abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8605616
De poes van onze buren is vermist. Ze is nu al 10 dagen niet thuis geweest. Onze buren hebben al in heel de omgeving gezocht in de parken en de schuurtjes en het lijkt dat ze voorgoed is verdwenen.

Maar ik zag laatst op animal planet ( ) dat ze in Amerika honden hebben die vermiste mensen/dieren weer vinden. De vraag is dus ook hebben ze in Nederland ook van die hondenteams om dieren te vinden. Dat is dan waarschijnlijk nog hun enige hoop.

Alvast bedankt

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8605655
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:59 schreef Untriedrope het volgende:
De poes van onze buren is vermist. Ze is nu al 10 dagen niet thuis geweest. Onze buren hebben al in heel de omgeving gezocht in de parken en de schuurtjes en het lijkt dat ze voorgoed is verdwenen.

Maar ik zag laatst op animal planet ( ) dat ze in Amerika honden hebben die vermiste mensen/dieren weer vinden. De vraag is dus ook hebben ze in Nederland ook van die hondenteams om dieren te vinden. Dat is dan waarschijnlijk nog hun enige hoop.

Alvast bedankt

Nooit van gehoord..
Al geinformeerd bij politie, brandweer, dierenasiels? Zowel voor de kat als voor dat honden-team.
pi_8605671
hebben ze in de omgeving ook al gezocht naar roadkill?
Een eigenaardigheidje van katten is dat ze zichzelf soms voor een auto werpen...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8605690
Een reddingsteam inzetten om een vermiste kat te vinden? Denk je niet dat dat een beetje overdreven is? Als je een kat 10 dagen kwijt bent dan zal die wel zijn aangereden oid. Hard maar waar.
pi_8605695
kijk eens op www.amivedi.nl , dat is voor vermiste huisdieren.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8605714
ze hebben echt heel de omgeving ondersteboven gehaald, het dierenasiel gebeld en de poes op het internet gezet.... maar ze is nog steeds zoek
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:06:09 #8
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8605717
Zit er een Chinees restaurant in de buurt?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:07:23 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8605749
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:06 schreef kasper het volgende:
Zit er een Chinees restaurant in de buurt?
ik wilde het net vragen

PS. Of een snackbar gerund door een Koreaan

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8605755
Ik denk dat zodra een hond dat beest gevonden heeft, die er heel wat anders mee van plan is dan netjes terugbrengen
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_8605905
Probeer de dierenartsen praktijken in de buurt eens..
Did you ever have one of "those days..." When you only had ONE nerve left... and somebody got on it!?!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:15:03 #12
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_8605928
Ik wil hier eigenlijk iets neerzetten, maar dat zal dan toch wel wegge-edit worden.
Hamelen
pi_8606161
Je moet even de dierenambulance bellen. Wij hadden ook een poes en altijd als die wegliep zat hij bij de dierenambulance.

Give it a try zou ik zeggen

pi_8611377
En back ontopic please....

Praat me niet van weggelopen poezen
Ik heb er 2 gehad...wisten allebei de weg heel goed, maar
nooooit meer teruggezien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')