quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef Enchanter het volgende:
Hopelijk weer een lockdown met een avondklok
Geen zorgen! HMPV komt er aan, vanuit china.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
Ik vind het echt jammer dattie monkeypox toen niet doorgezet heeft
Boh...zo lekker werken!quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef Enchanter het volgende:
Hopelijk weer een lockdown met een avondklok
Zullen wel meer fokkers hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wat was er zo leuk aan? Ik merkte er weinig van.
Dat klinkt als een hogesnelheidslijn, ze mogen wel een betere naam verzinnen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:48 schreef Morri2 het volgende:
Geen zorgen! HMPV komt er aan, vanuit china.
Je kon gewoon zelf kiezen of je als schaap mee deed met de meute of nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:34 schreef halfway het volgende:
Niet zo stoer mensen, we waren allemaal de "lul" toen.
Dan liepen alle Belgen nu met een kontkapje.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
Ik vind het echt jammer dattie monkeypox toen niet doorgezet heeft
Wat is zo lastig aan de werking van mondmaskers snappen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, en ik ga het ook niet doen, onzin
Het zal ook weel eens niet uit China komen. Kunnen die vetkezen niet gewoon ophouden met het neuken van goldeldielen en vleelmuizen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:48 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Geen zorgen! HMPV komt er aan, vanuit china.
Ach meid.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Corona heb ik altijd een lachertje gevonden.
Maar weet niet wat voor een pokke virus er momenteel rond hangt. Enorm veel mensen, jong en oud, in onze omgeving zijn ziekig. Verschijnselen kort ademig, hoesten, buikklachten, spierklachten, en in tegenstelling van een normalere verkoudheid duren deze klachten 4 tot 6 weken.
Volgens mij eoa noro virus 🦠
Neen. Als je in mijn personal space komt dan is het mijn recht om ziektekiemen over te dragenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom niet? Kleine moeite toch.
Heel veel mensen zijn erg kwetsbaar voor virussen, dus laten we gewoon solidair zijn.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom niet? Kleine moeite toch.
Heel veel mensen zijn erg kwetsbaar voor virussen, dus laten we gewoon solidair zijn.
Eigenlijk zouden we deze gewoon standaard moeten dragen. Het is zo verwarrend, dan wel dan niet. Gewoon een duidelijke regel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |