Kan nog beide kanten op, voor mij dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Nele is geen dombo denk ik....hoe ze vertelt dat vele kijkers teleurgesteld zijn in het nieuwe BB-huis.
Ja, gaan geen sfeerverpesters zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Prima aanvulling op de huidige groep wmb
Misschien ook wel maar sfeerverpesten'' is een breed begripquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, gaan geen sfeerverpesters zijn.
Ik zie totaal geen meerwaarde van die laatste tweequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
Prima aanvulling op de huidige groep wmb
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen meerwaarde van die laatste twee
Ben jij ook analist?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het over een soort fake blonde met dikke nep tieten en lippen en haar met ene mega smoel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar sfeerverpesten'' is een breed begrip
Dat kan niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel op het randje om Nele 28 te maken, omdat ze een midden scheiding heeft.
Ze zijn net een uurtje binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mee eens, die gaan gewoon op in de groep.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is een generatie dingetje. Net zoals de manier waarop mensen uit bepaalde generaties een hartje uitbeelden met de vingers.quote:
Zoals een Asley bedoel je.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het over een soort fake blonde met dikke nep tieten en lippen en haar met ene mega smoel.
Ja snap ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke mening..
Of een opstandige tokkie kamperquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef -river- het volgende:
Zet er een warmbloedige vrouw in of een jongen met foute humor ofzo.
Ja precies, die kan binnen enkele seconde de sfeer verpesten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals een Asley bedoel je.....
Jemig wat vond ik haar in begin leuk en wat een naar mens werd het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |