abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221162805
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:40 schreef ffoyle-involutus het volgende:
SPOILER: prompt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lokaal, met Z-Image-turbo. Klik voor grote versie, is 1920x1080.

[ afbeelding ]

Heb deze ook met Flux.2-dev turbo en HiDream-dev gemaakt, beide vind ik echter niet zo mooi geworden als bovenstaande. En Z-Image is ook nog eens veel sneller ook...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z-Image is vooral beter in rauwer realisme waar flux vaak erg perfectionisch word, overigens geen van Flux2 Klein, persoonlijk prefereer ik Flux.Dev.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221162812
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:36 schreef vosss het volgende:

[..]
Nice. Ik heb tijdje terug onderstaande MX5 nc3 gekocht.

En om dan soort van ontopic te blijven, heb ik daar dan ook maar ff een AI filmpje van gemaakt zojuist:

[ afbeelding ]

:P
Ik heb zelf een custom model gemaakt voor de Maserati MC20 :)

pi_221163749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Z-Image is vooral beter in rauwer realisme waar flux vaak erg perfectionisch word, overigens geen van Flux2 Klein, persoonlijk prefereer ik Flux.Dev.
Dat is wel een goede omschrijving ja. Ik had het niet verwacht gezien het model veel minder parameters heeft. Kan blijkbaar toch geen kwaad zo nu en dan eens wat andere modellen te proberen. En daarbij, Z-Image is veel sneller en maakt zonder probleem naakt, iets waar Flux nog wel eens moeite mee heeft. Borsten gaan redelijk maar verder naar beneden worden het Barbies... Denk dat het model nog nooit een poes heeft gezien.

HiDream heb ik weer verwijderd, ben geen fan van dat model.

Ik gebruik de BF16 variant van Flux.2-Dev icm de turbo lora gemaakt door Fal.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221163778
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:42 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Dat is wel een goede omschrijving ja. Ik had het niet verwacht gezien het model veel minder parameters heeft. Kan blijkbaar toch geen kwaad zo nu en dan eens wat andere modellen te proberen. En daarbij, Z-Image is veel sneller en maakt zonder probleem naakt, iets waar Flux nog wel eens moeite mee heeft. Borsten gaan redelijk maar verder naar beneden worden het Barbies... Denk dat het model nog nooit een poes heeft gezien.

HiDream heb ik weer verwijderd, ben geen fan van dat model.

Ik gebruik de BF16 variant van Flux.2-Dev icm de turbo lora gemaakt door Fal.
Flux.Dev kan vooral geen tepels of genitalieen doen, maar daar heb je weer loras voor he ;)
pi_221251483
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Flux2 Klein geen ervaring mee gezien ik Flux.2 Dev redelijk goed kan draaien. Ik ben momenteel bezig met het testen van modellen in INT8 ConvRot (W8A8), heb deze zelf gekwantiseerd en omgezet naar Comfy bruikbaar formaat. De output is zo goed dat ik het lastig kan onderscheiden van de originele modellen in BF16. Flux.2 Dev is hiermee 50% sneller geworden op mijn hardware.

Krea2 Turbo (int8) doet het overigens ook best leuk:

pi_221251507
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:27 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Flux2 Klein geen ervaring mee gezien ik Flux.2 Dev redelijk goed kan draaien. Ik ben momenteel bezig met het testen van modellen in INT8 ConvRot (W8A8), heb deze zelf gekwantiseerd en omgezet naar Comfy bruikbaar formaat. De output is zo goed dat ik het lastig kan onderscheiden van de originele modellen in BF16. Flux.2 Dev is hiermee 50% sneller geworden op mijn hardware.

Krea2 Turbo (int8) doet het overigens ook best leuk:

[ afbeelding ]
Ik ben tegenwoordig vooral veel bezig met video, maar moet idd weer eens naar image models gaan kijken :)
pi_221253205
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben tegenwoordig vooral veel bezig met video, maar moet idd weer eens naar image models gaan kijken :)
Is ook leuk, hou me er ook veel mee bezig. Heb zojuist deze gemaakt

Plaatje gegenereerd met Z-Image turbo:

Vervolgens dit plaatje gevoerd aan Wan2.2 I2V:

[ Bericht 0% gewijzigd door ffoyle-involutus op 06-07-2026 12:09:17 ]
pi_221253278
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:04 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ [url=
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:04 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
/fok_pics/ComfyUI_00110_.mp4]afbeelding[/url] ]
Ja dat doe ik ook, dit was even kort experimentje, wil wel keer wat langers maken:

https://youtube.com/shorts/l0fHMn9EVa4?feature=share
pi_221253338
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook, dit was even kort experimentje, wil wel keer wat langers maken:

https://youtube.com/shorts/l0fHMn9EVa4?feature=share
Die is goed gelukt :Y

Langere video's met wan is beetje problematisch omdat hij na ongeveer 117 frames in herhaling gaat. Dan zou je of een ander model moeten gebruiken of video's aan elkaar plakken door de laatste frame als input voor de volgende te gebruiken. Wat ook weer problemen kan geven...
pi_221253364
quote:
11s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Die is goed gelukt :Y

Langere video's met wan is beetje problematisch omdat hij na ongeveer 117 frames in herhaling gaat. Dan zou je of een ander model moeten gebruiken of video's aan elkaar plakken door de laatste frame als input voor de volgende te gebruiken. Wat ook weer problemen kan geven...
Dat laatste heb ik hier gedaan, als het echt om realisme gaat dan ben je met 15 seconde wel klaar, maar je kunt met een eigen persoons lora natuurlijk momenten opbouwen en cuts gaan maken, niet makkelijk maar wel te doen.
pi_221268922
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik hier gedaan, als het echt om realisme gaat dan ben je met 15 seconde wel klaar, maar je kunt met een eigen persoons lora natuurlijk momenten opbouwen en cuts gaan maken, niet makkelijk maar wel te doen.
Ik heb me eens verdiept in het trainen van een lora, ben met Ostris AI toolkit aan de gang gegaan op mijn server en heb mijn eerste, redelijk werkende lora getraind. Had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Heb geen trigger word gebruikt, de foto's heb ik handmatig van een label met de beschrijving voorzien.

Krea2 is het model waarvoor ik de lora heb getraind. Eigen fotos (20 stuks) gecropt, verkleind naar 1000xXXX en gelabeld. Heb een run van 1500 stappen gedaan, dit heeft ongeveer 3 uur gekost. Ik moest een deel van het model offloaden want mijn 24gig aan vram bleek niet voldoende... Duurt daardoor iets langer maar ik wou niet inleveren op resolutie en aantal voorbeelden.

Input bestanden zijn foto's van mijn vriendin in jaren 80/90 trainingspakken (ja, beetje vreemd, maar het is wat het is). Als ik deze lora gebruik op een strength van 1.1 dan is er een heel duidelijk verschil met het standaard model.

Het resultaat, beide met dezelfde prompt en seed:

Zonder lora:
SPOILER
Met lora:
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door ffoyle-involutus op 07-07-2026 21:55:21 ]
pi_221269861
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:32 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Ik heb me eens verdiept in het trainen van een lora, ben met Ostris AI toolkit aan de gang gegaan op mijn server en heb mijn eerste, redelijk werkende lora getraind. Had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Heb geen trigger word gebruikt, de foto's heb ik handmatig van een label met de beschrijving voorzien.

Krea2 is het model waarvoor ik de lora heb getraind. Eigen fotos (20 stuks) gecropt, verkleind naar 1000xXXX en gelabeld. Heb een run van 1500 stappen gedaan, dit heeft ongeveer 3 uur gekost. Ik moest een deel van het model offloaden want mijn 24gig aan vram bleek niet voldoende... Duurt daardoor iets langer maar ik wou niet inleveren op resolutie en aantal voorbeelden.

Input bestanden zijn foto's van mijn vriendin in jaren 80/90 trainingspakken (ja, beetje vreemd, maar het is wat het is). Als ik deze lora gebruik op een strength van 1.1 dan is er een heel duidelijk verschil met het standaard model.

Het resultaat, beide met dezelfde prompt en seed:

Zonder lora:
SPOILER
Met lora:
SPOILER
Ik zou zou Mushimi of Kohya gebruiken niet zo een fan van Ostris , PM me maar voor goede settings als je die nodig hebt ;)
pi_221271986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zou zou Mushimi of Kohya gebruiken niet zo een fan van Ostris , PM me maar voor goede settings als je die nodig hebt ;)
Ik ga die even checken, dank.
pi_221272039
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2026 07:07 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Ik ga die even checken, dank.
Ik vind Ostris AI toolkit een beetje buggy, daarnaast onderwater voert het toch weer andere tooling uit, mijn tip voer je settings in in Claude.AI wist me erg goed te helpen met optimalisatie :)
pi_221377010

GTA 7 Tokyo :)
  Forum Admin zondag 19 juli 2026 @ 13:13:34 #216
35723 crew  GGMM
pi_221377923
Laten we ons beperken tot het maken van leuke afbeeldingen :)
Wil je discussiėren over hoeveel RAM-geheugen kost enzo dan kan je eventueel een nieuw topic aanmaken!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')