Ik hoop ook dat ze ergens in een hotel zit.quote:Marcel hoopt dat zijn zus de vele berichten in de media leest. "Ik hoop dat mijn zusje nu ergens in een hotel zit, misschien een beetje bang door alle media-aandacht. Ik kan me voorstellen dat ze zich schaamt, of wellicht een treinkaartje heeft gekocht naar het buitenland. Dan zou ik alleen maar tegen haar willen zeggen: 'Marjolein, alsjeblieft, neem contact met me op. Het komt allemaal weer goed.'"
aan die kant is het perron wel veel breder als de foto van domnivoorquote:Op zondag 12 januari 2025 23:20 schreef Tengano het volgende:
Thanks
Volgens mij zat ze op een bank op het niet overdekte gedeelte van het perron als ik naar het licht van die foto kijk.
Dat lijkt misschien zo. Maar alle bankjes zijn overdekt.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:20 schreef Tengano het volgende:
Thanks
Volgens mij zat ze op een bank op het niet overdekte gedeelte van het perron als ik naar het licht van die foto kijk.
quote:Om 12.38 uur is ze gezien op station Gouda, waar ze de trein naar Rotterdam-Noord pakte. Om 14.00 uur was ze op het Noordplein in die stad. Dat ze daar haar pinpas had gebruikt, was lange tijd het laatste spoor van Marjolein.
https://www.hartvannederl(...)signalement-tijdlijn
Als je de andere kant op kijkt (naar spoor 12) is het perron breder.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
aan die kant is het perron wel veel breder als de foto van domnivoor
Als je die naar Den Haag neemt wel idd, als je een trein naar Rotterdam neemt niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:38 schreef Tengano het volgende:
Wacht eens even Leandra. Als je vanaf Utrecht de intercity richting Den Haag neemt, moet je in Gouda wel overstappen om in Rotterdam te komen! Daar is ze gezien. Maar dat hoeft dus NIET te betekenen dat die foto daar gemaakt is.
Dat is niet wat de planner zegt maar ze kan natuurlijk pas in de trein bedacht hebben dat ze naar de kookwinkel wilde gaan, vanaf Gouda is het reisadvies nl. wel om de sprinter te pakken naar Noord en niet over te stappen op Alexanderquote:Op zondag 12 januari 2025 23:38 schreef Tengano het volgende:
Wacht eens even Leandra. Als je vanaf Utrecht de intercity richting Den Haag neemt, moet je in Gouda wel overstappen om in Rotterdam te komen! En daar is ze gezien zegt ook dit bericht van hart van Nederland weer. Maar dat hoeft dus NIET te betekenen dat die foto in Gouda gemaakt is.
[..]
Maar dan kan dat verhaal dus wel kloppen.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:40 schreef Leandra het volgende:
Als je die naar Den Haag neemt wel idd, als je een trein naar Rotterdam neemt niet.
quote:Marjolein is donderdag gewoon naar haar werk in Hilversum gegaan. 's Middags neemt ze weer de trein richting Rotterdam. Op beelden is te zien hoe Marjolein, gekleed in een donkergroene jas, een broodje eet op station Gouda. Daarna pakte ze vermoedelijk de trein naar station Rotterdam-Noord en deed ze aankopen in een winkel op Noordplein. Rond 14.15 uur werd ze voor het laatst gezien op de Soetendaalsekade, ter hoogte van café Trefpunt, meldde de politie zondag. Ze liep in de richting van de Gordelweg, met twee tassen in haar hand.
Nee, maar het is al zo vaak gezegd dat ze OP! station Gouda is gezien dan ze daar logischerwijze alleen maar kan komen als ze vanaf Utrecht de intercity richting Den Haag heeft genomen om in Goud over te stappen op de trein richting Rotterdam.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat is niet wat de planner zegt maar ze kan natuurlijk pas in de trein bedacht hebben dat ze naar de kookwinkel wilde gaan, vanaf Gouda is het reisadvies nl. wel om de sprinter te pakken naar Noord en niet over te stappen op Alexander
Ja ik weet het, maar we hebben vaker gezien dat er gewoon fouten worden gemaakt in die berichtgeving. En er staan nou eenmaal niet van die banken op station Gouda heb jij zelf vastgesteld.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:43 schreef Leandra het volgende:
Uit het interview met partner en broer echter...
Ik heb een foto gemaakt, vanavond.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar we hebben vaker gezien dat er gewoon fouten worden gemaakt in die berichtgeving. En er staan nou eenmaal niet van die banken op station Gouda heb jij zelf vastgesteld.
En ik ga er van uit dat jouw observatie 100% correct is.
Is geen heel spannende passagequote:Op zondag 12 januari 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
En voor dat gebied, onder dat viaduct door heb ik zelf wel wat zorgen.
Misschien is ze eerst nog wel even langs de begraafplaats geweest zoals Ootje zei, of ergens anders. En 40 minuten jezelf verlekkeren in het Kookpunt is ook niet onvoorstelbaar als je net verhuisd bent en je wilt nog even kijken wat je in je nieuwe keuken allemaal keihard!!!!!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:47 schreef Leandra het volgende:
Maar... als ze om 12.38 op Gouda was en de 12.41 naar Rotterdam Noord heeft genomen, wat heeft ze dan tussen 12.58 (aankomst Rotterdam Noord) en afrekenen bij de kookwinkel gedaan?
Daar is dan een half uur kwijt, of was ze al rond 13.22 in de kookwinkel en heeft ze daar bijna 40 minuten lopen zoeken voor ze afrekende?
Het ziet eruit als station Utrecht Centraal op die stilopname.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar we hebben vaker gezien dat er gewoon fouten worden gemaakt in die berichtgeving. En er staan nou eenmaal niet van die banken op station Gouda heb jij zelf vastgesteld.
En ik ga er van uit dat jouw observatie 100% correct is.
Dit, zeker als ze haar telefoon thuis had laten liggen. Ff thuis ding ophalen en met de fiets naar de kookwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:15 schreef Simini het volgende:
Maar weten we zeker dat ze is uitgestapt op Rotterdam Noord? Ik vind het veel logischer dat ze op centraal is uitgestapt en zo met een tussenstop op het Noordplein naar hillegersberg is gelopen. In plaats van station Noord naar Noordplein en weer terug richting station Noord/hillegersberg
Ik heb geen mobiel, al jaren niet. Maar mijn kinderen zitten niet op de opvang, toch zou ik graag bereikbaar zijn met zo’n kleintje. Er gaan diverse virussen rond, zou dan wel graag bereikbaar zijn voor de opvang.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
En daarvandaan weer gaan lopen en je fiets bij het Kookpunt laten staan?
Als je die telefoonvrees eenmaal hebt overwonnen (van het niet bij je hebben van dat ding) hou je het meestal ook wel uit totdat je weer thuis bent, is tenminste mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |