GOD, wat sta ik te hannesen als ik gewoon effe een plasje heb gepleegd en dan die knoopjes weer dicht moet zien te pieletakken...
Uiteindelijk maak ik meestal mijn riem los en het bovenste knoopje om dan van onder naar boven de boel weer achter slot en grendel te krijgen.
Handig is anders...
WAAAAAAAARRRRRRRRROOOMMMMMMMM?
V.
Ik maak trouwens altijd de boel los als ik een knopensluiting heb, anders is het idd een gepiel van hier tot Brussel. .
quote:Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar als ik een leuke broek wil kopen is het veelal: 'ja, maar die heb ik alleen met knoopgullup'.
Op donderdag 20 februari 2003 13:10 schreef realist_ik het volgende:
koop dan een broek met een normale zipper
Dan dus liever in een mooie broek met een kutgullup dan een lelijke broek met een rits...
Lose/lose-situation, you know...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Athanasia op 20-02-2003 13:13]
quote:Inderdaad... dat lukt dus niet zonder een soort jeukerig uitziende horlepiep op de plaats te doen
Op donderdag 20 februari 2003 13:13 schreef Dave het volgende:
Ook handig als je merkt dat er 1 knoopje los zit. Probeer dat maar eens elegant weer dicht te krijgen, zonder naar het toilet te gaan.
V.
quote:pfff ... met één hand nog wel
Op donderdag 20 februari 2003 13:13 schreef Dave het volgende:
Ook handig als je merkt dat er 1 knoopje los zit. Probeer dat maar eens elegant weer dicht te krijgen, zonder naar het toilet te gaan.
quote:Dit topic gaat dan ook over het dichtdoen...
Op donderdag 20 februari 2003 13:16 schreef realist_ik het volgende:
die van g-star gaan vlotjes open hoor ...
V.
quote:Ja, maar dat moeten ze toch, en een knoopgulp gaat echt handiger dicht als hij helemaal open is. Probeer het maar
Op donderdag 20 februari 2003 13:17 schreef phileine het volgende:(enne... voor meisjes net zo onhandig hoor, die moeten ze ook allemaal losmaken als ze naar de wc gaan)
V.
quote:ah ... i c ...
Op donderdag 20 februari 2003 13:17 schreef Verbal het volgende:[..]
Dit topic gaat dan ook over het dichtdoen...
V.
quote:Ik neem aan dat meisjes dat met een ritsgulp ook moeten...
Op donderdag 20 februari 2003 13:17 schreef phileine het volgende:
(enne... voor meisjes net zo onhandig hoor, die moeten ze ook allemaal losmaken als ze naar de wc gaan)
Daardoor is het misschien wel door een vrouw uitgevonden...
quote:tip: ondergoed
Op donderdag 20 februari 2003 13:19 schreef Disher het volgende:
Knopen roeleren. Dan heb je namelijk geen enkele kans dat een essentieel onderdeel in de rits klem komt te zitten.
quote:Ooit van ondergoed gehoord?
Op donderdag 20 februari 2003 13:19 schreef Disher het volgende:
Knopen roeleren. Dan heb je namelijk geen enkele kans dat een essentieel onderdeel in de rits klem komt te zitten.
-edit-
DM was me net voor
-edit-
quote:ROFL
Op donderdag 20 februari 2003 13:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
tip: ondergoed
Heb ik ook wel aan, maar ik weet niet hoe ik het gepresteerd heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |