Als ze om 14.14 nog gezien is op een locatie tussen de kookwinkel en huis dan is dat geen hele vreemde aanname.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar staat dat ze richting huis ging?
Verandert niets aan de aankomsttijd, zijn dezelfde treinen.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef Evi1986 het volgende:
Ze kan ook in Gouda zijn overgestapt ipv Rotterdam Alexander
Geen idee. Dat staat op die flyer, maar ik heb ook bij deze vermissing ook al gezien dat informatie ook dit keer gewoon niet eenduidig is. Ook niet van de verschillende nieuwsbronnen dus, en dat maakt het soms best verwarrend. Als die bankjes dus niet op station Gouda staan, en dat geloof ik want jij bent er geweest, dan kan ze daar dus ook nooit gezeten hebben om 12:38 met dat broodje. Maar dat staat wel in die flyer.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef Leandra het volgende:
Dat zou idd wel logisch zijn, Gouda komt helemaal niet in dat schema voor (behalve dat de trein er stopt), dus waar komt dat Gouda verhaal vandaan?
jaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:59 schreef Soofsz het volgende:
[..]
De twee anderen worden al veel langer vermist.
En voor dat gebied, onder dat viaduct door heb ik zelf wel wat zorgen.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef Evi1986 het volgende:
Als je van de Soetendaalseweg naar Hillegersberg wil, dan steek je de Gordelweg over en meest logisch is dan de Soetendaalsebocht onder de snelweg door
Je zou overdag toch wel mogen denken overal te kunnen lopen.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
En voor dat gebied, onder dat viaduct door heb ik zelf wel wat zorgen.
Scholen zijn al begonnen, rond 14:15 is het daar gewoon druk.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
En voor dat gebied, onder dat viaduct door heb ik zelf wel wat zorgen.
Volgens het AD artikel was ze haar telefoon thuis vergeten en zocht ze er juist naar, m.a.w. die had ze niet bewust niet meegenomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel vreemd dat ze op pad ging zonder telefoon.
En haar pinpas en laptop had ze dus wel bij zich.
Je ziet steeds vaker dat de pinpas niet eens meer los is, maar bij de telefoon in het hoesje zit of op een betaalapp op de telefoon.
Nou ja, dat valt mij dan op.
Kan ook gewoon een fout zijn van de journalist. Ik zou uitkijken met dit soort uitspraken.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:24 schreef Goejedag het volgende:
Opmerkelijk dat haar partner woorden gebruikt als “Marjolein leefde voor haar dochter.” “Leeft” lijkt mij eerder gepast?
Thanks aangepast.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een fout zijn van de journalist. Ik zou uitkijken met dit soort uitspraken.
Ik denk wel dat ze daar bang voor zijn, anders vertellen ze niet zo veel over d'r achtergrond en dat ze verward is.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:24 schreef Goejedag het volgende:
Opmerkelijk dat haar partner woorden gebruikt als “Marjolein leefde voor haar dochter.” “Leeft” lijkt mij eerder gepast?
-edit- bedoel hier overigens mee dat ik niet hoop dat zij het idee hadden dat ze wellicht zichzelf iets aan wil doen. Geen andere insinuaties.
Bij die soetendaalsebocht onder de snelweg heb je toch allemaal van die vreemde waterputten, daar hebben ze al wel gezocht toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef Evi1986 het volgende:
Als je van de Soetendaalseweg naar Hillegersberg wil, dan steek je de Gordelweg over en meest logisch is dan de Soetendaalsebocht onder de snelweg door
Die banken staan op heel veel stations, behalve op die van station Gouda waar Leandra is geweest om dat te checken, maar waar in die flyer wel naar verwezen wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:58 schreef Jeroboam het volgende:
zulke banken staan toch op spoor 11 na de kiosk?
Ik neem vaak de trein vanaf dat spoor dus ik weet bijna 95% zeker dat daar zo'n bank staat.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die banken staan op heel veel stations, behalve op die van station Gouda waar Leandra is geweest om dat te checken, maar waar in die flyer wel naar verwezen wordt.
Het is 'standaard' NS meubulair van volgens mij Iroko hout als ik me niet vergis, erg duurzaam.
En die camera moet dus op 45 graden links van haar staan. Wellicht zelfs aan de overkant van het perron.
En vanaf perron 11 vertrok dus de intercity richting Rotterdam Centraal die ze moest hebben als dat reisschema klopt.
Je kunt zien waar en hoe laat je ingecheckt bent, en waar en hoe laat je uitgecheckt bent. Meer niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:07 schreef woxxel2 het volgende:
Maar rijden ze tegenwoordig allemaal zonder ov kaart?
Iedereen is toch gewoon te volgen als je met t ov reist. Dan zullen ze ook wel weten dat ze in Gouda was.
Of je nou met een OV-chipkaart reist of met je telefoon of bankpas incheckt (ik ga er vanuit dat ze een abonnement of business card heeft voor de trein), dan nog hoef je bij een treinwissel in Gouda niet in of uit te checken, je kunt gewoon binnen de poortjes van het ene perron naar het andere, zoals op zoveel stations.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:07 schreef woxxel2 het volgende:
Maar rijden ze tegenwoordig allemaal zonder ov kaart?
Iedereen is toch gewoon te volgen als je met t ov reist. Dan zullen ze ook wel weten dat ze in Gouda was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |