Ik kan dat haast niet begrijpen......quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk dat die populair is.
Althans in de x poll van salar
Er zullen ook heel veel mensen zijn die stemmen aan de hand van de afleveringen s'avonds.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik vermoed dat Fleur gaat. Hoeft van mij niet, ik heb liever Milena..maar denk toch Fleur
Ja klopt, Milena scoort het hoogst, daarna Jordy en als laatste Fleurquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En dan toch een zogenaamde lach hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Milena voelt zich verraden , wat een rancuneuze kut
Jammer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kom niet echt op X meerquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op x. De poll op insta komt vanavond 18 uur
ik denk dat Lennie gewoon een wat meer meegaand karakter heeft en mensen tot zich aan trektquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie is met iedereen vriendjes maken. Die meiden, keanu, martien, Jeffrey. Zij maakt een groepje om zich heen.
Hij heeft alleen gezegd ik stem niet op jou.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
Er is iets voorgevallen met Jordy, zegt keanu
Het is lunchpauze, beide streams zijn gelijk tussen 12 en 13:30 ongeveerquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:08 schreef mario390 het volgende:
wie weet wat jolien doet? heb nur de belgse stream
Zij gaat het volgens mij sowieso niet volhouden ..quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
Milena.
Die is in staat om als ze mag blijven 2 dagen later zelf te vertrekken
lunchpauze vor wie?quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is lunchpauze, beide streams zijn gelijk tussen 12 en 13:30 ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |