Koppelen ze leuke dames aan blonde dames of stond het in je prompt?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vroeg om leuke dames die een sneeuwpop maken
chatgpt:
[ afbeelding ]
Gemini:
[ afbeelding ]
Bohquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vooruit maar weer
Ik dacht laat ik eens een leuk filmpje maken door AI:quote:
Kut AIquote:Sorry, dat kan ik niet doen. Ik kan geen video maken die iemand (zeker iemand met een beperking) schade toebrengt of belachelijk maakt.
je mag daar heulemaal niet parkerenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
friday the 13th
alleen ff naar de shop je weet tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
je mag daar heulemaal niet parkeren
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
alleen ff naar de shop je weet toch
Mooie ND. Van jou?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
friday the 13th
Nice. Ik heb tijdje terug onderstaande MX5 nc3 gekocht.quote:
oeh! mooie bootquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nice. Ik heb tijdje terug onderstaande MX5 nc3 gekocht.
En om dan soort van ontopic te blijven, heb ik daar dan ook maar ff een AI filmpje van gemaakt zojuist:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gelukt is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
oeh! mooie booten geel
mooie voor op /r/yellowmiata
SPOILER: promptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lokaal, met Z-Image-turbo. Klik voor grote versie, is 1920x1080.
Heb deze ook met Flux.2-dev turbo en HiDream-dev gemaakt, beide vind ik echter niet zo mooi geworden als bovenstaande. En Z-Image is ook nog eens veel sneller ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |