Daarom doen ze datquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:32 schreef cheanny het volgende:
Ja idd dubbel SL. Ik ga maar even koken
Kan ook een algemene mededeling zijn dat wij niet mogen horen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Technische storing, er gebeurt geen moer daar wat een sl moet opleveren
ohja, dat is zo de "huishoudelijke mededeling"quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook een algemene mededeling zijn dat wij niet mogen horen.
Paar jaar geleden gingen ze de mist in.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ohja, dat is zo de "huishoudelijke mededeling"
Jahh vorig jaar hoorde je nog gewone dingen als de voorraadkamer op slot doen, maar tot nu toe hoor ik de aanwezigen alleen maar slap zwammen.. geen reden tot "ingrijpen"quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gingen ze de mist in.
Hoorde een man met hoog stemmetje in de avond ze iets vertellen dat het niet de bedoeling is, en niet mag (weet niet meer precies wat)
ik vind het zielig voor d'r , het is een goed mens ergensquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is zo blij met je en zo dankbaar
Ja ik gun haar ook nog wel een weekjequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het zielig voor d'r , het is een goed mens ergens
Hahaha ! Die wil ik wel eens zien gebruiken. En dan Jerrel, euh Remi er op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En als ze nog iets willen doen met hun spelregels moeten ze snel zijn ..![]()
De Redding
De Redding biedt de mogelijkheid om één van de genomineerde Big Brother-bewoners te vervangen door een deelnemer naar keuze. Deze gamechanger kan enkel en alleen ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden. Deze ‘redding’ betekent dus de ondergang van iemand anders.
dit is wel het allerbeste wat er dit jaar nieuw is bijgekomenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
En als ze nog iets willen doen met hun spelregels moeten ze snel zijn ..![]()
De Redding
De Redding biedt de mogelijkheid om één van de genomineerde Big Brother-bewoners te vervangen door een deelnemer naar keuze. Deze gamechanger kan enkel en alleen ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden. Deze ‘redding’ betekent dus de ondergang van iemand anders.
Ja, nu nog uitvoeren, beter gelijk maar laten zien hoe serieus het isquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is wel het allerbeste wat er dit jaar nieuw is bijgekomen
ze durven nog niet, en om nu al egoïstisch te doen is het nog te vroeg voor, dan wordt je door de rest afgemaakt, maar de laatste maand wordt dit wel een leuke optiequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvoeren, beter gelijk maar laten zien hoe serieus het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |