abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216245672
We hebben sinds deze maand de sleutel van onze nieuwe woning gekregen en gaan morgen over. We zaten er aan te denken om een klein Cadeautje/iets ludieks te geven aan onze nieuwe buren, als een soort van welkom in de buurt, maar dan andersom aangezien wij er komen te wonen :P

Heeft er iemand een leuk idee? Hebben jullie gegeven toen je nieuw in de buurt kwam wonen? Bij onze oude buurt hebben we een BBQ gedaan, maar dat is wat onhandig met een nog niet af tuin en midden in de winter :+
hardcoholic
  Spellchecker vrijdag 10 januari 2025 @ 21:19:52 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216246070
Niets gedaan, voor je het weet zitten ze dagelijks op je lip.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216246360
Een zak marshmallows voor rondom een gezamelijk vuurtje. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_216246632
Start een buurtapp, en nodig mensen uit voor een leuke borrel ergens na etenstijd, kinderen ook welkom. Iedereen die zegt te komen de adressen van opschrijven. De andere adressen in de buurt even langsgaan met een schaal zelfgebakken muffins, en jezelf voorstellen. Het papier met de eerder opgeschreven adressen weggooien en uit de buurtapp stappen, deze mensen wil je niks mee te maken hebben.
-nee-
  VIVA vrijdag 10 januari 2025 @ 22:06:55 #6
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216246709
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef Marsenal het volgende:
Start een buurtapp, en nodig mensen uit voor een leuke borrel ergens na etenstijd, kinderen ook welkom. Iedereen die zegt te komen de adressen van opschrijven. De andere adressen in de buurt even langsgaan met een schaal zelfgebakken muffins, en jezelf voorstellen. Het papier met de eerder opgeschreven adressen weggooien en uit de buurtapp stappen, deze mensen wil je niks mee te maken hebben.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_216246802
Dus als jij jarig bent verwacht je ook dat andere taart meenemen ipv dat jij trakteert? Mafkees
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_216246838
Leuk idee! Ik heb het niet gedaan toen ik verhuisde, maar als ik wat zou doen zou ik denk ik zelf iets bakken. Muffins oid. Geen sta-in-de-weg troep en een stuk goedkoper dan bloemen of kamerplanten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 10 januari 2025 @ 22:30:14 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216246977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 22:15 schreef Chinless het volgende:
Dus als jij jarig bent verwacht je ook dat andere taart meenemen ipv dat jij trakteert? Mafkees
Huh. Als jij vindt dat de jarige trakteert op taart, dan zou je toch juist ook moeten vinden dat de nieuwkomer in de buurt trakteert? Zoals TS van plan is?
The love you take is equal to the love you make.
pi_216249862
Maak spacecake
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216249939
Je had als eindbaas ¤3000 pools vuurwerk moeten afsteken, vuurton kratje bier erbij op een witte tuinstoel en "Kut" roepen naar de nieuwe buurvrouwen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216249982
Hier hebben nieuwe buren alle buren een speciaal gemaakte kerstkaart gestuurd... op hun zelf te introduceren hier..

Ik heb in het verleden gewoon een rondje buren gedaan, even voorstellen klaar...
Maar misschien een uitnodiging voor een verlate BBQ?

Of WinterBBQ voor de deur... kan ook leuk zijn, maar dan zou ik hem niet uitgebreid doen maar eerder lekker simpel broodjes worst/burger en that's it! :)
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')