Oh mooi. Pandora was een vrouw.. verklaart een hoop.quote:
ik zit in het complot, omdat ik er gedwongen geld aan afstaquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:00 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zit op level 103 momenteel en ts... je zit zelf ook in het complot. Maar daar kom je nog wel achter.
Dat denk je, maar je komt er nog wel achter dat het anders is. Spannend toch, die klim naar het hoogste level.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik zit in het complot, omdat ik er gedwongen geld aan afsta
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs Start. U ontvangt geen 20.000 euro.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit zelf in level 5 maar vind Trump nu al een mongool. Wat nu?
dat betekent dat ik 30 jaar geleden Trump ook een mongool vondquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit zelf in level 5 maar vind Trump nu al een mongool. Wat nu?
maar ik geloof niet dat je in een hoger level zit dan ik.. want als dat namelijk wel zo is betekent dat dat je cheat..quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat denk je, maar je komt er nog wel achter dat het anders is. Spannend toch, die klim naar het hoogste level.
Misschien wel, misschien ook niet. Nog ff doorbikkelen en dan kom je erachter.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat je in een hoger level zit dan ik.. want als dat namelijk wel zo is betekent dat dat je cheat..
en als je cheat ben je misschien wel levels hoger, maar mis je de kennis en de ervaring van de levels eronder
dus dan ben je eigenlijk een soort souvereine/autonome einzelgänger.. dat je echt totaal niet weet wat je met die info moet, maar er toch conclusies uit probeert te trekken
Amateur.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:23 schreef Viesdik het volgende:
Kijk, dat half fok nog in level 2 zit, dat snap ik..
als je in level 30 zit.. begin je sympathie te kweken voor Trump
Maar dude, ik zit in level 85.. ik begin nu zelfs Trump in het complot te zien.
Ja Europa mag nu van alle kanten genaaid worden. En zelfs de achterlijke zuid Koreaanse verkrachtingscultuur wordt daarvoor ingezet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:23 schreef Viesdik het volgende:
Een systeem met gekozen helden die handelen met voorkennis.
Stel je dat toch eens voor hè..
ik zag zojuist een stukje video van het interview tussen Rogan en Trump..
Hoe makkelijk zijn helden te maken als ze de uitkomst moeten bieden voor rampen waarvan ze mogelijk weten dat ze in de planning stonden?
Begriepst du welke kan ik in wil gaan?
Kijk, dat half fok nog in level 2 zit, dat snap ik..
als je in level 30 zit.. begin je sympathie te kweken voor Trump
Maar dude, ik zit in level 85.. ik begin nu zelfs Trump in het complot te zien.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |