Inderdaad, niet verwacht na die knalstart.quote:
Je verwacht toch dat Eitrem wel redelijk weet wat hij doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, niet verwacht na die knalstart.
Rijdt nu gewoon een net PR.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hou nou maar op over Snellink, die moet nog zijn best gaan doen om de laatste afstand te halen.
Huh?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hou nou maar op over Snellink, die moet nog zijn best gaan doen om de laatste afstand te halen.
Dit gelooft zelfs Melissa Wijfje niet.quote:
quote:
Het zal in het midden liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop