Ik weet het niet met die jongen. Tis een beetje een einzelganger tegen wil en dank. Gecompliceerd maar ook heel duidelijk. Nou ja mijn stem heeft hij gehad voor deze ronde omdat ik de dames veel te drammerig vind.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]Dat siert hem wel.
Ik ben helemaal klaar met die rancuneuze kleuters
Dat kan, ik vind het meevallen. Ze heeft nog gelijk ook wat Elsa betreft. Dat 'ik doe het allemaal wel even voor'-gedrag zou ook niet mijn ding zijn om vrolijk van te worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net toch best zuur over mensen praten
dat kann je toch niet en week vollhoudenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Paprika, tonijn en appels. En wraps.
Ze heeft gelijk over Elsa maar ze doet wel degelijk zuur, en dat al een paar dagenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het meevallen. Ze heeft nog gelijk ook wat Elsa betreft. Dat 'ik doe het allemaal wel even voor'-gedrag zou ook niet mijn ding zijn om vrolijk van te worden.
Ze doet een beetje zuur maar soms vind ik ook dat ze goede humor heeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk over Elsa maar ze doet wel degelijk zuur, en dat al een paar dagen
vanaf mandaag welquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:02 schreef M_0_0_N het volgende:
Fleur vraagt zich af of ze elke dag gejankt heeft
Ik heb nog geen humor gezien vandaagquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze doet een beetje zuur maar soms vind ik ook dat ze goede humor heeft
Vond het gisteren wel vervelend ja, bij dat gesprek met Niels. Voor de rest heb ik me er nog niet zo aan gestoord (in verhouding met die andere 2 genomineerden danquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk over Elsa maar ze doet wel degelijk zuur, en dat al een paar dagen
Denk dat ik dan steeds op het verkeerde moment kijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze doet een beetje zuur maar soms vind ik ook dat ze goede humor heeft
Ik heb nog geen poll gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk dat die populair is.
Althans in de x poll van salar
bahquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk dat die populair is.
Althans in de x poll van salar
Doet me aan die ene "Fuck you met je reünie" vrouw van B&B Vol Liefde denkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Milena komt niet naar de afterparty als ze de eerste week weg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |