SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Jij bent foxwildquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent toch niet geīntimideerd ?
Ja, echt welquote:
Denk dat de oorzaak voornamelijk problemen met begrijpend lezen is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand in de wereld dat het benoemen van Pakistaanse kinderverkrachtersbendes vele malen erger is dan die daden zelf?
En wie zijn de mensen die dit vinden, en waarom?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen de caafs dat niet doen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de oorzaak voornamelijk problemen met begrijpend lezen is.
Ieehhhhhhquote:
Dat er niemand is die het benoemen erger vindt in vergelijking met de daden. Maar het is natuurlijk wel leuk om mensen nog verder uit elkaar te spelen.quote:
en mensen trappen er in, zie opmerking hierbovenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat er niemand is die het benoemen erger vindt in vergelijking met de daden. Maar het is natuurlijk wel leuk om mensen nog verder uit elkaar te spelen.
*nicollekequote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou het nog met ons Nicole gaan?
Wat een totale precies opgedraaide onzin zegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat er niemand is die het benoemen erger vindt in vergelijking met de daden. Maar het is natuurlijk wel leuk om mensen nog verder uit elkaar te spelen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale precies opgedraaide onzin zeg
Nog op AlleenVentilatoren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou het nog met ons Nicole gaan?
quote:
ik kan mensen met zulk stemgeluid moeilijk aanhorenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eurokok Martin![]()
Bekijk deze YouTube-video
extra kruidenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"De nagels worden vanzelf schoon in het kneden van het gehakt."
Brrrrrr
Voor Eurokok Martin?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zouden we het Internationaal Strafhof hiervoor moeten kunnen inzetten maar helaas.
Beetje laat wel dan.quote:
quote:
quote:
Of dat je een nagel tegenkomt in je sappige balletje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brrrrrr
Oh joh, met terugwerkende krachtquote:
Van Eurokok Martin.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je een nagel tegenkomt in je sappige balletje.
Lekker wat crunch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je een nagel tegenkomt in je sappige balletje.
Hij is al dood.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zouden we het Internationaal Strafhof hiervoor moeten kunnen inzetten maar helaas.
Heb je ook spijt van het inloggen op fok ?quote:
Jawel, op alles wat hij post reagerenquote:
Mijn andere baan betaalt beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, op alles wat hij post reageren
Heb jij een andere baanquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die 2000 graflelijke Pakistanen?
Daar zou ik dan 17 jaar te laat mee zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook spijt van het inloggen op fok ?
Huilenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zou ik dan 17 jaar te laat mee zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brrrrrr
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
In de categorie RansSC ben ik even het doucheputje schoonmaken
Dat moet je in een glazen potje stoppen en dan bewaren op de vensterbank, af en toe een vliegje erbij stoppen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Komt er een cavia aan haar uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Wist je trouwens dat je gefrituurde kip kan maken als je augurkensap toevoegt aan het beslag voor de kip?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moet je in een glazen potje stoppen en dan bewaren op de vensterbank, af en toe een vliegje erbij stoppen.
Was bij mij toen wel zoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een cavia aan haar uit?
Dit ga ik aankomend weekend uitproberenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je gefrituurde kip kan maken als je augurkensap toevoegt aan het beslag voor de kip?
Je hebt daar speciale zeefjes voorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was bij mij toen wel zoLeuk zo'n vrouw in huis maar mijn doucheputje was na 2 maanden praktisch verstopt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ga ik aankomend weekend uitproberen [ afbeelding ]
Was ze Neanderthaler dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was bij mij toen wel zoLeuk zo'n vrouw in huis maar mijn doucheputje was na 2 maanden praktisch verstopt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je gefrituurde kip kan maken als je augurkensap toevoegt aan het beslag voor de kip?
Je moeder telt nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, naast het waarderen van kokosmilkshake en de snelcursus katoenplukken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Leer je dit op negerschool?
Zieke burn.quote:
Zeg me dat je geen vrouwen met lang haar gewend bent zonder te zeggen dat je geen vrouwen met lang haar gewend bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ze Neanderthaler dan?
Of een Wookiee?
Door Crohn (en in mijn ogen vrij matige voeding, en niet al te best voor zichzelf zorgen) verloor ze veel haar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ze Neanderthaler dan?
Of een Wookiee?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naast het waarderen van kokosmilkshake en de snelcursus katoenplukken.
Zin in gefrituurde kipquote:
Cool. Kan je ook een minor watermeloen grillen volgen voor extra EC?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt het geloof ik wel mee idd. In DRT en VBL zijn het voornamelijk steuntrekkers onniedan @Wereldgozerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een andere baan![]()
Net als de rest van ons?
Ruien jullie zoveel dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je geen vrouwen met lang haar gewend bent zonder te zeggen dat je geen vrouwen met lang haar gewend bent.
Nee je mag geen dingen doen met minderjarigenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cool. Kan je ook een minor watermeloen grillen volgen voor extra EC?
ik zou ook wel wat lustenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je mag geen dingen doen met minderjarigen![]()
Volgend semester nootjes rapen, Prins Nigeria mails leren sturen en 30 manieren om chimpansees te bakken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra de wintervacht er weer afgaat he.quote:
Dan trek ik het stuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
Borstel gewoon je haar voor dat je het wast komt het ook niet allemaal in het putje
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cool. Kan je ook een minor watermeloen grillen volgen voor extra EC?
Dit *was* het werk toch?quote:
Met stress en hormonale gedoetjes wat meerquote:
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik wist al lang dat gurkensap een delicatesse is.
M'n haar is ragfijn en het krult, da's verdomde kwetsbaar. En als kerel dat zou pogen, is 'ie minimaal een uur bezig met uitborstelen voor 'ie het eens een keer kan wassen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voorzichter borstelen, onderaan beginnen, kleine plukjes
Met wat voor borstel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voorzichter borstelen, onderaan beginnen, kleine plukjes
Ik heb een tangle teezer, die werkt op zich heel fijn.quote:
Ik heb er wel zo'n harenvanger in zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale zeefjes voor
#lifehacks
Ik ben ook 20-30 minuten bezig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n haar is ragfijn en het krult, da's verdomde kwetsbaar. En als kerel dat zou pogen, is 'ie minimaal een uur bezig met uitborstelen voor 'ie het eens een keer kan wassen.
Nah, zodra ik het verzuip in conditioner, vallen de klitten er verdraaid makkelijk uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben ook 20-30 minuten bezig.
Als het nat is is het nog kwetsbaarder en klitterig
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een tangle teezer, die werkt op zich heel fijn.
Ik ga het eens opzoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tangle teezer is de beste budget optie
Ook i.c.m. voeding?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zodra ik het verzuip in conditioner, vallen de klitten er verdraaid makkelijk uit.![]()
Ik had een tijdje een hyperfocus-periode op haarverzorging, best veel dingen geleerd toen.
Hier vangt het toch best wat haren wegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er wel zo'n harenvanger in zitten!
Klopt, mooi haar is belangrijker dan centjes verdienenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn dagelijks zo lang bezig met hun haren dat ze amper tijd over houden om relevant te kunnen zijn in de participatiesamenleving.
Ja maar ik moet het soms losknippen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier vangt het toch best wat haren weg
Euhm.. oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het soms losknippen.
Maandag zo kaal als een kwekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu shampoo van 65 cent van de DM en het is superfijne shampoo
Deels, vooral dat je aan de haren dingen kan terugzien als medicatiegebruik enzo ook. Zo'n haren-nagels-huid-supplement ben ik zelf nooit aan begonnen, ik was meer gefocust op de lengtes langer gezond houden (want op zich komt het prima uit m'n hoofd, alleen de mishandeling daarna, tsja.)quote:
Ik las kwarkquote:
ain't nobody got time fo datquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben ook 20-30 minuten bezig.
Als het nat is is het nog kwetsbaarder en klitterig
Die hebben echt topspul ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat extra gebruiken voor mijn nagelsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deels, vooral dat je aan de haren dingen kan terugzien als medicatiegebruik enzo ook. Zo'n haren-nagels-huid-supplement ben ik zelf nooit aan begonnen, ik was meer gefocust op de lengtes langer gezond houden (want op zich komt het prima uit m'n hoofd, alleen de mishandeling daarna, tsja.)
Dat heb ik met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omdat ik de opzetborsteltjes en scheermesjes bij de appie te duur vond was ik vorige week ook maar door gereden naar de dm.quote:
Wat daarbij kan helpen is een beetje vijlen (glasvijl is het beste) aan de zijkanten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat extra gebruiken voor mijn nagels
Op een bepaalde lengte snel last van haakjes en dan afscheuren![]()
Waarschijnlijk wel meer product dan wat je in NL zou hebben?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik de opzetborsteltjes en scheermesjes bij de appie te duur vond was ik vorige week ook maar door gereden naar de dm.
waardoor ik alsnog 3x zo veel geld heb uitgegeven
Thanks voor de tip(s)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat daarbij kan helpen is een beetje vijlen (glasvijl is het beste) aan de zijkanten.
Oke CaviaKenauquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Maak je dan ook even je vaatwasser en wasmachine schoon, als je toch bezig bent ?
Het is dat het zo'n eind rijden is voor me, anders ging ik er veel vaker heen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik de opzetborsteltjes en scheermesjes bij de appie te duur vond was ik vorige week ook maar door gereden naar de dm.
waardoor ik alsnog 3x zo veel geld heb uitgegeven
Dmgodenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Nagels was ook ooit een hyperfocus.quote:
Anders laat ik even mijn pure haat i.c.m. mijn intimidatie losquote:
Wij zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier valt het geloof ik wel mee idd. In DRT en VBL zijn het voornamelijk steuntrekkers onniedan @:wereldgozer
Je kan biotine een tijdje proberen, daarbij moet je je best doen om over de aanbevolen hoeveelheden te gaan iirc.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar qua nagels en haar hoef ik het ook niet in bepaalde supplementen of voedingstoffen te zoeken?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan biotine een tijdje proberen, daarbij moet je je best doen om over de aanbevolen hoeveelheden te gaan iirc.
Gebruik je leave-in en hair oil?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zodra ik het verzuip in conditioner, vallen de klitten er verdraaid makkelijk uit.![]()
Ik had een tijdje een hyperfocus-periode op haarverzorging, best veel dingen geleerd toen.
Hele plukken haar als je over het kleed gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik met de stofzuiger.
Zitten die haren overal omheen gedraaid.
Olie niet, dat is te zwaar voor m'n haar, leave-in wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebruik je leave-in en hair oil?
Ik heb er bewust een die geschikt is voor huisdieren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele plukken haar als je over het kleed gaatEens kijken naar zo'n rubberen borstel. Soms lijkt het alsof ik een hond heb.
Als deze shampoo op is ben ik geneigd om er speciaal voor naar Kleve te rijden of wat er dichterbij is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n eind rijden is voor me, anders ging ik er veel vaker heen.
ja, 12 mesjes ipv 8, 8 borsteltjes ipv 4 en daarbij nog wasmiddel en nog wat andere scheerdingetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel meer product dan wat je in NL zou hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kom, gaan we het over voetjebal hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt hier wel de Tina, Viva of Bokt of zo.
Nee. Als je meer haargroei wil en dat ze langer blijven zitten moet je minoxidil 5% gebruikenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar qua nagels en haar hoef ik het ook niet in bepaalde supplementen of voedingstoffen te zoeken?
Ik heb nu arganolie voor m'n haar, maar ik weet niet of ik er heel blij van word of dat ik echt veel resultaat zie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Olie niet, dat is te zwaar voor m'n haar, leave-in wel.
Al ben ik nu weer zoekende naar een fijne, want ze hebben degene die ik serieus fijn vond een tijdje geleden aangepast waardoor ik er puisten van krijg.Momenteel eentje van Curlsmith in de rotatie.
Ik ben serieus jullie tips aan het noterenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Als je meer haargroei wil en dat ze langer blijven zitten moet je minoxidil 5% gebruiken
Gebruik je niet te veel dan? En alleen in de puntjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Olie niet, dat is te zwaar voor m'n haar, leave-in wel.
Al ben ik nu weer zoekende naar een fijne, want ze hebben degene die ik serieus fijn vond een tijdje geleden aangepast waardoor ik er puisten van krijg.Momenteel eentje van Curlsmith in de rotatie.
Volgende keer anders gewoon over op alleen waterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu arganolie voor m'n haar, maar ik weet niet of ik er heel blij van word of dat ik echt veel resultaat zie.
Maar goed, ik heb het nu, dus het gaat op ook
Geen brood?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgende keer anders gewoon over op alleen water
Over een week loop je met zo'n enorme Afro rond.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben serieus jullie tips aan het noteren![]()
Ja, dat is uiteraard wel waar ik naar streefquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een week loop je met zo'n enorme Afro rond.
ZOEFFFFFquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Zie je zo'n pluizenbol langsrennen.
Wie mooi wil zijn, etc.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
brood in je haar lijkt me modieus maar onpraktisch
Is dat haar cavia of 4EBE zelf?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Zie je zo'n pluizenbol langsrennen.
Wie mooi wil zijn moet brood bakkenquote:
Ja.quote:
Begin je vanaf het begin van Fok! SUCCES !quote:
Zelfs één drupje is teveel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gebruik je niet te veel dan? En alleen in de puntjes.
Ik vind die van Pureology het fijnst.
Geen WC?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Oke ben even flink chaggy. Het lijkt erop dat ik dit weekend nog geen wc heb en nog in de teringzooi zit.
Craaaaaapquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Oke ben even flink chaggy. Het lijkt erop dat ik dit weekend nog geen wc heb en nog in de teringzooi zit.
Lekker bij Solo bivakkeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Dan lijkt me brood bakken een hygiënischer optiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cleopatra ging in de ezelinnenpoep liggen om nog een beetje mooi te zijn toch?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Het lijkt erop dat ik dit weekend nog geen wc heb en nog in de teringzooi zit.
Lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cleopatra ging in de ezelinnenpoep liggen om nog een beetje mooi te zijn toch?
De instareel van Los over ezelinnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouwenezel heb je ook zo gekocht.
gat graven in een bos bij je in de buurt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Van Pureology gebruik ik alleen de leave-in. Shampoo en masker is Kerastasequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs één drupje is teveel.![]()
Even naar de ingrediënten gespiekt, zo te zien zit er in de conditioner wel iets van siliconen en dan heb ik echt een sterkere sulfaat nodig om het te reinigen, anders wordt het sliertig. Liefst helemaal geen siliconen in m'n haarverzorging.
wtf??quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een andere baan![]()
Net als de rest van ons?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook een baan hebt he?quote:
https://asineriedupaysdescollines.be/lasinerie/?lang=nlquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De instareel van Los over ezelinnen
of een mannetje transformen tot vrouwquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouwenezel heb je ook zo gekocht.
Dat is een beetje lompquote:
onverwacht = dubbelzinnig negatief?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://asineriedupaysdescollines.be/lasinerie/?lang=nl
Het is in het hart van het Pays des Collines, tussen dalen en valleien, dat Marie heeft gekozen om haar passie te beleven:het fokken van ezels en ezelinnen. Marie is gepassioneerd door de ezel. Het dier intrigeert en fascineert haar. Het is een dier met een hele waaier aan onverwachte eigenschappen.
Jurkje aan en klaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of een mannetje transformen tot vrouw
nee natuurlijk heb ik geen baanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook een baan hebt he?
/s
Welk kleur jurkje heb jij vandaag aan? En heb je daar sportschoenen onder of hakjes (3 cm)?quote:
Ik heb een chemische smerige tijdelijke wc.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gat graven in een bos bij je in de buurt?
Denken dat ik denkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee natuurlijk heb ik geen baanwat denk jij nou
Ja, dit is heel veel beterquote:
Alles siliconen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van Pureology gebruik ik alleen de leave-in. Shampoo en masker is Kerastase
Als je even wat harder moet drukken komt het er weer uit en moet je de hele dixie schoonmakenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een chemische smerige tijdelijke wc.
tja, das ruk maar overleefbaar?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
waarschijnlijk dacht hij dat je je te druk erover maakte?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oke ze komen ergens vanmiddag wel. Poeh. Die man van de ventilatie maar lachen hahaha nee denk niet dat ze vandaag nog komen.
(Ja serieus hij zei het lachend. Wtf)
7 miljoen jaar lang hebben we allemaal zo gepoept.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een chemische smerige tijdelijke wc.
Bestond het bedrijf Dixie toen ook al?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 miljoen jaar lang hebben we allemaal zo gepoept.
Nee hij was er echt van overtuigd dat ze niet meer kwamen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, das ruk maar overleefbaar?
[..]
waarschijnlijk dacht hij dat je je te druk erover maakte?
Toen hadden we nog geen plastic uitgevonden hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik leef nog geen 7 miljoen jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt dus een vrolijke bloemetjesjurk en hoge hakken (voor m'n billen)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk kleur jurkje heb jij vandaag aan? En heb je daar sportschoenen onder of hakjes (3 cm)?
Jonkiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Ik leef nog geen 7 miljoen jaar.
tzal wat zijn als je dat wel deedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hakken kun je beter aan je voeten dan aan je billen doen hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt dus een vrolijke bloemetjesjurk en hoge hakken (voor m'n billen)
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met siliconen. Worden we onterecht bang voor gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben er niet bang voor, ik merk dat m'n haar het beter doet zonder. En da's inmiddels ook weer bijna 20 jaar. Fuck, ik ben oud.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met siliconen. Worden we onterecht bang voor gemaakt
Ben je al op hakkenlooples geweest ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt dus een vrolijke bloemetjesjurk en hoge hakken (voor m'n billen)
Tsk, zo weinig vertrouwen in US, da's gewoon een natuurtalent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je al op hakkenlooples geweest ?![]()
![]()
Oh ja, dat is natuurlijk zeker waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, zo weinig vertrouwen in US, da's gewoon een natuurtalent.
Wat? Bestaat dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oooh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat een idiootquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oke ze komen ergens vanmiddag wel. Poeh. Die man van de ventilatie maar lachen hahaha nee denk niet dat ze vandaag nog komen.
(Ja serieus hij zei het lachend. Wtf)
wist je niet dat hij winnaar was van de oberrace op hakken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Die loopt een triatlon op stiletto'squote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, zo weinig vertrouwen in US, da's gewoon een natuurtalent.
Ja ik zei ook al dat mag u best zonder te lachen zeg hoor want zo grappig vind ik het niet.quote:
Snel de airco aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Of m'n buurman heeft z'n sauna aangezet, of de zon schijnt volle bak op de thermometer, want 22 graden in de slaapkamer is wel heel extreem
Jazekerquote:
Daar leren ze Nederlandse plompen zwoel en verleidelijk lopen als een Braziliaanse of Italiaanse femme fatale.quote:
Je hoeft niet zo tegen mij te schreeuwenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist je niet dat hij winnaar was van de oberrace op hakken?
NEEM JIJ MAAR EENS LES VAN HEM!!
OKÉ ZAL IK NIET MEER DOENquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo tegen mij te schreeuwen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat #lifespreuk #liefdagboek
OKE DANK JE WEL WORDT HARSTIKKE GEWAARDEERDquote:
Ja als je een hele fancy airco hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dit regelen vanaf een app op je mobiel, wel met de tijd meegaan hoor
Zonder hakken lukt me dat al niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dan moet je over zo’n dunne balk lopen.
*houdt Luctor aan en pakt een alcohol-promillemeterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder hakken lukt me dat al niet.
Welkom op feesboekquote:
Ik heb een airco met slang, dat compliceert het een beetjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dit regelen vanaf een app op je mobiel, wel met de tijd meegaan hoor
Niet drie dure aircos hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een airco met slang, dat compliceert het een beetje
Beetje zout en versgemalen zwarte peperquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga brood roosteren, daarna besmeer ik die met Britse roomboter en beleg deze enigszins adellijk met plakken zelfgebakken rosbief
Gaat het daarna nog even 80 seconden de magnetron in?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga brood roosteren, daarna besmeer ik die met Britse roomboter en beleg deze enigszins adellijk met plakken zelfgebakken rosbief
Uiteraard, zonnetje erbij en smullen maarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zout en versgemalen zwarte peper
We geloven dit meteen ja. Je mag best zeggen dat het gewoon een pakje boter uit de supermarkt is en voorgesneden rosbief van de Jumbo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
En flink fijnstampenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat het daarna nog even 80 seconden de magnetron in?
*boekt een vluchtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, zonnetje erbij en smullen maar
Ik was een paar dagen terug bij iemand en moest wat printen. Toen zei 'ie "zit je hier op de wifi? Want dan moet je even connecten met de printer, dan kan je vanaf je telefoon alvast uitprinten" ik zat daar echt met eenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lurpak spreadable butterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
als het helpend is, primaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag laatst Rudolph van Veen dezelfde poging wagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat het daarna nog even 80 seconden de magnetron in?
#opaverteltquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen terug bij iemand en moest wat printen. Toen zei 'ie "zit je hier op de wifi? Want dan moet je even connecten met de printer, dan kan je vanaf je telefoon alvast uitprinten" ik zat daar echt met een![]()
Had geen idee dat dat een ding was![]()
Zo voelde het echtquote:
Welkom in 2025?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen terug bij iemand en moest wat printen. Toen zei 'ie "zit je hier op de wifi? Want dan moet je even connecten met de printer, dan kan je vanaf je telefoon alvast uitprinten" ik zat daar echt met een![]()
Geweldig dingquote:
Dat kunnen wij ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook.
Alleen moeten we dan eerst naar zolder lopen om de printer aan te zetten.
Niet!?quote:
Zoiets.quote:
Niemand heeft daar ooit vrijwillig zin inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef Grotetijd het volgende:
(Of heb mij gewoon nooit met printers bezig gehouden)
Heb ik wel, maar wordt amper gebruikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niet eens een printer thuis.
Ik heb nog een kist met allemaal van dat soort kabels die tig jaar geleden actueel waren, gewoon voor het geval dat ik het nog eens nodig heb... kan die kist misschien nog eens doneren aan het museum voor oudhedenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoiets.
Voor mij heeft de gemiddelde printer nog steeds een seriele port
Enige wat ik print zijn facturen voor de sportvereniging voor de mensen die niet met automagische incasso betalen en proxies voor Magic. 😅quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar wordt amper gebruikt.
Steeds meer dingen worden ook digitaal
Ja denk dat je daar meer aan hebt. Alles is of bluetooth of wifi of USB-Cquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een kist met allemaal van dat soort kabels die tig jaar geleden actueel waren, gewoon voor het geval dat ik het nog eens nodig heb... kan die kist misschien nog eens doneren aan het museum voor oudheden.
Had ik wel, maar de zeldzame keer dat ik wat wilde printen was er altijd gezeik met software updates of de inkt, heb dat ding maar gewoon weggetyftquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niet eens een printer thuis.
Ik gebruik nog een monitor met vga aansluiting.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat je daar meer aan hebt. Alles is of bluetooth of wifi of USB-C
hmmmquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij was er echt van overtuigd dat ze niet meer kwamen.
en als je toch iets moet printen en je bent niet op kantoor?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik wel, maar de zeldzame keer dat ik wat wilde printen was er altijd gezeik met software updates of de inkt, heb dat ding maar gewoon weggetyft
Nadat hij betaald heeft voor de dienst wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan de ontvanger trollen door een zwart vel papier tig keer te sturen?.
Watquote:
ik weet dat het een ding is, maar na alle problemen die ik ermee gezien heb: doe mij maar een kabeltjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Inkt is wel een dingetje inderdaad. Als je de inkt hebt vervangen, begint dat ding zo ongeveer na twee keer printen alweer te zeuren dat de inkt bijna opraakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik wel, maar de zeldzame keer dat ik wat wilde printen was er altijd gezeik met software updates of de inkt, heb dat ding maar gewoon weggetyft
Hoeneer moet je nu iets printen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je toch iets moet printen en je bent niet op kantoor?
ik heb een laser hier staan.. dat werkte prima, tot windows het nodig vond uitzichzelf de driver te verwijderenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is toch goedkoper om een nieuwe printer te kopen dan nieuwe inkt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inkt is wel een dingetje inderdaad. Als je de inkt hebt vervangen, begint dat ding zo ongeveer na twee keer printen alweer te zeuren dat de inkt bijna opraakt.
Ik moet eerst even de kast opendoen anders gaat er iets kapot denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kunnen wij ook.
Alleen moeten we dan eerst naar zolder lopen om de printer aan te zetten.
Het blijft ook gewoon een ouwe Brit he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Anthony Hopkins is een beetje boos, "LA County, 72 genders, 0 operational fire hydrants"
Zo ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is toch goedkoper om een nieuwe printer te kopen dan nieuwe inkt?
Als je iets niet kan mailen of doorscannenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer moet je nu iets printen?
Of als je een pakket wilt verzenden en verzendlabel nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je iets niet kan mailen of doorscannen
Woke is dan ook een beetje als halfjes psalmen gaan zingen op het strand om een tsunami tegen te houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon een ouwe Brit he.
Mja, wat moet je tegenwoordig nog printen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en als je toch iets moet printen en je bent niet op kantoor?
Ok opaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik nog een monitor met vga aansluiting.
De spotters guide voor Le Mansquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, wat moet je tegenwoordig nog printen?
Dit is dus 0-2 keer in een mensenleven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je iets niet kan mailen of doorscannen
dan kan je barcode gewoon bij je pakketpunt laten scannen en rolt er bij hen een labeltje uitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of als je een pakket wilt verzenden en verzendlabel nodig hebt.
geen kinderen nemenquote:Of als de kinderen nieuwe kleurplaten nodig hebben.
US besteld altijd alles goed en heeft geen kinderenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of als je een pakket wilt verzenden en verzendlabel nodig hebt.
Of als de kinderen nieuwe kleurplaten nodig hebben.
Gewoon bij een dienst bestellen waar ze het retourlabel al meeleveren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
US besteld altijd alles goed en heeft geen kinderen
Het is een paar graden boven nul met een strakblauwe lucht en zon, denk dat het wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Is het glad op de weg trouwens? Nee toch?
Dit is bijna helemaal correct.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
US besteld altijd alles goed en heeft geen kinderen
Niet bij elke pakketdienst volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan je barcode gewoon bij je pakketpunt laten scannen en rolt er bij hen een labeltje uit
[..]
Te laatquote:geen kinderen nemen
Nu al meer zon gezien dan heel december.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een paar graden boven nul met een strakblauwe lucht en zon, denk dat het wel mee zal vallen
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Is het glad op de weg trouwens? Nee toch?
Leugens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een paar graden boven nul met een strakblauwe lucht en zon, denk dat het wel mee zal vallen
Geen reden om meer grumpy te zijn, das wel jammerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al meer zon gezien dan heel december.
Dat werkt niet als iets via Vinted verkocht is. Dan krijg je altijd van die uit te printen labels.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bij een dienst bestellen waar ze het retourlabel al meeleveren.
geen? nee hoor, genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen reden om meer grumpy te zijn, das wel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |