abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216251814
Wat is het toch genieten geblazen om al die losers zo in paniek te zien de afgelopen weken en maanden, op elk subforum word je gebannereerd als je een afwijkende mening hebt en niet mee doet aan de echochamber.

Tot diep in de nacht melten ze down in POL en NWS subfora, denkende dat ze invloed hebben op hen andere linkse circlejerkende lezers. Het is geen discussie forum meer maar een circlejerk forum dankzij de mods en forum admins.

Afwijkende mening = TR's en ban! lijkt wel Twitter of Facebook ten tijde 2016-2022 hier.

Je zal maar zo'n sad leven hebben om daar continue mee bezig te zijn.
Vast ook allemaal een account op reddit, want daar kunnen ze ook niet stoppen met de meltdown.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 10:56:35 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_216251833
X, voorheen bekend als Twitter.
pi_216251894
Kijk, Trump is ook een kneus
We moeten Amerika gewoon negeren en vrienden worden met de Russen.
Amerika profiteert dusdanig van een onstabiele wereld, waardoor zij zich kunnen focussen op Groenland en Canada.

Europa is het laffe fascistische kefhondje van het oude globalistische Amerika geworden. Ik heb niks met Trump, nog minder met Biden, en het allerminst met dat hele "America is de greatest country of the world" doctrine.
Nieuwe tijden, nieuwe machtsbalansen, nieuwe akkoorden, nieuwe vrienden. Daarom Rusland.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:03:31 #4
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216251916
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 10:54 schreef epicbeardman het volgende:
Wat is het toch genieten geblazen om al die losers zo in paniek te zien de afgelopen weken en maanden, op elk subforum word je gebannereerd als je een afwijkende mening hebt en niet mee doet aan de echochamber.

Tot diep in de nacht melten ze down in POL en NWS subfora, denkende dat ze invloed hebben op hen andere linkse circlejerkende lezers. Het is geen discussie forum meer maar een circlejerk forum dankzij de mods en forum admins.

Afwijkende mening = TR's en ban! lijkt wel Twitter of Facebook ten tijde 2016-2022 hier.

Je zal maar zo'n sad leven hebben om daar continue mee bezig te zijn.
Vast ook allemaal een account op reddit, want daar kunnen ze ook niet stoppen met de meltdown.
Gelukkig heb jij wel een spannend leven dat je hier een topic over moet openen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216251959
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gelukkig heb jij wel een spannend leven dat je hier een topic over moet openen. :')
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 10:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk maar uit met wat je zegt want als je dit post in NWS krijg je een ban, ze hebben het daar niet zo op andere meningen.

De meltdown over Elon en Trump is nog nooit zo groot geweest als afgelopen maand/maanden. Tot diep in de nacht zijn ze met waanideeën er monologen over aan het maken.
Hij moet het zelfs in andere subfora propaganderen zo niet obsessief is hij ermee bezig :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216252069
Elon Musk is echt een held, die doet zoveel goede dingen met zijn geld. Heeft gewoon arme mensen geholpen en een kans gegeven. Wat een held! Een man van het volk.
pi_216252083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:00 schreef Viesdik het volgende:
Kijk, Trump is ook een kneus
We moeten Amerika gewoon negeren en vrienden worden met de Russen.
Amerika profiteert dusdanig van een onstabiele wereld, waardoor zij zich kunnen focussen op Groenland en Canada.

Europa is het laffe fascistische kefhondje van het oude globalistische Amerika geworden. Ik heb niks met Trump, nog minder met Biden, en het allerminst met dat hele "America is de greatest country of the world" doctrine.
Nieuwe tijden, nieuwe machtsbalansen, nieuwe akkoorden, nieuwe vrienden. Daarom Rusland.
Trump is cool, Elon Muskurat is cool. Berlusconi is cool. Clinton vond ik cool.
DIe neger was enorm kut en saai, die Bush nog erger. Die seniele ouwe gek van nu heb ik ook niks mee.

Putin is een saaie kutmongool, dat vond ik ver voor de oorlog al en ik blijf bij die mening.
Die vent van Oekraine vind ik trouwens net zo'n grote mongool maar dat terzijde.
Heel Rusland heb ik niks mee, heel het oostblok ook niet. Azie is ook kut, behalve Japan.

Stiekem vind ik in de basis Rutte ook best wel cool, alleen vind ik zijn standpunten en beleid dan weer compleet kut.

Eigenlijk boeit het me niet wat ze allemaal roepen of willen, ze moeten gewoon een cool zijn en imo zijn Trump en Elon dat zeker.
pindazakje
pi_216252133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Trump is cool, Elon Muskurat is cool. Berlusconi is cool. Clinton vond ik cool.
DIe neger was enorm kut en saai, die Bush nog erger. Die seniele ouwe gek van nu heb ik ook niks mee.

Putin is een saaie kutmongool, dat vond ik ver voor de oorlog al en ik blijf bij die mening.
Die vent van Oekraine vind ik trouwens net zo'n grote mongool maar dat terzijde.
Heel Rusland heb ik niks mee, heel het oostblok ook niet. Azie is ook kut, behalve Japan.

Stiekem vind ik in de basis Rutte ook best wel cool, alleen vind ik zijn standpunten en beleid dan weer compleet kut.

Eigenlijk boeit het me niet wat ze allemaal roepen of willen, ze moeten gewoon een cool zijn en imo zijn Trump en Elon dat zeker.
hoe kan je RUtte nou cool vinden idioot.. hij is misschien wel de ergste van allemaal
pi_216252169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:19 schreef Viesdik het volgende:

[..]
hoe kan je RUtte nou cool vinden idioot.. hij is misschien wel de ergste van allemaal
Ik vind zijn stijl cool, je kan hem gewoon spotten op een terras en hij nooit te beroerd voor een selfie ofzo.
En hij komt gewoon op de fiets naar z'n werk, dát vind ik cool. Als persoon is hij gewoon cool, in tegenstelling tot die gore smeerlap van een Hugo de Jonge ofzo.
pindazakje
pi_216252181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik vind zijn stijl cool, je kan hem gewoon spotten op een terras en hij nooit te beroerd voor een selfie ofzo.
En hij komt gewoon op de fiets naar z'n werk, dát vind ik cool. Als persoon is hij gewoon cool, in tegenstelling tot die gore smeerlap van een Hugo de Jonge ofzo.
hitler bleef ook cool tot het einde
pi_216252214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]
hitler bleef ook cool tot het einde
LOL, Hitler was voor mijn tijd dus kan ik niet beoordelen.
pindazakje
  zaterdag 11 januari 2025 @ 14:00:15 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216254193
Boeien.
  Moderator zaterdag 11 januari 2025 @ 14:25:27 #13
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_216254486
Wappietopic
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')