Dat moet dan bijna op Gouda Goverwelle zijn geweest, want ik was vanmiddag op Station Gouda (Centrum) en daar heb ik niet zulke bankjes gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:17 schreef Tengano het volgende:
Die foto van haar in die groene Elvine jas is op die donderdag in Gouda gemaakt op het station voordat ze naar Rotterdam reisde. De meest recente foto dus.
Zo zag ze er dus uit die dag @:Scjvb
Ze had dus ook witte sportschoenen aan en ze maakt daar mi een ontspannen indruk (gekruiste benen). Het lijkt wel of ze iets aan het drinken is met een rietje?
[ afbeelding ]
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me dat ze haar route in Rotterdam goed kunnen traceren, hangt vol met camera’s.
Hoe werkt dat precies als de batterij de antenne niet kan voeden omdat deze leeg is?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef Peppert het volgende:
[..]
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.
Je hebt gelijk. Klaarblijkelijk kan het alleen als dat ding aanstaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:08 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies als de batterij de antenne niet kan voeden omdat deze leeg is?
Ja wat dacht je dan, dat er zoiets bestaat als gratis energie om verbinding te maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:59 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Klaarblijkelijk kan het alleen als dat ding aanstaat.
https://www.brabantsreche(...)tie-gsm-achterhalen/
Het was een oliedomme bewering.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan, dat er zoiets bestaat als gratis energie om verbinding te maken?
Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:00 schreef ach het volgende:
[..]
In 1 van de berichten ergens (LinkedIn mss) staat dat ze erg in de war is
Misschien minder dom als je bedenkt dat er wel mogelijkheden zijn voor dat soort zaken, alleen niet met telefoonsquote:
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
En misschien is dat een positieve gedachte, maar sommige “ normale” mensen krijgen ineens een error, en dwalen wat rond. R’dam.
Ja, bizar.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ach wat een hartverscheurend bericht van die broer. Hopelijk wordt ze snel gezond gevonden.
Levend en ook gezond is wel fijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.
Wellicht ietwat overdreven, maar dr zal wel weer een kern van waarheid inzitten. De politie gaat niet zomaar met een helikopter zoeken boven een plas. De broer sprak ook van verward dus ik vermoed dat er weldegelijk een kans is op iets ernstig waar rekening mee gehouden zal worden nu.quote:Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.
Volgens mijis dit type banken niet aanwezig op Gouda Goverwelle en Rotterdam Noord. Ik denk dat men met de foto wil aangeven hoe ze die donderdag gekleed was, maar ergens anders gemaakt is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet dan bijna op Gouda Goverwelle zijn geweest, want ik was vanmiddag op Station Gouda (Centrum) en daar heb ik niet zulke bankjes gezien.
Of iemand die in de voorbije tijd wat psychische klappen heeft gehad en aangegeven heeft het allemaal niet meer te trekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat er al iets speelde waardoor ze vertrokken is. Huiselijk/seksueel geweld?
Een oud-collega van me is, nadat zijn vrouw overleden was, ook een aantal dagen spoorloos verdwenen geweest. Wat mij betreft is dat mensen hun goed recht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja dat kan best wel. Ik heb ook een keer een vriend gehad die paar dagen vermist was omdat ie een beetje psychotisch was. Wij zoeken en zoeken, kwam uiteindelijk weer terecht en z'n psychose viel best wel mee. Hoefde niet opgenomen te worden of wat dan ook, beetje ambulante zorg en klaar was kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |