Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:14 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Godver, mag dit topc dicht.
@:danny of @:netsplitter
Excuses ik heb niet goed gekeken.
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Dit soort 'schilderijtjes' passen hier heel goed hoor.
Oeps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat wel, maar er is al een soort gelijk topic zoals MisterFox al aangaf -> Christiane. in AI / Leukste, mafste, grappigste gegenereerde afbeeldingen
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamenquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Weer ontopic:
Jezus in Atlantis?
Jezus tijdens de Franse revolutie?
De derde kon ik niet plaatsen.
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:25 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
1 - is Jezus in een ondergrondse mergel groeve die onder water staat met orka`s dit gebeurde 2025 jaar geleden op 6 januarie toen de 3 koningen langs kwamen![]()
2 - Ik wilde een foto generen van jezus in een kribbe met de 3 koningen in een ondergrondse mergel groeve, ik kon het alleen niet laten om die guillotine erbij te zetten ( waarom die er staat weet ik eignelijk ook niet )
3 - Eigenlijk is deze heel erg fout, er staan buffels / poeder/ pinpassen en sleutels op. Dit heeft alles met het gebruik van drugs te maken.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
1. Wist ik niet. Ik zag wel een soort Grieks/Romeinse standbeeldengalerij, vandaar.
2. Niet alleen een guillotine maar ook Franse soldaten met een kanon, dus.
3. Ik drink alcohol, rook tabak en dat zijn dan de enige 'drugs' die ik gebruik.
Zou je misschien ook iets kunnen maken waar Mozes zijn volk door de Schelfzee leidt en dat je dan bijv. Nemo of Ariel in die watermuur ziet?
Zelf kan ik dat niet, want ik snap niks van dit gedoe.
Maar ik vind de afbeeldingen (meestal dan) fantastisch.
WAUW!!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:52 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Astu! ( ik heb dit wel even snel snel snel gedaan )
Plaatje is alweer weg..quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
WAUW!!!
Je bent echt een kanjer.![]()
![]()
Fixedquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Dikke kus voor de moeite.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Plaatje is alweer weg..
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Ah mooi!quote:
Ik viel je niet aan hoor. Ik vond het alleen jammer dat ik 'm niet had gezien. bedankt voor het fixen Professionele-Idiootquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hmmm, nou nee. Ik zie het nog wel in de topic boven jouw bericht. Nrt. 10 dus.
Mij niet aanvallen als plaatje weg is. Ik weet ook niet hoe die dingen werken.![]()
![]()
Fijn, bedankt!quote:
Ik doe mijn best. Even zoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:Hiddendoe kom maar op als je nog meer verzoekjes heb.
Nope, durf ik niet. Ik heb Windows 10 en dat combineer ik met Microsoft Office 2003 en dat werkt (tot nu toe) perfect.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Fijn, bedankt!
Ik heb overigens gewoon de zin die jij postte gebruikt om hem te maken. Alleen Ariel er even uitgehaald. Je zou het dus zelf ook kunnen..
Geen probleem, hoor. Als je een verzoek hebt zijn er mensen hier die je willen helpen. Geen probleem.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Daarom plaatst ik mijn verzoeken hier. En ik wacht wel netjes af wat jij dan plaatst.
Verzoeken komen wel binnen. Als ik weet wat en hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |