abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216225637
Abonnement
Op 12 november 2024 nam ik een jaarabonnement op F1TV voor 94.99 Euro via de Apple App Store (in app purchase). Ik heb zeggen en schrijven 1 wedstrijd kunnen bekijken en daarna werkte de app niet meer voor me. Ik krijg steeds de melding dat ik een subscription nodig heb.

Kastje naar de muur
Apple Support
Binnen 2 weken heb ik via reportaproblem.apple.com een 'refund' aangevraagd bij Apple. Die werd geweigerd. Ik heb om een heroverweging gevraagd, die werd ook geweigerd. Ik heb diverse keren contact gehad met Apple Support en kwam geen stap verder.

Formula 1 TV
Ik heb ook diverse keren contact gehad met Formula 1 TV Support. Die verwijzen me elke keer weer naar Apple omdat, zoals zij zeggen, Apple hun financiele afhandeling verzorgd. Verder melden ze me dat het abonnement dat ik had afgesloten via de app store niet geldig is in Nederland. Dat hadden ze me dus in nhet geheel niet mogen aanbieden.

Padstelling
Ik ben ten einde raad. Het seizoen 2024 is totaal voor me verpest door deze toestand. Ik ben 95 Euro armer en mijn abonnement werkt niet. Ik zit vast tussen 2 giganten die me allebei niet willen helpen.

In overtreding
Met het weigeren van de 'refund' heeft Apple de wet overtreden. In Europa is het Apple verplicht me het geld terug te geven als dat binnen de wettelijke termijn van 2 weken gebeurt.
Eigenlijk is alleen al het feit dat het abonnement niet werkt reden genoeg om een 'refund' aan te kunnen vragen.

Conclusie
Ik ben het slachtoffer geworden van een fout die in eerste instantie door Formula 1 TV is gemaakt. Zij hadden me het jaarabonnement dat niet geldig is in Nederland in eerste instantie niet aan mogen bieden (wordt ondertussen niet meer aangeboden). Apple heeft de wet overtreden door de 'refund' te weigeren (right of withdrawl). Ik zit met de gebakken peren want ik kan nergens mijn recht halen.
pi_216226097
oke, en wat verwacht je nu van ons?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_216226521
quote:
Verder melden ze me dat het abonnement dat ik had afgesloten via de app store niet geldig is in Nederland. Dat hadden ze me dus in nhet geheel niet mogen aanbieden.
Hier ergens zal de crux wel zitten.
pi_216227720
Terechte klacht.

Ik had het de eerste keer gekocht via de Google Store. Dat werkte (misschien gelukkig) direct al niet zodat ik het kon refunden. Daarna het abonnement bij F1TV afgesloten en dat werkt wel.
gr gr
pi_216245937
@PaulSinnema

Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs

Daar kunnen ze je wellicht verder helpen.
Het is koud, het is guur....
pi_216246785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:30 schreef gianni61 het volgende:
oke, en wat verwacht je nu van ons?
Tip voor volgend jaar?

Neem viaplay. Dan heb je 2 kanalen waarop de aanbieder het verkloten kan. Komt vast ergens een race goed.
pi_216246859
Balen TS. Ik heb dat ook met Google en Ziggo Sport. Een maand een abbo gehad maar kan nog steeds kijken.
pi_216287784
In de Android app kun je je aankoop herstellen. Ik weet niet of dat ook op de Apple app werkt, maar login in de f1tv app. Druk linksboven op de drie streepjes. Klik op je naam en dan op aankoop herstellen..
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 januari 2025 @ 10:45:42 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216290907
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:06 schreef PaulSinnema het volgende:
Verder melden ze me dat het abonnement dat ik had afgesloten via de app store niet geldig is in Nederland. Dat hadden ze me dus in het geheel niet mogen aanbieden.
je hebt dus met een VPN een abonnement via een ander land afgesloten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')