Ik ben twee jaar geleden permgebanned van NWS, daarnaast is dit een topic die meer gericht is op het feit dat schapen wederom dom waren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
Het is een advies en men moet niets.
En er zijn al vier topics over gemaakt.
NWS / België adviseert bevolking weer om mondkapjes te dragen
Wow wat gek zeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden permgebanned van NWS, daarnaast is dit een topic die meer gericht is op het feit dat schapen wederom dom waren.
ga iets met je leven doen man ipv deze onzinquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden permgebanned van NWS, daarnaast is dit een topic die meer gericht is op het feit dat schapen wederom dom waren.
Sta jij nou maar in de rij voor het nieuwe prikje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ga iets met je leven doen man ipv deze onzin
Een links forumbeleid...quote:
Ja dit forum is wel echt super links idd..quote:
Dat is bijna een haiku!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Wappies aan de top
Het feestje kan niet op
Met wappies aan de top
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Sta jij nou maar in de rij voor het nieuwe prikje.
Haiku?? Was dat?? Wordt dat ook in Wuhan gemaakt??quote:
LINKSE RAKKERSS!!!``1111!1!!111quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haiku?? Was dat?? Wordt dat ook in Wuhan gemaakt??
Nee dit is een zeer resistente stam. Reageert niet op ratio en logica. Gelukkig niet heel erg besmettelijk. Vooralsnog niet heel gevaarlijk. Laten we hopen dat de mutaties meevallen.quote:
Het is niet eens voor Corona trouwens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft. Een van de weinige compleetdenkers die zich niet de mond laten snoeren in tegenstelling tot het laffe meeloopgesloeberte.quote:
Denk je dat echt? 99% van de users hier die gevaccineerd zijn hebben hun laatste prik al jaren geleden gehad hè.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat je een ban hebt in NWS en daar niet kunt reageren betekent niet dat je dat ergens wel moet gaan doen. Dan is het geen ban meerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |