Politieberichtquote:In totaal zijn er bij de politie zes meldingen binnengekomen van aanrandingen waarbij er sterk het vermoeden is dat het om dezelfde verdachte gaat. Drie van deze melders hebben ook aangifte gedaan van aanranding. Het zedenteam van de Rotterdamse politie is, onder leiding van het Openbaar Ministerie, een onderzoek gestart na deze meldingen. Dat onderzoek heeft er nu naar geleid dat we camerabeelden hebben van de verdachte. We delen deze beelden in de hoop dat mensen de man herkennen.
Signalement verdachte
Man van tussen de 25 en 40 jaar oud;
Rijdt op een fiets;
Donker haar;
Donkere baard;
Donkerkleurig korte pufferjas op met capuchon op (mogelijk van The North Face);
Praat Nederlands;
Donkere ogen;
Donkere wenkbrauwen;
De man verplaatst zich vooral op de fiets. De incidenten hebben plaatsgevonden op de openbare weg in het gebied van Rotterdam Centrum en Rotterdam Noord. De aanrandingen vonden voornamelijk plaats tijdens uitgaansmomenten in de nachtelijke uren en vroeg in de ochtend. Een week eerder deed de politie de oproep aan vrouwen om extra alert te zijn in verband met de aanrandingen. Deze oproep is op deze wijze gedaan omdat alle slachtoffers in deze zaak vrouwen zijn. Dat neemt niet weg dat we allemaal alert moeten zijn op een verdachte situatie.
Genoeg tieten waar ik maar al te graag in zou willen knijpen, maar ik durf dat nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag me af wat daar nou aan is. Iemand effe snel betasten. Iemand die dat niet leuk vindt. Tsja...
Zeker.quote:
Oh dat is heel leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag me af wat daar nou aan is. Iemand effe snel betasten. Iemand die dat niet leuk vindt. Tsja...
Dat knijpen is een ervaring van minder dan een seconde. Wat is daar nou aan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Genoeg tieten waar ik maar al te graag in zou willen knijpen, maar ik durf dat niet
Heb je goed gezien! Maar wellicht identificeert diegene zich als vrouw. Dus gender-assumen is hier vrij irrationeel. Net zoals iemand niet om zijn/haar/het's pronounce vragen.quote:
Weest gegroet, jongedame! Bij dezen ontstijg ik mijn stalen ros om uw pronte rondingen te beroeren!quote:Praat Nederlands
Huh? Nogal wiedes toch? Als er een kinderlokker actief is licht je toch ook niet toe waarom bejaarden niet gewaarschuwd worden.quote:Een week eerder deed de politie de oproep aan vrouwen om extra alert te zijn in verband met de aanrandingen. Deze oproep is op deze wijze gedaan omdat alle slachtoffers in deze zaak vrouwen zijn.
Er zijn wel meer dingen die niet lang duren en mensen toch doen, voor de kick.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat knijpen is een ervaring van minder dan een seconde. Wat is daar nou aan?
Dat is niet de logica die er bij zo'n persoon speelt denk ik, die kicken er dus juist op dat ze aan een vrouw zitten die zij uitkiezen en waarbij ze weten dat het dus niet mag, en niet eentje die zich aanbiedt voor geld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Cultuurdingetje. Lekker aan reetjes zitten en je dan alsnog thuis zelf moeten aftrekken. Betaal dan ¤20 voor een hoertje achter centraal.
En zich vervolgens lekker aan de pielie gaan trekken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is niet de logica die er bij zo'n persoon speelt denk ik, die kicken er dus juist op dat ze aan een vrouw zitten die zij uitkiezen en waarbij ze weten dat het dus niet mag, en niet eentje die zich aanbiedt voor geld.
Hoe is het op Perron Nul tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Cultuurdingetje. Lekker aan reetjes zitten en je dan alsnog thuis zelf moeten aftrekken. Betaal dan ¤20 voor een hoertje achter centraal.
Geen idee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:21 schreef Socios het volgende:
Hoe is het op Perron Nul tegenwoordig?
Wedden voor 25 gulden dat ik je tieten kan laten bewegen zonder je aan te raken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Genoeg tieten waar ik maar al te graag in zou willen knijpen, maar ik durf dat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |