stap 1quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, dat aaien begint ernstige vormen aan te nemen
Dit is geen massage iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lijkt meer op kriebelen dan een massage.
Raar dat ze nu nog een douche neemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Laf dat Elsa niet de regendouche pakt. Ga dan ook helemaal eronder staan.
Angstzweet moet weg denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raar dat ze nu nog een douche neemt.
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Laf dat Elsa niet de regendouche pakt. Ga dan ook helemaal eronder staan.
Dat zou vals zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .
Vind het wel geinig, geeft ons wel extra dingen om op te letten, of iemand zich verspreekt en of andere bewoners het wel/niet doorhebben enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat hier nu de bedoeling van is. Waarom als een ander binnenkomen, wat heeft dat voor toegevoegde waarde? (vraag ik mij af)
Als je de polls moet geloven is dat een kleine kans.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Kom Fleurwww ik hoop dat ze toch mag blijven
Heet lichaamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het heet water, ik zie damp .
Ik weetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je de polls moet geloven is dat een kleine kans.
Wel een van de dames hoor, meer tranen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik gun Milena een vertrek uit het huisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel een van de dames hoor, meer tranen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...
Pruik af beter ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ok, Fleur mag van mij blijven, maar dan wel met een nieuwe identiteit. Deze vond ik niet zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |