Het lijkt mij wel een lieve knul.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
let op, je werd selfs merken hoezo
Dat is afgunst en jaloezie, ze ziet lennie als mega cuncurrent.quote:
Dan wordt het is tijd dat ze wakker wordt.......quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is milena wel gewend om altijd populair te zijn
Valt allemaal wel mee. Hoor Milena alleen zeggen dat ze niet denkt dat Elsa en Lennie de finale niet halen en hoopt dat zij dat wel haalt in plaats van hen.quote:
Lennie is ook sluw; de blikken die ze soms stiekem geeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Hoor Milena alleen zeggen dat ze niet denkt dat Elsa en Lennie de finale niet halen en hoopt dat zij dat wel haalt in plaats van hen.
Ze ziet ook dat mensen zich nep voordoen, de jongens beamen dat, maar daar lees ik hier niemand over
Ik hoorde haar net anders toch best zuur over mensen pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Hoor Milena alleen zeggen dat ze niet denkt dat Elsa en Lennie de finale niet halen en hoopt dat zij dat wel haalt in plaats van hen.
Ze ziet ook dat mensen zich nep voordoen, de jongens beamen dat, maar daar lees ik hier niemand over
Paprika, tonijn en appels. En wraps.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:58 schreef mario390 het volgende:
en dome vraag, kregen de vor middageten ook geen rijst,nudeln of vlees?
zondern 24 uren de vieze slop?
Vrepsquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Paprika, tonijn en appels. En wraps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |