Heel goed van jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem mijzelf ook bijna nooit serieus.
Als het moet kan ik het wel zijn.quote:
Doe je dan goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het moet kan ik het wel zijn.
Vooral als het om veiligheid gaat dan heb je naar mij te luisteren. Doe je dat niet dan leer ik het je wel af. Hardhandig.quote:
Uhuhu grapjasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het om veiligheid gaat dan heb je naar mij te luisteren. Doe je dat niet dan leer ik het je wel af. Hardhandig.
Ik heb mijn chef wel eens lijkbleek zien weglopen omdat hij niet naar mij luisterde.quote:
Hmmmmmzz okayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn chef wel eens lijkbleek zien weglopen omdat hij niet naar mij luisterde.![]()
Hij had het gelijk afgeleerd.
Ik moest een gat in een stuk staal boren maar ik kon dat stuk staal niet vastzetten. Hij zou hem wel met zijn handen vasthouden. Ik zei dat dat niet verantwoordelijk is. Ik moest doen en niet zeiken van hem. Ik zet heel voorzichtig de boor erin en die boor zegt hap. Flikkert dat stuk staal van 15 kilo net naast zijn voet op de grond. Ik keek hem aan terwijl hij lijkbleek was en vraag: Wat heb je nu geleerd?quote:
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een gat in een stuk staal boren maar ik kon dat stuk staal niet vastzetten. Hij zou hem wel met zijn handen vasthouden. Ik zei dat dat niet verantwoordelijk is. Ik moest doen en niet zeiken van hem. Ik zet heel voorzichtig de boor erin en die boor zegt hap. Flikkert dat stuk staal van 15 kilo net naast zijn voet op de grond. Ik keek hem aan terwijl hij lijkbleek was en vraag: Wat heb je nu geleerd?
Hij heeft geleerd naar mij te luisteren.quote:
Nu jij nog naar hemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd naar mij te luisteren.
Als het over veiligheid gaat dan heb ik het laatste woord.quote:
Dat zal ,maar uiteindelijk ben jij de werknemer , toch wel een verschilletjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het over veiligheid gaat dan heb ik het laatste woord.
Je staat als werknemer wel vrij sterk als het om werkveiligheid gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal ,maar uiteindelijk ben jij de werknemer , toch wel een verschilletje
Geen idee , ik ken jouw werk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je staat als werknemer wel vrij sterk als het om werkveiligheid gaat.
Het geld in weze voor elke werkplek. Een werkgever is verplicht om er voor te zorgen dat jij je werk veilig kan uitvoeren.quote:
Dat sowieso maar dat is standaardquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geld in weze voor elke werkplek. Een werkgever is verplicht om er voor te zorgen dat jij je werk veilig kan uitvoeren.
Ik heb ook het recht om werk te weigeren als de veiligheid in gevaar komt.quote:
Okay maar dan nog blijf jij een werknemerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook het recht om werk te weigeren als de veiligheid in gevaar komt.
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay maar dan nog blijf jij een werknemer
Ach jee, okayquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel een werknemer die het telefoonnummer vd arbodienst zo gevonden heeft.
Gelukkig is het ook nooit voorgekomen maar een werkgever is wettelijk verplicht om een veilige werkplek te creëren.quote:
Maar dan komen weer op het begin: dat is standaard , niet iets bijzonders speciaal voor jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook nooit voorgekomen maar een werkgever is wettelijk verplicht om een veilige werkplek te creëren.
Nou ergens wel, als het mis gaat dan kan het ook goed mis gaan. Ik heb wel eens op plekken gewerkt waar doden zijn gevallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan komen weer op het begin: dat is standaard , niet iets bijzonders speciaal voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |