abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2025 @ 19:56:35 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216258782
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 19:17 schreef Tengano het volgende:
Die foto van haar in die groene Elvine jas is op die donderdag in Gouda gemaakt op het station voordat ze naar Rotterdam reisde. De meest recente foto dus.

Zo zag ze er dus uit die dag @:Scjvb

Ze had dus ook witte sportschoenen aan en ze maakt daar mi een ontspannen indruk (gekruiste benen). Het lijkt wel of ze iets aan het drinken is met een rietje?

[ afbeelding ]
Dat moet dan bijna op Gouda Goverwelle zijn geweest, want ik was vanmiddag op Station Gouda (Centrum) en daar heb ik niet zulke bankjes gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 11 januari 2025 @ 20:03:35 #52
485843 crew  Jippie
pi_216258921
Klinkt als iemand die depressief of overspannen van huis is weggegaan. Nare situatie voor de betrokkenen.
pi_216258975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me dat ze haar route in Rotterdam goed kunnen traceren, hangt vol met camera’s.
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.
pi_216259149
Wat een naar nieuws. Hopelijk wordt ze snel en in goede gezondheid gevonden en krijgt ze de juiste hulp.
pi_216261397
Hoop verschillende gezichten ook 🤨
pi_216261639
De politie zocht vrijdagochtend vanaf 10.00 uur in de omgeving van het Kralingse Bos met een helikopter naar de vrouw, maar is daar rond 11.30 uur mee gestopt. De vrouw is niet aangetroffen.
De familie van Marjolein deelt berichten op sociale media. Ze melden dat de vrouw erg in de war is, en dat ze zich ernstige zorgen maken. ,,Lieve Marjolein, ik weet niet waar je bent of wat er aan de hand is. Maar als je dit leest, laat mij alsjeblieft iets weten op wat voor manier dan ook", schrijft haar broer Marcel op social media. ,,We hebben als broer en zus echt al alles meegemaakt in ons leven en wat voor problemen er ook zijn of wat er op dit moment ook door je hoofd gaat, kom alsjeblieft naar huis.”

bron : AD
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  roze zaterdag 11 januari 2025 @ 22:56:49 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216261679
Pff jeetje hopelijk vinden ze haar snel levend.
Your beauty never ever scared me.
pi_216261795
Haar broer :

DELEN = HELPEN!! Netwerk ik heb vandaag jullie hulp meer nodig dan ooit om mijn lieve zusje Marjolein van der Heijden terug te vinden 🆘.
Marjolein is donderdagmiddag 9 januari voor het laatst gezien op station Gouda om 12.38 uur. Daarna heeft zij de trein naar Rotterdam Noord genomen om op Noordplein een aankoop te doen. Camera’s of ring deurbel in deze omgeving? Laat het ons alsjeblieft weten! We maken ons enorm veel zorgen om haar welzijn. Heb je informatie over deze vermissing? Neem dan contact op met de politie via 0900-8844!
En dan wil ik graag nog iets persoonlijks tegen mijn zusje zeggen in de hoop dat ze dit leest:
Lieve Marjolein. Ik weet niet waar je bent of wat er aan de hand is. Maar als je dit leest, laat mij alsjeblieft iets weten op wat voor manier dan ook. We hebben als broer en zus echt al alles meegemaakt in ons leven en wat voor problemen er ook zijn of wat er op dit moment ook door je hoofd gaat, kom alsjeblieft naar huis. Je lieve dochter Esmée, Herjan, je familie, je vrienden en ik hebben je nodig. Ik hou verschrikkelijk veel van je en alles komt goed, echt waar
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_216261837
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef Peppert het volgende:

[..]
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.
Hoe werkt dat precies als de batterij de antenne niet kan voeden omdat deze leeg is?
pi_216262233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:08 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Hoe werkt dat precies als de batterij de antenne niet kan voeden omdat deze leeg is?
Je hebt gelijk. Klaarblijkelijk kan het alleen als dat ding aanstaat.

https://www.brabantsreche(...)tie-gsm-achterhalen/
pi_216262428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 23:59 schreef Peppert het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Klaarblijkelijk kan het alleen als dat ding aanstaat.

https://www.brabantsreche(...)tie-gsm-achterhalen/
Ja wat dacht je dan, dat er zoiets bestaat als gratis energie om verbinding te maken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216262471
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 00:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja wat dacht je dan, dat er zoiets bestaat als gratis energie om verbinding te maken?
Het was een oliedomme bewering.
pi_216262480
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 16:00 schreef ach het volgende:

[..]
In 1 van de berichten ergens (LinkedIn mss) staat dat ze erg in de war is
Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216262495
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 01:06 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het was een oliedomme bewering.
Misschien minder dom als je bedenkt dat er wel mogelijkheden zijn voor dat soort zaken, alleen niet met telefoons ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_(listening_device)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216262496
Ze lijkt op onze verwarde buurvrouw, was ook ineens weg en dook weken later weer op.
Ook in Rotterdam en jaren geleden, dat kan en mag.

Onze buurvrouw sliep ineens wekenlang op de begraafplaats in Kralingen (ze had een prachtig koop appartement) ik vond dat een doodeng idee. Het kan en het mag en is niet levensbedreigend.

En misschien is dat een positieve gedachte, maar sommige “ normale” mensen krijgen ineens een error, en dwalen wat rond. Achteraf is er van alles aan de gang, maar volgens de medewerkers van glashaven in Rotterdam, redden dit soort dames zich goed ook in de nacht. En wordt er door de mensen in de nacht gewoon goed voor haar gezorgd nu.

Maar das een wereld die we, normale mensen niet kennen. Hopelijk zit ze bij de dolende gemeenschap in R’dam.
  zondag 12 januari 2025 @ 01:42:13 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216262501
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:

En misschien is dat een positieve gedachte, maar sommige “ normale” mensen krijgen ineens een error, en dwalen wat rond. R’dam.
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_216262537
Ach wat een hartverscheurend bericht van die broer. Hopelijk wordt ze snel gezond gevonden.
Trust nobody
pi_216262568
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2025 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat gebeurde bij 1 van mn familieleden. Altijd een heel normaal en rationeel persoon. Maar op een dag (vlak na overlijden van zijn vader) verloor hij opeens midden op straat zijn geheugen voor een paar uur. Wist niet meer wie ie was, of waar ie was. Heel apart. Daarna ook weer gewoon helder en normaal zoals altijd.
Ja, bizar.

Maar het gebeurt, ik heb vrienden die hun buurjongen zo begroet hebben, en ineens dachten waarom loopt die naar boven? En die vloog uiteindelijk naar beneden van acht hoog. Buurjongen lag na 10 minuten na begroeting op hun moterkap…
pi_216262569
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ach wat een hartverscheurend bericht van die broer. Hopelijk wordt ze snel gezond gevonden.
Nou laat dat gezond maar weg. Zou blij zijn als ze haar levend vinden.
pi_216262910
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Levend en ook gezond is wel fijn.

Een kennis van mij raakte afgelopen jaar vermist. Zelfde soort verhaal, ze leek er zelfs wel op qua uiterlijk en omschrijving, ook voor haar ging een dergelijk alert uit.
Helaas is zij na de nodige omzwervingen uit het leven gestapt. Ze is nog wel levend gevonden maar is kort daarna overleden. Verschrikkelijk dit soort jonge mensen die verdwijnen, zowel voor henzelf als voor familie die achterblijft in onzekerheid.
  zondag 12 januari 2025 @ 09:38:38 #71
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216263430
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wellicht ietwat overdreven, maar dr zal wel weer een kern van waarheid inzitten. De politie gaat niet zomaar met een helikopter zoeken boven een plas. De broer sprak ook van verward dus ik vermoed dat er weldegelijk een kans is op iets ernstig waar rekening mee gehouden zal worden nu.
pi_216263433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 19:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat moet dan bijna op Gouda Goverwelle zijn geweest, want ik was vanmiddag op Station Gouda (Centrum) en daar heb ik niet zulke bankjes gezien.
Volgens mijis dit type banken niet aanwezig op Gouda Goverwelle en Rotterdam Noord. Ik denk dat men met de foto wil aangeven hoe ze die donderdag gekleed was, maar ergens anders gemaakt is.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_216263719
Stel dat die vrouw de heftigste ruzie met haar partner heeft gehad of al jaren gebukt gaat onder mentaal geweld en gewoon is gevlucht daarvoor omdat broerlief haar niet wilde geloven en daarom wordt omschreven als verward. Dan denkt nu heel nederland dat je verward bent. Ik zou razend zijn en me alleen daarom al niet willen laten vinden.

Sla altijd aan op dit soort dingen want ik ken mensen die na de gruwelijkste mishandeling door hun partner ook te horen kregen dat het goed kwam plus stel je niet aan, diezelfde partner zorgde er ook voor dat de familie niets doorhad. De persoon in kwestie werd na meerdere keren hulpvraag als aansteller en verward omschreven terwijl er wel degelijk iets aan de hand was.

Moraal van het verhaal: je weet nooit wat er daadwerkelijk aan de hand is, ook al schetsen de broer en partner een behoorlijk beeld.

Hoop voor deze vrouw dat wat er ook aan de hand is, dat ze in ieder geval veilig is.
pi_216263973
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hieruit leid ik af dat er al iets speelde waardoor ze vertrokken is. Huiselijk/seksueel geweld?
Of iemand die in de voorbije tijd wat psychische klappen heeft gehad en aangegeven heeft het allemaal niet meer te trekken.
pi_216263998
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja dat kan best wel. Ik heb ook een keer een vriend gehad die paar dagen vermist was omdat ie een beetje psychotisch was. Wij zoeken en zoeken, kwam uiteindelijk weer terecht en z'n psychose viel best wel mee. Hoefde niet opgenomen te worden of wat dan ook, beetje ambulante zorg en klaar was kees.
Een oud-collega van me is, nadat zijn vrouw overleden was, ook een aantal dagen spoorloos verdwenen geweest. Wat mij betreft is dat mensen hun goed recht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')